Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між поняттям та його тлумаченням:
пряма мова
розмова двох або кількох осіб
непряма мова
дослівний уривок із чийого-небудь висловлення або тексту, що наводиться для підтвердження певної думки
цитата
чуже мовлення, передане зі збереженням основного змісту
діалог
мовлення, звернене до самого себе чи інших осіб
чуже мовлення, передане дослівно
№2:
З однією правильною відповіддю
Оберіть рядок, де правильно поставлено розділові знаки при прямій мові:
№3:
З однією правильною відповіддю
Оберіть рядок, де є непряма мова (окремі розділові знаки пропущено):
№4:
З однією правильною відповіддю
Вкажіть речення, у якому при заміні прямої мови непрямою допущено помилку:
№5:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між поняттями та прикладами:
пряма мова
Мати через пліт запитала сина, куди він зібрався.
діалог
М. Рильський говорив, що «слово «вчитель» з давніх-давен користується великою шаною у народі».
непряма мова
«Та чим же я вам досадив?» – ягнятко, плачучи, питає.
цитата
– Добридень дідусю! – вітається хлопчик.
– Добридень, синку! – радіє дід. – Сідай, я тебе яблучком почастую.
№6:
З однією правильною відповіддю
Оберіть рядок, у якому цитату записано неправильно:
№7:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між способом уведення цитати в текст і прикладом:
як пряма мова
Любов до Батьківщини неможлива без любові до рідного слова.
В. Сухомлинський
як частина речення
«Українські простори – столиця ліричної поезії», - стверджував А. Міцкевич.
наводиться неповністю
І. Вихованець стверджував, що «рідне слово окрилює нас духовністю, любов’ю до пісні, до матері».
як епіграф
«…Нам потрібно любити її і гордитися своєю найпрекраснішою матір’ю», – писав Т. Шевченко про Україну.
№8:
З кількома правильними відповідями
Оберіть кілька правильних відповідей.
Вкажіть схеми речень, у яких правильно розставлено розділові знаки:
№9:
З однією правильною відповіддю
Оберіть схему, якій відповідає таке речення (розділові знаки пропущено):
Ось ходімо подивимось на сліди літа таємниче говорить мати Сьогодні воно торкнулось руками до ягід.
№10:
З однією правильною відповіддю
Оберіть речення, яке відповідає такій схемі (розділові знаки пропущено):
«П, – а, – п».
№11:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між схемами та реченнями (окремі розділові знаки пропущено):
А: «П».
А це що таке притишила голос Соломія Краще про концерт думай!
«П? - а. – П!»
Так, бачу, ти усім тут добре надоїв Кіт Вовкові сказав Чого ж ти, братику cюди і забігав?
«П, – а. – П?»
Вставай, будила Івана Марічка. Вставай і ходім!
«П, – а. – П!»
Що ж я буду в світі Божому діяти сама з малою дитиною промовила жінка.
Я подумав тоді Тіні коротшають так само непомітно, як і людське життя.
№12:
З вибором правильної відповіді у тексті
Поставте пропущені розділові знаки в діалозі, обравши потрібні з випадаючого списку.
Забіг увечері до хати знадвору збуджений Юрко, у матері почав питати
[,, , -, :, -]
[,, , -, :, -]Хто старший - я чи кіт Мурко?
[,, , -, :, -]Звичайно, ти
[,, , -, :, -] говорить мама.
[,, , -, :, -]А як же так, скажи мені
[,, , -, :, -] малий ніяк не дійде тями
[,, , -, :, -] Мурко вусатий, а я ні?
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: