Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

(Копія) Контрольна робота. Українська проза 20-х років ХХ ст.

Українська література

Для кого: 11 Клас

20 проходжень

24 запитань

08.12.2022

95

0

0

Завантажити тест
Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: Контрольна робота. Українська проза 20-х років ХХ ст..
Запитання №1 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Яка частина новели «Я (Романтика)» М. Хвильового містить назву твору М. Коцюбинського?

Запитання №2 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Головною ідеєю твору «Я (Романтика)» є

Запитання №3 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

В уривку «...аристократична розкіш, княжі портерти й розгардіяш — порожні пляшки, револьвери й синій цигарковий дим» описано:

Запитання №4 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Події у творі «Я (Романтика)» розгортаються в такій послідовності:

Запитання №5 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Уривок «Мати! Кажу тобі: іди до мене! Я мушу вбити тебе» є частиною

Запитання №6 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

У композиції новели «Я (Романтика)» НЕМАЄ

Запитання №7 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

До якої організації належав М. Хвильовий?

Запитання №8 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Про якого персонажа йдеться в рядках «Цей невеселий комунар, коли треба енергійно розписатись під темною постановою — “розстрілять”, завше мнеться»?

Запитання №9 на встановлення відповідності Балів: 11%

Доберіть приклади художніх засобів із новели «Я (Романтика)».

засоби
1

уособлення

2

алітерація

3

гіпербола

4

оксюморон

приклади
А

«Город мертвий»

Б

«Потім нечутно зникають по оксамиту килимів у лабіринтах високих кімнат».

В

«В городі тиша й мовчазний передзвін сердець».

Г

«...кабінет задрижав од реготу...»

Д

«В степу, як дальні богатирі, стояли кінні інсургенти».

Запитання №10 на встановлення відповідності Балів: 11%

Визначте, про яких героїв ідеться в поданих уривках.

герой
1

«Я»

2

Андрюша

3

доктор Тагабат

4

дегенерат

цитата
А

«низенький лоб, чорна копа розкуйовдженого волосся й приплюснутий ніс, нагадує каторжника»

Б

«з розгубленим обличчям і зрідка тривожно поглядає на доктора, невеселий комунар»

В

«приложила траур до скроні і в розпуці похилилася на стіл»

Г

«розвалився на широкій канапі, бачу тільки білу лисину й надто високий лоб»

Д

«вийняв з кобури маузера й поспішно пішов до самотньої постаті»

Запитання №11 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

В уривку «За вікном ішли росяні ранки і падали перламутри. Проходили неможливі дні. В далі з темного лісу брели подорожники й біля синьої криниці, де розлетілись дороги, де розбійний хрест, зупинялись» найчастіше вживається художній троп

Запитання №12 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Продовжити фразу «...дегенерат є палач з гільйотини. Це сторож...»

Запитання №13 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Жанр роману В.Підмогильного „Місто”:

Запитання №14 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

„Він був лагідний і грубший, ніж дозволяв його зріст, отже, з нього був би колись ідеальний панотець, а тепер - зразковий агроном”. Цей опис належить:

Запитання №15 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Про що було написане перше оповідання Степана:

Запитання №16 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Степанове кохання до цієї жінки „виявилось фальшованим папірцем, втрученим серед метушні, і він викинув геть цей непотріб”. Про кого з жінок іде мова?

Запитання №17 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Кому з персонажів належать слова: „Кажуть, що життя - базар. Кожен має свій крам. Один заробляє на ньому, другий докладає...”?

Запитання №18 на послідовність Балів: 14%

Укажіть послідовність подій у житті Радченка.

Викладач на курсах української мови

секретар у редакції журналу

зустріч із крамарем

розрив із Зоською

розрив із Надійкою

Запитання №19 на встановлення відповідності Балів: 11%

У становіть відповідність між персонажами та їхніми портретними характеристиками:

персонаж
1

Надійка

2

Максим

3

Зоська

4

Степан

портретна характеристика
А

„Вона складена була з двох тонів, без жодних переходів між ними - чорного: волосся, очі, сукня й лаковані черевики, та смуглого: обличчя, тіло рук і плеча та панчохи, і це просте поєднання надавало її постаті гордого чару..,”

Б

„На зріст він був високий, тілом міцно збудований і смуглий на обличчі. Молоді м’які волосинки, неголені вже тиждень, надавали йому неохайного вигляду. Але брови мав густі, очі великі, сірі, чоло широке, губи чутливі. Темне волосся він одкидав назад, як багато хто з селюків і дехто тепер з поетів”

В

„...був лагідний на вдачу, мрійливий, спокійний, мав тихий голос і якусь глибоку сердечну усмішку”

Г

„Черевики її були округлі й на помірних каблуках, і коліна не випинались раз у раз із-під спідниці. В ній вабила його нештучність, рідна його душі”;

Д

„Мале на зріст - йому якраз під пахви, худеньке, в плескуватому капелюшкові”

Запитання №20 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Цитата з твору М. Гоголя в романі Ю. Яновського «Майстер корабля» є

Запитання №21 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Про якого персонажа сказано:
«Ім’я … ви можете знайти в історії архітектури Республіки, — його будинки, сміливі й
прості, і досі прикрашають наші міста. В історії Великого Кіно — в нього почесне місце
відданого й невтомного працівника, непомітного, скромного й упертого в роботі»?

Запитання №22 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Жанр твору «Майстер корабля»

Запитання №23 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Про що говорить То-Ма-Кі в наведеному уривку?
B мене одна наречена, наречена з колиски, про яку я думав, мабуть, і тоді, коли не вмів ще говорити. Наречена, що для неї я жив ціле життя, їй присвятив сталеву шпагу й за неї підставляв під мечі важкий щит. ...Для неї я був сміливий і впертий, заради неї я хотів бути в першій лаві бійців — бійців за її розквітання. Для неї я полюбив море, поставив на гербі якір, що його приймають усі моря світу, і колишеться над ним могутній корабель…

Запитання №24 з однією правильною відповіддю Балів: 3%

Де відбуваються зйомки фільму в романі «Майстер корабля»?

Рефлексія від 5 учнів

Сподобався

5 0

Зрозумілий

5 0

Потрібні роз'яснення

4 1