Мета діагностичної роботи - перевірити рівень сформованості знань з теми "Текст", вміння розрізняти типи і стилі текстів, добирати заголовок, визначати тему і головну думку тексту.
Конструктор тестів
Мета діагностичної роботи - перевірити рівень сформованості знань з теми "Текст", вміння розрізняти типи і стилі текстів, добирати заголовок, визначати тему і головну думку тексту.
Перевір себе з теми "Текст". Читай вдумливо, працюй впевнено і спокійно. Успіхів тобі!
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Текст – це:
№2:
З однією правильною відповіддю
Складовими частинами тексту є...
№3:
З однією правильною відповіддю
Складовими частинами тексту-міркування є…
№4:
З однією правильною відповіддю
Які ти знаєш типи текстів?
№5:
На встановлення відповідності
Встанови відповідність текстів до стилю.
Науково-популярний
Діловий
Художній
№6:
З однією правильною відповіддю
Прочитай . Познач текст.
№7:
З однією правильною відповіддю
Розглянь таблицю. Обери твердження, яке доповнить останній рядок таблиці.
Тип тексту | Текст-опис. |
Питання до тексту | Який ? |
Мета тексту |
№8:
З полем для вводу відповіді
Розділи текст на речення(усно).Запиши, скільки речень містить текст.
Щедро світить ясне сонечко дихає тепленький вітерець дзюркочуть веселі струмочки буйно цвітуть блакитні проліски дзвенить голосний спів пташок дятел дзьобом стукає по старій корі дерев він шукає довгих черв'ячків
№9:
На встановлення відповідності
Прочитай тексти. Визнач тип кожного тексту і поєднай з назвою.
Чи можна вважати кішку домашньою твариною? З давніх-давен вона живе поряд з людиною. Кішка знищує гризунів. А ще вона муркоче і дозволяє себе гладити. Однак повністю приручити кішку так і не вдалося.
Текст - розповідь.
Хтось виніс з хати кошенятко і пустив його на дорогу. Сидить кошеня та й нявчить. Поверталася зі школи маленька Наталочка. Вона взяла кошеня на руки і понесла додому. Пригорнулося кошеня до дівчинки, замуркотіло.
Текст-опис.
Мені подарували кошенятко. Воно було маленьке, пухнасте, чорного кольору з білою цяточкою на лобі. Мордочка кругленька з чорним носиком, блискучими очицями і маленькими стоячими вушками.
Текст-міркування.
№10:
З однією правильною відповіддю
Добери доречний заголовок до тексту.
Краса супроводжує українця протягом усього життя. Гордістю кожної оселі була піч. Майстрував її найкращий пічник на селі. Піч займала багато місця, але його ніхто не шкодував, бо піч і обігріє, й нагодує, й обсушить. А як гарно пахне від неї стравами, сушеними яблуками, насінням! А ще піч важлива тому, що пече хліб. Хліб пекла мати чи бабуся в середу або в п’ятницю. Готові паляниці складали на столі, прикривали рушником.
№11:
На послідовність
Прочитай речення. Розташуй їх у такій послідовності, щоб утворився текст.
Але Марійка вчилася терпляче і наполегливо.
А згодом подарувала мамі вишиту серветку.
Спочатку вона вишила простенький візерунок.
Важка це наука – вишивання.
№12:
З однією правильною відповіддю
Прочитай. Яка мета тексту?
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: