Тест:

(Копія) 6 клас Створення програмних об'єктів (Scratch десткоп)

Вміст тесту:
Тест містить питання скопійовані з: 6 клас Створення програмних об'єктів (Scratch десткоп) .

1:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на Сцену у вікні середовища Скретч

2:

З кількома правильними відповідями

2 з 11 балів

Які властивості має об'єкт в середовищі Scrstch

3:

На встановлення відповідності

2 з 11 балів

Встановіть відповідність між способом створення нового спрайту у проекті і відповідною кнопкою на панелі інструментів розділу Спрайти

1

03006chx-ba7f-108x120.png

А

намалювати в графічному редакторі, вбудованому в середовище Scratch;

2

03006ci6-643f-105x121.png

Б

вставити з файла;

3

03006ci1-9257-96x108.png

В

обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів

4:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на Інструменти малювання

5:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на Панель інструментів для роботи з малюнком

6:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на Область малювання

7:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на кнопки для зміни Режимів роботи графічного редактора

8:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на інструмент Лінія

9:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на інтсрумент Текст

10:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на інтсрумент Заповнення

11:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на команду відобразити зображення об'єкта (право-ліво/верх-низ)

12:

З кількома правильними відповідями

1.5 з 11 балів

Створення об'єкта в середовищі Скретч можна виконати

13:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть на значок додати спрайт

14:

Пошук на зображенні

0.5 з 11 балів

Вкажіть де ми вибираємо колір та межу

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Створення програмних об'єктів.

Створення програмних об'єктів.

90

Аватар профіля Тодоренко Оксана Василівна
Інформатика
6 клас

25 грн

Створення програмних об’єктів

Створення програмних об’єктів

79

Аватар профіля Желєзна Вікторія Олександрівна
Інформатика
6 клас

33 грн

Програмні об'єкти та їх властивості. 6 клас

Програмні об'єкти та їх властивості. 6 клас

68

Аватар профіля Михайленко Валентина Миколаївна
Інформатика
6 клас

25 грн

6 клас. Практична робота 5. Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів.

6 клас. Практична робота 5. Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів.

66

Аватар профіля Хмара Людмила Олександрівна
Інформатика
6 клас

20 грн

Дії над об’єктами в Scratch

Дії над об’єктами  в Scratch

39

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

30 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2360

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1366

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

629

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

322

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

285

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас