Тест створено відповідно до прогами, для перевірки вміння розв'язувати експериментальні задачі.
Конструктор тестів
Тест створено відповідно до прогами, для перевірки вміння розв'язувати експериментальні задачі.
Мета практичної роботи — засвоїти теоретичні знання на практиці, досліджувати якісний склад солей за допомогою якісних реакцій, набути навичок безпечно працювати з речовинами.
Практична робота містить 4 задання різної складності.
Оцінення завдань:
№1 - 2 бали;
№2 - 4 бали;
№3- 4 бали;
№4 -2 бали.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Доведіть, що видана вам сіль це ферум(ІІІ) хлорид.
У відповіді укажіть ознаки протікання якісної реакції на катіон
№2:
З однією правильною відповіддю
Доведіть, що видана вам сіль це ферум(ІІІ) хлорид.
У відповіді укажіть ознаки протікання якісної реакції на аніон
№3:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між катіонами й аніонами для якісного визначення речовин.
Ba2+
NO3 1-
Ag1+
SO42-
Al3+
CO32-
Ca2+
РО43-
OH1-
№4:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між речовиною та її характеристикою
BaSO4
Жовтий осад
Ag3PO4
Білий сироподібний осад
NH4OH
Білий осад, розчинний у кислотах і лугах
CaCO3
Білий нерозчинний у кислотах осад
AgCl
Білий осад, розчинний у кислотах
H2CO3
Блакитний осад
Cu(OH)2
Нестійка речовина, розкладається з утворенням газу з різким запахом
Нестійка речовина, розкладається з утворенням газу без запаху
№5:
З однією правильною відповіддю
Укажіть групу йонів в якій наявні тільки катіони
№6:
З однією правильною відповіддю
В 2 пробірках без написів знаходяться хлориди натрію та барію, укажіть речовину, що можна використати як реагент для визначення речовин.
Окремим файлом прикріпіть рівняння відповідних реакцій в молекулярній і йонних формах, укажіть їх характерні ознаки.
№7:
З кількома правильними відповідями
Висновок:
Якісні реакції, що використовуються для рішення екпрериментальних задач мають характерні ознаки, до яких можна віднести...
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: