Тест підготовлено за змістом твору Івана Франка "Легенда про вічне життя". Даний вид роботи допоможе перевірити рівень розуміння учнями твору Великого Каменяра.
Конструктор тестів
Тест підготовлено за змістом твору Івана Франка "Легенда про вічне життя". Даний вид роботи допоможе перевірити рівень розуміння учнями твору Великого Каменяра.
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Жанр літератури й фольклору, малосюжетна фантастична оповідь міфологічного, апокрифічного чи історико-героїчного змісту з обов’язковою спрямованістю на вірогідність зображуваних подій та специфікою побудови сюжету на основі своєрідних композиційних прийомів (метаморфози, антропоморфізації предметів, явищ природи тощо) - ... ?
№2:
З однією правильною відповіддю
Невеликий фольклорний або літературний розповідний твір повчального характеру, орієнтований переважно на алегоричну форму доведення змісту етичних цінностей буття - ...?
№3:
З однією правильною відповіддю
Твір Івана Франка "Легенда про вічне життя" за жанром є ... ?
№4:
З однією правильною відповіддю
До якої збірки входить "Легенда про вічне життя" Івана Франка?
№5:
З однією правильною відповіддю
Яким чином у аскета опинився золотий горіх?
№6:
З однією правильною відповіддю
Яка магічна сила була в золотому горіхові?
№7:
З однією правильною відповіддю
Кому належать ці слова: "Вічно жить - молодим - ну, пощо се мені?" ?
№8:
З однією правильною відповіддю
Кому Олександр Великий віддав золотий горіх?
№9:
З однією правильною відповіддю
Чому жоден з героїв твору не наважився скористатися золотим горіхом?
№10:
З однією правильною відповіддю
У тексті твору "Легенда про вічне життя" порушені усі зазначені проблеми, ОКРІМ:
№11:
З однією правильною відповіддю
У якому з поданих варіантів правильно відтворено послідовність подій твору?
№12:
З однією правильною відповіддю
Хто з персонажів твору хотів врятувати життя царю?
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: