Тест:

Ігровий проект у Скретч "Мавпочка"

Відправити запит автору на отримання доступу до цього тесту
Автор опублікував тест у Бібліотеці тестів з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до тесту (перегляд усіх запитань та створення проходжень) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис тесту (учням цей опис не показується):

0200xg3g-8435-475x363.png

Сьогодні працюємо над ігровим проектом, у якому мавпочка збирає банани, долаючи рухому та нерухомі перешкоди.

Проаналізуймо його!

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

0200xg3g-8435-475x363.png

Сьогодні працюємо над ігровим проектом, у якому мавпочка збирає банани, долаючи рухому та нерухомі перешкоди.

Проаналізуймо його!

Тест містить питання скопійовані з: Ігровий проект у Скретч "Голодна мавпочка".

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 12 балів

Чи можна в середовищі Скретч створити проект, у якому спрайтом керуватиме гравець, натискаючи клавіші на клавіатурі?

0200xg54-d2ad-97x99.png

2:

З вибором правильної відповіді у тексті

5 з 12 балів

0200xgro-1d5e-456x758.png

Розгляньте уважно скрипт, складений для мавпочки та оберіть правильні відповіді на запитання.

  1. Чи задано для мавпочки початкове положення на початку гри?                     [так, ні, неможливо визначити].

  2. Що відбувається, якщо мавпочка не торкається чорного кольору?                                  [Вона переміщується вниз - падає., Вона рухається вгору - стрибає., Нічого не відбувається.]

  3. Мавпочка сказала "Ням-ням". Що при цьому відбулося?                              [Вона торкнулась до банана, Вона торкнулась підлоги, Вона зістрибнула з платформи]

  4. У цьому скрипті використано   [6, 4, 5]          [повних, неповних] розгалужень.

  5. Що відбувається, якщо мавпочка торкається чорного кольору?                         [Нічого, Її падіння припиняється, Вона підстрибує]

  6. За якої умови мавпочка підстрибує?                                  [Натиснуто клавішу Пропуск, Натиснуто клавішу Пропуск вправо, Мавпочка торкнулась банану]

3:

З вибором правильної відповіді у тексті

3 з 12 балів

0200xihd-bdd1-491x281.png

Розгляньте уважно наведений скрипт та оберіть правильні відповіді на запитання.

  1. Цей скрипт складений для об'єкту                     [банан, мавпа, неможливо визначити].

  2. Що відбувається з бананом, якщо мавпочка торкається його?                        [він зникає, він з'являється, нічого не відбувається]

  3. Місце, у якому з'явиться новий банан                               [обирається випадковим чином, задає користувач, визначається положенням мавпи]

  4. Для реалізації даного скрипта використана така комбінація алгоритмічних структур                                          [неповне розгалуження, вкладене в цикл, повне розгалуження, вкладене в цикл, цикл, вкладений у розгалуження, безумовний цикл вкладений у розгалуження]

Запитання №4 З вибором правильної відповіді у тексті

Запитання №5 Пошук на зображенні

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

0 1

Потрібні роз'яснення:

1 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього тесту
Автор опублікував тест у Бібліотеці тестів з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до тесту (перегляд усіх запитань та створення проходжень) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Анімація 10 клас

Анімація 10 клас

41

Аватар профіля Дорофєєва Тетяна Миколаївна
Інформатика
10 клас

25 грн

Основні команди мови програмування. Робота зі змінними

Основні команди мови програмування. Робота зі змінними

47

Аватар профіля Дорофєєва Тетяна Миколаївна
Інформатика
7 клас

20 грн

Алгоритми та програми. Ігрові проекти 6 клас НУШ

Алгоритми та програми. Ігрові проекти 6 клас НУШ

39

Аватар профіля Лень Олена Миколаївна
Інформатика
6 клас

50 грн

Величини в алгоритмах. Скретч

Величини в алгоритмах. Скретч

117

Аватар профіля Карпюк Ольга Василівна
Інформатика
7 клас

20 грн

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

91

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2584

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1449

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

692

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

366

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

332

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас