Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Матеріали для мовного розвитку: застосування у Монтессорі-середовищі
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Діагностична робота. Читання мовчки. В.Сухомлинський "Добре слово!

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Діагностична робота. Читання мовчки. В.Сухомлинський "Добре слово!

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Виконай завдання тесту

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Прочитай текст

Добре слово

В однієї жінки була маленька донька Оля. Коли дівчинці виповнилося п'ять років, вона тяжко захворіла: простудилась, почала кашляти й танула на очах. До нещасної матері почали приходити родичі: Олині тітки, дядьки, бабусі, дідусі. Кожен приносив щось смачне й поживне: липовий мед і солодке коров'яче масло, свіжі лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Кожен говорив: "Треба добре харчуватися, треба дихати свіжим повітрям і хвороба втече в ліси й на болота".

Оля їла мед у стільниках* і солодке коров'яче масло, лісові ягоди й горіхи, перепелині яєчка й бульйон з курячого крильця. Але нічого не допомагало - дівчинка вже ледве вставала з ліжка.

Одного дня біля хворої зібрались усі родичі. Дідусь Опанас сказав:
- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти. Раптом відчинились двері і в хату ввійшла прабабуся Олі - столітня Надія. Про неї родичі забули, бо багато років сиділа прабабуся Надія в хаті, нікуди не виходила. Але почувши про хворобу правнучки, вирішила навідати її.

Підійшла до ліжка, сіла на ослінчик**, взяла Олину руку в свою, зморшкувату і маленьку, й сказала:

- Немає в мене ні медових стільників, ні солодкого коров'ячого масла, немає ні свіжих лісових ягід, ні горіхів, немає ні перепелиних яєчок, ні курячого крильця. Стара я стала, нічого не бачу. Принесла я тобі, мила моя правнучко, один-єдиний подарунок: сердечне бажання. Єдине бажання залишилось у мене в серці - щоб ти, моя квіточко, видужала й знову раділа ясному сонечкові.

Така величезна сила любові була в цьому доброму слові, що маленьке Олине серце забилось частіше, щічки порозовішали, а в очах засяяла радість.
- Ось чого не вистачало Олі, - сказав дід Опанас. - Доброго слова.

Василь Сухомлинський

Який жанр прочитаного твору?

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

1. Скільки років було Олі?

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

2. Що сталося з дівчинкою?

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Хто лікував Олю?

5:

З однією правильною відповіддю

1 з 10 балів

Який подарунок принесла столітня бабуся Надія?

6:

На встановлення відповідності

2 з 10 балів

Чиї це слова?

1

- Чогось їй не вистачає. А чого - і сам не можу зрозуміти.

А

Прабабусі Надії

2

Єдине бажання залишилось у мене в серці

Б

Дідуся Панаса

7:

На встановлення відповідності

3 з 10 балів

Віднови відповідність пунктів плану відповідно до змісту тексту.

Допиши до кожної цифри потрібну букву

1

.

А

Принесла я тобі один-єдиний подарунок...

2

.

Б

Кожен приносив щось смачне й

поживне...

3

.

В

Величезна сила любові була в цьому

доброму слові.

4

.

Г

Треба добре харчуватися і хвороба

втече...

5

.

Ґ

Чогось їй не вистачає. - сказав дідусь Опанас

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Молодець!

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Читання мовчки

Читання мовчки

340

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська мова
10 клас

20 грн

Читання мовчки

Читання мовчки

78

Аватар профіля Коренюк Лідія Павлівна
Українська мова
5 клас

20 грн

Читання мовчки

Читання мовчки

16

Аватар профіля Кайнара Світлана Іванівна
Українська мова
7 клас

66 грн

Діагностувальна робота. Читання мовчки

Діагностувальна робота. Читання мовчки

159

Аватар профіля Чекун Оксана Іванівна
Читання
4 клас

33 грн

Діагностувальна робота. Читання мовчки

Діагностувальна робота. Читання мовчки

64

Аватар профіля Ситнікова Вікторія Олександрівна
Літературне читання
3 клас

35 грн

Схожі тести

Прикметник

Прикметник

2290

Аватар профіля Ступак Любов Миколаївна
Українська мова
3 клас

Риторика як наука й мистецтво

Риторика як наука й мистецтво

1019

Аватар профіля Поломана Наталія Василівна
Українська мова
10 клас

Лексична помилка

Лексична помилка

899

Аватар профіля Семенова Альона
Українська мова
10 клас

Прикметник

Прикметник

1452

Аватар профіля Ваховська Людмила Адольфівна
Українська мова
6 клас

Текст. Поділ тексту на речення.

Текст. Поділ тексту на речення.

1541

Аватар профіля Ревацька Світлана Сергіївна
Українська мова
5 клас