Метою тестових завдань є формування вмінь розпізнавати іменник за його істотними ознаками. А також вчити учнів розрізняти назви істот і неістот, власні та загальні іменники. Розвивати пізнавальну активність учнів
Конструктор тестів
Метою тестових завдань є формування вмінь розпізнавати іменник за його істотними ознаками. А також вчити учнів розрізняти назви істот і неістот, власні та загальні іменники. Розвивати пізнавальну активність учнів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок, у якому всі наведені слова - іменники.
№2:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок , у якому всі іменники відповідають на питання хто?
№3:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок , у якому всі іменники відповідають на питання що?
№4:
З однією правильною відповіддю
У якому рядку всі іменники належать до істот ?
№5:
З однією правильною відповіддю
У якому рядку всі іменники належать до неістот ?
№6:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок, у якому записані тільки власні іменники.
№7:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок, у якому записані тільки загальні іменники.
№8:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок, у якому іменники можуть вживатися тільки в однині.
№9:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок, у якому записані іменники, які можуть вживатися тільки в множині.
№10:
З однією правильною відповіддю
Позначте рядок , у якому всі іменники чоловічого роду.
№11:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок, у якому всі іменники жіночого роду.
№12:
З однією правильною відповіддю
Вибери рядок, у якому всі іменники середнього роду.
Рефлексія від 28 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: