Конструктор тестів
20
505
2354
0
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання 1-4 до нього.
(1)Вибір життєвої дороги — це духовне устремління людини. (2)Не бери більше на себе, ніж можеш узяти, бо всяка дорога довга, і голка заважить більше, ніж камінь. (3)Ти можеш нести рівно стільки скільки здужає двигати твій народ. (4)Не загордись, пам’ятаючи повсякчас, що тільки великий народ може народити велику людину. (5)Але ніколи і в помисли не допускай, що твій народ … , бо тоді й сам зупинишся в своєму рості. (6)Народ маліє тоді, коли втрачає духовність, пориває з вічними цінностями й кидається в погоню за тимчасовою користю. (7)Бережи народ від духовного занепаду.
У ролі означення в тексті виступає іменник
№2:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання 1-4 до нього.
(1)Вибір життєвої дороги — це духовне устремління людини. (2)Не бери більше на себе, ніж можеш узяти, бо всяка дорога довга, і голка заважить більше, ніж камінь. (3)Ти можеш нести рівно стільки скільки здужає двигати твій народ. (4)Не загордись, пам’ятаючи повсякчас, що тільки великий народ може народити велику людину. (5)Але ніколи і в помисли не допускай, що твій народ … , бо тоді й сам зупинишся в своєму рості. (6)Народ маліє тоді, коли втрачає духовність, пориває з вічними цінностями й кидається в погоню за тимчасовою користю. (7)Бережи народ від духовного занепаду.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
№3:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання 1-4 до нього.
(1)Вибір життєвої дороги — це духовне устремління людини. (2)Не бери більше на себе, ніж можеш узяти, бо всяка дорога довга, і голка заважить більше, ніж камінь. (3)Ти можеш нести рівно стільки скільки здужає двигати твій народ. (4)Не загордись, пам’ятаючи повсякчас, що тільки великий народ може народити велику людину. (5)Але ніколи і в помисли не допускай, що твій народ … , бо тоді й сам зупинишся в своєму рості. (6)Народ маліє тоді, коли втрачає духовність, пориває з вічними цінностями й кидається в погоню за тимчасовою користю. (7)Бережи народ від духовного занепаду.
Однорідні присудки є в реченні
№4:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте текст і виконайте завдання 1-4 до нього.
(1)Вибір життєвої дороги — це духовне устремління людини. (2)Не бери більше на себе, ніж можеш узяти, бо всяка дорога довга, і голка заважить більше, ніж камінь. (3)Ти можеш нести рівно стільки скільки здужає двигати твій народ. (4)Не загордись, пам’ятаючи повсякчас, що тільки великий народ може народити велику людину. (5)Але ніколи і в помисли не допускай, що твій народ … , бо тоді й сам зупинишся в своєму рості. (6)Народ маліє тоді, коли втрачає духовність, пориває з вічними цінностями й кидається в погоню за тимчасовою користю. (7)Бережи народ від духовного занепаду.
Замість пропуску в п’ятому реченні має бути слово
№5:
З однією правильною відповіддю
На другий склад падає наголос
№6:
З однією правильною відповіддю
Звук [д] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
№7:
З однією правильною відповіддю
Літеру с на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
№8:
З однією правильною відповіддю
Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка
№9:
З однією правильною відповіддю
Через дефіс пишуться всі слова в рядку
№10:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте речення
Альпіністи, … несприятливі погодні умови, підкорили гірську вершину.
Замість пропуску можуть стояти всі слова, ОКРІМ
№11:
З однією правильною відповіддю
Граматичну помилку допущено в усіх рядках, ОКРІМ
№12:
З однією правильною відповіддю
Однорідними членами речення ускладнено всі речення, ОКРІМ (розділові знаки пропущено)
№13:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова. Юрій з ______ придбали два ______ й відправилися на екскурсію до ______. Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
№14:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте речення, у якому пропущено окремі слова. Олега ______ через ______біль не було на святкуванні ______ директора музею. Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
№15:
З однією правильною відповіддю
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак). Сива пелена заслала поле, (1)і схожа вона на м’якенький, (2)розсіяний у повітрі попіл, (3)що тремтить, (4)коливається, (5)перебуваючи в постійному незбагненному русі. НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтованя вживання розділових знаків у рядку
№16:
На встановлення відповідності
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Історія народів учить, (1)що (2)та держава велична, (3)у якій велична (4)мала людина.
сполучник
Історія народів учить, (1)що (2)та держава велична, (3)у якій велична (4)мала людина.
прийменник
Історія народів учить, (1)що (2)та держава велична, (3)у якій велична (4)мала людина.
займенник
Історія народів учить, (1)що (2)та держава велична, (3)у якій велична (4)мала людина.
прикметник
частка
№17:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між фразеологізмом і його значенням.
розпускати патьоки
нездійсненна мрія
журавель у небі
плакати
литки смалити
голосно сміятися
води в рот набрати
залицятися
мовчати
№18:
На встановлення відповідності
З’ясуйте, який розділовий знак треба ставити на місці пропуску.
кома
«Любіть Україну, – писав Володимир Сосюра … – у сні й наяву».
двокрапка
«Та зупинись нарешті! ... вигукнув дідусь. – Я не встигаю за тобою».
тире
«Козаки були вмілими воїнами не тільки на суші, а й на морі, – відповів на запитання вчитель і додав … – Їхні славнозвісні чайки не боялися ні бурі, ні оснащених важкими гарматами турецьких галер».
лапки
«Я знаю: кожній дитині потрібна ласкава увага батьків, … – розмірковувала вголос мамина сусідка.
«Хліба вже скоро заколосяться, – якось зовсім по-дорослому промовив хлопчина … – Треба підготувати техніку».
№19:
На встановлення відповідності
Визначте синтаксичну роль виділеного дієслова в реченні.
підмет
Її постать відбивала рішучість обороняти свою честь від недругів лукавих.
компонент складеного дієслівного присудка
Не раз ми вертались до хати і знову брели від порога правдивої цілі шукати.
обставина
Привчив мене батько трудитись до поту, а мати – любити пісні.
додаток
Писати просто – це найбільша майстерність і якість справжнього таланту.
Багато країн почали використовувати штучний інтелект у школах та університетах.
№20:
На встановлення відповідності
Доберіть приклад до кожного типу складного речення.
У селищі Верхня Хортиця височить старезний дуб-велетень, вік якого понад вісімсот років.
просте ускладнене
Ще за часів Київської Русі з брунатного жолудя проклювався паросток і, набираючи сили, згодом перетворився на могутнє розлоге дерево.
складносурядне
Під ним проходили слов’янські племена, мешканці південних степів, у його затінку вони відпочивали, ховалися від дощу або палючого сонця.
складнопідрядне
Нині над дубом-велетнем мчать реактивні лайнери, пролітають штучні супутники Землі, а він живе, зеленіє, задумливо шумить серед безкраїх рідних обширів.
безсполучникове
складне речення з різними видами зв’язку
Рефлексія від 273 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: