Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Арттерапія проти стресу і тривоги: практичні інструменти для емоційного розвантаження освітян
»
Взяти участь Всі події
Тест:

Аудіювання "Горіх"

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Що загубила дівчинка на подвір’ї?

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Хто першим примітив згубу?

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Чому голуб не виклював горіха?

4:

З однією правильною відповіддю

1 з 11 балів

Що зробив з горіхом кіт?

5:

З полем для вводу відповіді

1 з 11 балів

Як звали дівчинку, що загубила горіх?

6:

З полем для вводу відповіді

1 з 11 балів

Яка пташка виявилася найрозумнішою?

7:

На послідовність

3 з 11 балів

Встанови послідовність подій у тексті.

Грак ухопив горіха в дзьоб, злетів з ним та кинув.

Бабуся передала торбинку з горіхами.

Смугастий кіт лише понюхав горіх.

8:

На встановлення відповідності

2 з 11 балів

З’єднай частинки.

  
1

горобці

А

лінивий

2

грак

Б

цікаві

В

ледачі

Г

кмітливий

Рефлексія від 14 учнів

Сподобався:

14 0

Зрозумілий:

11 3

Потрібні роз'яснення:

11 3
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Аудіювання

Аудіювання

140

Аватар профіля Мазуренко Ірина Василівна
Літературне читання
2 клас

19 грн

Аудіювання

Аудіювання

31

Аватар профіля Шавенко Ірина Василівна
Літературне читання
4 клас

33 грн

Аудіювання

Аудіювання

63

Аватар профіля Ситнікова Вікторія Олександрівна
Літературне читання
4 клас

35 грн

Аудіювання

Аудіювання

117

Аватар профіля Мазуренко Ірина Василівна
Літературне читання
3—4 клас

19 грн

Діагностувальна робота. Аудіювання

Діагностувальна робота. Аудіювання

196

Аватар профіля Міщенко Ольга Сергіївна
Літературне читання
4 клас

20 грн

Схожі тести

Тестування з розділу "Шкільний дзвіночок кличе нас у четвертий клас!"

Тестування з розділу "Шкільний дзвіночок кличе нас  у четвертий клас!"

339

Аватар профіля Бичок Оксана Миколаївна
Літературне читання
4 клас

Читаємо й розповідаємо про пригоди й захоплення

Читаємо й розповідаємо про пригоди й захоплення

874

Аватар профіля Самородова Ірина Павлівна
Літературне читання
4 клас

Л. Андрієць «Про парасольку»

Л. Андрієць «Про парасольку»

721

Аватар профіля Кириченко Наталiя Малiкiвна
Літературне читання
3 клас

Аудіювання "Хто розбудив ліс?"

Аудіювання "Хто розбудив ліс?"

1530

Аватар профіля Рута Тетяна Володимирівна
Літературне читання
4 клас

Діагностична тематична робота

Діагностична тематична робота

242

Аватар профіля Мільгевська Лариса Володимирівна
Літературне читання
4 клас