Тест:

Алгоритми зі змінними в розгалуженнях у середовищі Скретч

08.02.2023
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Фрагмент алгоритму, що містить команду неревірки умови і послідовності команд, які будуть виконуватися або не виконуватися залежно від результату виконання команди перевірки умови - це

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Якого виду розгалуження НЕ ІСНУЄ

3:

Пошук на зображенні

1 з 30.5 балів

Вкажіть на поданому малюнку команду повного розгалуження

4:

Із заповненням пропусків у тексті

2 з 30.5 балів

0300ci75-aac9-300x186.pngРозгляньте уважно запропонований фрагмент програми та дайте відповіді на запитання.

  1. Спрайт написав повідомлення "Піду гуляти", який день тижня ввів користувач? -       

  2. Яка форма розгалуження використана у даному фрагменті? -                   

  3. У діалозі зі спрайтом користувач отримав відповідь "Піду вчити уроки". Який день тижня НЕ МІГ ввести користувач? -       

5:

З вибором правильної відповіді у тексті

2 з 30.5 балів

0300ciuc-84b6-552x290.png

Розгляньте уважно запропонований фрагмент програми та дайте відповіді на запитання.

  1. На запитання "Скільки буде 5 помножити на 9" користувач увів відповідь 40. Яке повідомлення він отримав на екрані? -               [Правильно!, Неправильно((, 40, 45]

  2. х = 4, у = 8. Яке число повинен ввести користувач, щоб отримати повідомлення "Правильно!"? -          [8, 4, 32, будь-яке].

  3. Яка форма розгалуження використана у даному фрагменті? -         [повна, неповна, умовна]

6:

З вибором правильної відповіді у тексті

5 з 30.5 балів

0300ciy6-0e89-577x393.png

Перед вами найпростіший тренажер таблиці множення. Розгляньте уважно програму та дайте відповіді на запитання.

  1. Скільки запитань отримає користувач?                     [1, 10, неможливо визначити]

  2. Змінна n - лічильник, який рахує правильні відповіді. Визначте, скільки балів отримає користувач за кожну правильну відповідь. -                     [1, 2, 10, неможливо визначити]

  3. Користувач тричі помилився. Яку оцінку виставить йому програма?          [3 бали, 10 балів, 7 балів]

  4. Який цикл використано у даній програмі? -                    [цикл з параметром, цикл з лічильником, безумовний цикл]

  5. Якщо користувач не дасть жодної правильної відповіді, яку оцінку виставить йому програма?          [0 балів, 1 бал, 2 бали, невідомо]

7:

З однією правильною відповіддю

1.5 з 30.5 балів

Яку групу команд потрібно використати для роботи зі змінними в середовищі Скретч?

8:

З однією правильною відповіддю

1.5 з 30.5 балів

Вкажіть кількість змінних, які були використані для створення такого проекту:

03005et6-3521-689x433.png

9:

З однією правильною відповіддю

1.5 з 30.5 балів

Якого значення набуде змінна с після виконання такого фрагменту програми?

03005euw-0fd5-196x87.png

10:

З однією правильною відповіддю

2 з 30.5 балів

0100iphj-7fcd-379x249.png

Яку комбінацію команд використано у даній програмі?

11:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Якого значення набуде змінна S після виконання програми?

0200tele-8f35-373x284.jpg

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Якого значення набуде змінна S після виконання програми?

0200tenj-0b9e-378x406.jpg

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

0200tep7-526c-461x310.png

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

0200teq8-7016-369x215.png

15:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

0200teqx-93ea-376x246.png

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

0200terc-a3ab-378x415.png

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

0200tesa-9068-522x307.png

18:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми якщо натиснуто клавішу «стрілка ліворуч»?

0200tesv-1256-642x322.png

19:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

0200teu6-33f2-381x259.png

20:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

0200teux-9c23-354x257.png

21:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

На скільки градусів повернеться об’єкт при виконанні даної команди?

0200tevo-b0a2-572x100.png

22:

З однією правильною відповіддю

1 з 30.5 балів

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

0200tew7-a40d-372x266.png

Рефлексія від 83 учнів

Сподобався:

74 9

Зрозумілий:

59 24

Потрібні роз'яснення:

61 22
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Алгоритми з повторенням та розгалуженням в середовищі code.org

Алгоритми з повторенням та розгалуженням в середовищі code.org

270

Аватар профіля Курдогло Марина Іванівна
Інформатика
5—6 клас

33 грн

5 клас. НУШ Урок 30. Алгоритми і програми з розгалуженнями. Практичне застосування алгоритмів та проєкти з циклами і з розгалуженнями. (Середовище програмування Скретч)

5 клас. НУШ Урок 30. Алгоритми і програми з розгалуженнями. Практичне застосування алгоритмів та проєкти з циклами і з розгалуженнями. (Середовище програмування Скретч)

117

Аватар профіля Булова Юлія Миколаївна
Інформатика
5 клас

19 грн

Створення зображень за власними алгоритмами в середовищі Скретч

Створення зображень за власними алгоритмами в середовищі Скретч

123

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

20 грн

Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch

Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у середовищі Scratch

64

Аватар профіля Тарасенко Лілія Олександрівна
Інформатика
7 клас

33 грн

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

141

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

20 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2582

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1447

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

691

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

365

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

330

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас