Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Фрагмент алгоритму, що містить команду неревірки умови і послідовності команд, які будуть виконуватися або не виконуватися залежно від результату виконання команди перевірки умови - це
№2:
З однією правильною відповіддю
Якого виду розгалуження НЕ ІСНУЄ
№3:
Пошук на зображенні
Вкажіть на поданому малюнку команду повного розгалуження
№4:
Із заповненням пропусків у тексті
Розгляньте уважно запропонований фрагмент програми та дайте відповіді на запитання.
Спрайт написав повідомлення "Піду гуляти", який день тижня ввів користувач? -
Яка форма розгалуження використана у даному фрагменті? -
У діалозі зі спрайтом користувач отримав відповідь "Піду вчити уроки". Який день тижня НЕ МІГ ввести користувач? -
№5:
З вибором правильної відповіді у тексті
Розгляньте уважно запропонований фрагмент програми та дайте відповіді на запитання.
На запитання "Скільки буде 5 помножити на 9" користувач увів відповідь 40. Яке повідомлення він отримав на екрані? - [Правильно!, Неправильно((, 40, 45]
х = 4, у = 8. Яке число повинен ввести користувач, щоб отримати повідомлення "Правильно!"? - [8, 4, 32, будь-яке].
Яка форма розгалуження використана у даному фрагменті? - [повна, неповна, умовна]
№6:
З вибором правильної відповіді у тексті
Перед вами найпростіший тренажер таблиці множення. Розгляньте уважно програму та дайте відповіді на запитання.
Скільки запитань отримає користувач? [1, 10, неможливо визначити]
Змінна n - лічильник, який рахує правильні відповіді. Визначте, скільки балів отримає користувач за кожну правильну відповідь. - [1, 2, 10, неможливо визначити]
Користувач тричі помилився. Яку оцінку виставить йому програма? [3 бали, 10 балів, 7 балів]
Який цикл використано у даній програмі? - [цикл з параметром, цикл з лічильником, безумовний цикл]
Якщо користувач не дасть жодної правильної відповіді, яку оцінку виставить йому програма? [0 балів, 1 бал, 2 бали, невідомо]
№7:
З однією правильною відповіддю
Яку групу команд потрібно використати для роботи зі змінними в середовищі Скретч?
№8:
З однією правильною відповіддю
Вкажіть кількість змінних, які були використані для створення такого проекту:
№9:
З однією правильною відповіддю
Якого значення набуде змінна с після виконання такого фрагменту програми?
№10:
З однією правильною відповіддю
Яку комбінацію команд використано у даній програмі?
№11:
З однією правильною відповіддю
Якого значення набуде змінна S після виконання програми?
№12:
З однією правильною відповіддю
Якого значення набуде змінна S після виконання програми?
№13:
З однією правильною відповіддю
На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?
№14:
З однією правильною відповіддю
Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?
№15:
З однією правильною відповіддю
На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?
№16:
З однією правильною відповіддю
Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?
№17:
З однією правильною відповіддю
Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?
№18:
З однією правильною відповіддю
Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми якщо натиснуто клавішу «стрілка ліворуч»?
№19:
З однією правильною відповіддю
На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?
№20:
З однією правильною відповіддю
Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?
№21:
З однією правильною відповіддю
На скільки градусів повернеться об’єкт при виконанні даної команди?
№22:
З однією правильною відповіддю
Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?
Рефлексія від 83 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: