Конструктор тестів
Тест не містить жодного запитання. Додайте запитання.
Щоб додати запитання, оберіть категорію запитання на панелі запитань.
№1:
З однією правильною відповіддю
Продовжіть твердження : Подія — це
№2:
З однією правильною відповіддю
Продовжіть твердження : Об'єкт — це
№3:
З однією правильною відповіддю
Продовжіть твердження : Метод — це
№4:
З кількома правильними відповідями
У програмному коді можуть бути такі події:
№5:
З кількома правильними відповідями
Які модулі використовують для створення об’єктів графічного інтерфейсу мовою програмування Python
№6:
З однією правильною відповіддю
Який із операторів створює вікно програми?
№7:
З однією правильною відповіддю
Який із операторів запускає головний цикл обробки подій?
№8:
З однією правильною відповіддю
Який із операторів встановлює розмір вікна?
№9:
З кількома правильними відповідями
Які методи призначені для відображення створеного об’єкта у вікні програми?
№10:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між операторами та їх призначенням.
from tkinter import*
Встановлення розмірів вікна
window.geometry('250x150')
Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів
window.title ('Вікно програми')
Створення порожнього вікна програми
window= Tk()
Встановлення заголовка вікна
№11:
На послідовність
Відновіть послідовність операторів, які потрібні для створення вікна програми.
window.mainloop()
window.geometry('300x100')
window= Tk()
from tkinter import*
№12:
З однією правильною відповіддю
Задано команду:
label1 = tkinter.Label (window, text='Моє вікно’, width=30, height=3, bg='blue', fg='yellow', font='windows 24')
Який розмір напису тексту
№13:
З однією правильною відповіддю
Задано команду:
label1 = tkinter.Label (window, text='Моє вікно’, width=30, height=3, bg='blue', fg='yellow', font='windows 24')
Який колір напису тексту?
№14:
З однією правильною відповіддю
Графічні об’єкти, розташовані на вікні і програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці тощо
№15:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність
<Button-1>
клацання правою кнопкою миші
<Button-3>
рух миші
<Button-2>
клацання середньою кнопкою миші
<Double-Button-1>
клацання лівою кнопкою миші
<Motion>
подвійне клацання лівою кнопкою миші
№16:
З однією правильною відповіддю
Для додавання елемента керування кнопка до вікна програми з графічними елементами, яке створене мовою Python з використанням модуля tkinter, використовують команду
№17:
З однією правильною відповіддю
Компонент Button застосовується:
№18:
На послідовність
Відновіть порядок операторів, які потрібні для створення вікна програми з командною кнопкою.
window.mainloop()
window= Tk()
btn.pack()
btn = tkinter.Button(window, text = 'ok', command = btn_click)
№19:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між операторами та їх призначенням.
button1.pack()
Зміна напису на віджеті Button
button1.config(text = 'Кнопка 2 Пайтон')
Відображення віджета у вікні
window.mainloop()
Створення віджета Button
button1 = tkinter.Button (window, text="Кнопка 1 Пайтон")
Запуск головного циклу обробки подій
№20:
З кількома правильними відповідями
Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджету Button обробник події Натискання на кнопку?
№21:
З однією правильною відповіддю
Для отримання вікон повідомлень використовують модуль
№22:
На встановлення відповідності
Установіть відповідність між операторами, що генерують вікна повідомлень, і результатами їх виконання.
messagebox. showinfo("Увага", "а = 0")
messagebox. showwarning("Увага", "а = 0")
messagebox.showerror("Увага", "а = 0")
№23:
З однією правильною відповіддю
Компонент Label застосовується:
позначте одну правильну відповідь
№24:
З однією правильною відповіддю
Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджета Button обробник події Натискання на кнопку?
№25:
На послідовність
Відновіть порядок операторів, які потрібні для створення вікна програми з командною кнопкою
btn.pack()
root.mainloop()
root.Tk()
btn=Button(root,text= 'ok', command=btn_click)
№26:
З однією правильною відповіддю
Клас - це:
№27:
З однією правильною відповіддю
Для створення вікна програми куди будуть додаватися графічні компоненти треба завантажити модуль:
№28:
З однією правильною відповіддю
Для чого використовується метод pack() в програмі?
№29:
З однією правильною відповіддю
Що означає властивість font?
№30:
З однією правильною відповіддю
Графічне вікно програми створює оператор
№31:
На встановлення відповідності
Встановіть відповідність між об'єктом та його конструктором в Pyton
Текстове поле
Button()
Напис
Entry()
Кнопка
Canvas()
Полотно зображення
Label()
№32:
Пошук на зображенні
Вкажіть на формі об'єкт - текстове поле
№33:
Пошук на зображенні
Вкажіть на формі об'єкт - напис
№34:
Пошук на зображенні
Вкажіть на формі об'єкт - кнопка
Рефлексія від 19 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: