Тест:

8 клас Тематичне оцінювання. Графічний інтерфейс в Thonny

Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Вміст тесту:

1:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Продовжіть твердження : Подія — це

2:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Продовжіть твердження : Об'єкт — це

3:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Продовжіть твердження : Метод — це

4:

З кількома правильними відповідями

3 з 61 бала

У програмному коді можуть бути такі події:

5:

З кількома правильними відповідями

2 з 61 бала

Які модулі використовують для створення об’єктів графічного інтерфейсу мовою програмування Python

6:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Який із операторів створює вікно програми?

7:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Який із операторів запускає головний цикл обробки подій?

8:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Який із операторів встановлює розмір вікна?

9:

З кількома правильними відповідями

2 з 61 бала

Які методи призначені для відображення створеного об’єкта у вікні програми?

10:

На встановлення відповідності

4 з 61 бала

Установіть відповідність між операторами та їх призначенням.

1

from tkinter import*

А

Встановлення розмірів вікна

2

window.geometry('250x150')

Б

Підключення модуля, який містить набір графічних компонентів

3

window.title ('Вікно програми')

В

Створення порожнього вікна програми

4

window= Tk()

Г

Встановлення заголовка вікна

11:

На послідовність

4 з 61 бала

Відновіть послідовність операторів, які потрібні для створення вікна програми.

window.mainloop()

window.geometry('300x100')

window= Tk()

from tkinter import*

12:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Задано команду:

label1 = tkinter.Label (window, text='Моє вікно’, width=30, height=3, bg='blue', fg='yellow', font='windows 24')

Який розмір напису тексту

13:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Задано команду:

label1 = tkinter.Label (window, text='Моє вікно’, width=30, height=3, bg='blue', fg='yellow', font='windows 24')

Який колір напису тексту?

14:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Графічні об’єкти, розташовані на вікні і програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля, списки, перемикачі, кнопки, прапорці тощо

15:

На встановлення відповідності

5 з 61 бала

Встановіть відповідність

1

<Button-1>

А

клацання правою кнопкою миші

2

<Button-3>

Б

рух миші

3

<Button-2>

В

клацання середньою кнопкою миші

4

<Double-Button-1>

Г

клацання лівою кнопкою миші

5

<Motion>

Ґ

подвійне клацання лівою кнопкою миші

16:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Для додавання елемента керування кнопка до вікна програми з графічними елементами, яке створене мовою Python з використанням модуля tkinter, використовують команду

17:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Компонент Button застосовується:

18:

На послідовність

4 з 61 бала

Відновіть порядок операторів, які потрібні для створення вікна програми з командною кнопкою.

window.mainloop()

window= Tk()

btn.pack()

btn = tkinter.Button(window, text = 'ok', command = btn_click)

19:

На встановлення відповідності

4 з 61 бала

Установіть відповідність між операторами та їх призначенням.

1

button1.pack()

А

Зміна напису на віджеті Button

2

button1.config(text = 'Кнопка 2 Пайтон')

Б

Відображення віджета у вікні

3

window.mainloop()

В

Створення віджета Button

4

button1 = tkinter.Button (window, text="Кнопка 1 Пайтон")

Г

Запуск головного циклу обробки подій

20:

З кількома правильними відповідями

2 з 61 бала

Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджету Button обробник події Натискання на кнопку?

21:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Для отримання вікон повідомлень використовують модуль

22:

На встановлення відповідності

3 з 61 бала

Установіть відповідність між операторами, що генерують вікна повідомлень, і результатами їх виконання.

1

messagebox. showinfo("Увага", "а = 0")

А

0201ljm8-327b-122x139.png

2

messagebox. showwarning("Увага", "а = 0")

Б

3

messagebox.showerror("Увага", "а = 0")

В

0201ljmj-0cb3-122x140.png

23:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Компонент Label застосовується:

позначте одну правильну відповідь

24:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Які кроки потрібно виконати для того, щоб прикріпити до віджета Button обробник події Натискання на кнопку?

25:

На послідовність

1 з 61 бала

Відновіть порядок операторів, які потрібні для створення вікна програми з командною кнопкою

btn.pack()

root.mainloop()

root.Tk()

btn=Button(root,text= 'ok', command=btn_click)

26:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Клас - це:

27:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Для створення вікна програми куди будуть додаватися графічні компоненти треба завантажити модуль:

28:

З однією правильною відповіддю

2 з 61 бала

Для чого використовується метод pack() в програмі?

29:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Що означає властивість font?

30:

З однією правильною відповіддю

1 з 61 бала

Графічне вікно програми створює оператор

31:

На встановлення відповідності

4 з 61 бала

Встановіть відповідність між об'єктом та його конструктором в Pyton

Об'єкт
Конструктор
1

Текстове поле

А

Button()

2

Напис

Б

Entry()

3

Кнопка

В

Canvas()

4

Полотно зображення

Г

Label()

32:

Пошук на зображенні

1 з 61 бала

Вкажіть на формі об'єкт - текстове поле

33:

Пошук на зображенні

1 з 61 бала

Вкажіть на формі об'єкт - напис

34:

Пошук на зображенні

1 з 61 бала

Вкажіть на формі об'єкт - кнопка

Рефлексія від 19 учнів

Сподобався:

17 2

Зрозумілий:

18 1

Потрібні роз'яснення:

19 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом

Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом

129

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
8 клас

25 грн

Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом

Графічний інтерфейс, основні компоненти програми з графічним інтерфейсом

345

Аватар профіля Гузенко Карина Григорівна
Інформатика
8 клас

20 грн

4.5.Графічний інтерфейс

4.5.Графічний інтерфейс

135

Аватар профіля Мельник Тетяна Миколаївна
Інформатика
8 клас

19 грн

Графічний інтерфейс Python

Графічний інтерфейс Python

144

Аватар профіля Киричек Ольга Володимирівна
Програмування
10—12 клас та дорослі

20 грн

Графічний інтерфейс користувача Python

Графічний інтерфейс користувача Python

140

Аватар профіля Хмарук Юрій Олегович
Інформатика
8 клас

33 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2531

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1423

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

675

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

354

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

314

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас