Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Запуск мовлення дошкільників через ігрову імітацію. Практичні вправи
»
Взяти участь Всі події
Тест:

6 клас. Поняття про об’єкт у програмуванні мовою Scratch

09.02.2023
0 0
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Опис тесту (учням цей опис не показується):

Автор тесту:

Трушевський Данило Вікторович

вчитель інформатики

КЗО "Спеціалізована середня загальноосвітня школа №126

з поглибленим вивченням французької мови"

Дніпровської міської ради

Вміст тесту:
Опис, який учні побачать перед початком тестування

Будь уважною / уважним, думай та не поспішай.

Бажаю успіхів, якщо будуть питання пишіть мені в Classroom.

1:

З кількома правильними відповідями

1 з 12 балів

Виберіть програмні об'єкти в середовищі Scratch.

2:

На встановлення відповідності

1 з 12 балів

Поставте у відповідність слова-синоніми в середовищі Scratch.

1

Документ

А

Скрипт

2

Виконавець

Б

Спрайт

3

Алгоритм

В

Сцена

4

Фонове зображення

Г

Проект

3:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Вкажіть на Сцену у вікні середовища Скретч-онлайн

4:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Вкажіть на Контейнер команд виділеної групи у вікні середовища Скретч-онлайн

5:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Вкажіть на Групи команд у вікні середовища Скретч-онлайн

6:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Вкажіть на Область складання програми у вікні середовища Скретч-онлайн

7:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Вкажіть на Список об'єктів у вікні середовища Скретч-онлайн

8:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

9:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Зупинка виконання програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

10:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Додати та вибрати спрайт в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

11:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

12:

Пошук на зображенні

1 з 12 балів

Додати та вибрати ТЛО в середовищі Скретч-онлайн відбувається за допомогою інструмента

Опис, який учні побачать після проходження тестування

Будьте здорові!

Бережіть себе та своїх близьких.

Мирного всім неба!

ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!

Рефлексія від 50 учнів

Сподобався:

44 6

Зрозумілий:

37 13

Потрібні роз'яснення:

36 14
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". провести тестування серед своїх учнів на основі цього тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". призначити в журнал
Створити тест на базі цього або додати запитання до вже існуючого тесту
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Флешкартки посилання на сторінку з картками
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити тренування (Квіз)
Для використання тесту скопіюйте його. Для цього натисніть кнопку "Створити тест на базі цього". Преміум створити змагання
Рекомендуємо

6 клас. Поняття про об’єкт у програмуванні. Поняття події.

6 клас. Поняття про об’єкт у програмуванні. Поняття події.

77

Аватар профіля Полещук Вікторія Сергіївна
Інформатика
6 клас

20 грн

Поняття про об’єкт у програмуванні

Поняття про об’єкт у програмуванні

97

Аватар профіля Полещук Вікторія Сергіївна
Інформатика
6 клас

20 грн

Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів

Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів

140

Аватар профіля Гузенко Карина Григорівна
Інформатика
8 клас

20 грн

Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів

Поняття об’єкта в мові програмування, його властивостей і методів

128

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
8 клас

20 грн

Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.

120

Аватар профіля Гузенко Карина Григорівна
Інформатика
6 клас

33 грн

Схожі тести

Підсумковий тест "Веб-технології"

Підсумковий тест "Веб-технології"

2536

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
10—11 клас

Архітектура комп'ютера

Архітектура комп'ютера

1426

Аватар профіля Лавро Світлана Володимирівна
Інформатика
8 клас

Алгоритми з розгалуженням

Алгоритми з розгалуженням

676

Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Інформатика
7 клас

Інформаційні технології

Інформаційні технології

355

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас

Інформаційні системи

Інформаційні системи

316

Аватар профіля Краснянська Тетяна Володимирівна
Інформатика
9 клас