Запрацювали "гарячі лінії" для скарг щодо недотримання безпечних умов освітнього процесу, – МОН

Телефони “гарячої лінії” працюватимуть з понеділка по п'ятницю.

Переважно більшість закладів освіти ретельно дотримується усіх рекомендованих протиепідеміологічних заходів. Однак, у деяких школах до них ставляться поверхово. Відтепер, про будь-яке недотримання безпечних умов освітнього процесу, громадяни можуть повідомити Державній службі якості освіти.

Телефони “гарячої лінії” Служби для звернення громадян:

  • з питань загальної середньої та дошкільної освіти: (044) 236-10-50;

  • з питань вищої освіти: (044) 236-33-58, (044) 236-34-31.

Час роботи “гарячих ліній”: понеділок – п'ятниця з 9:00 до 18:00 (крім вихідних і святкових днів).  

З огляду на ситуацію з поширення COVID-19 в Україні, Державна служба якості освіти та її територіальні органи також організовують позапланові очно-дистанційні інституційні аудити, які ініціюють самі ЗЗСО.

Нагадаємо, нещодавно Олена Фіданян, директорка Департаменту освіти й науки Києва, опублікувала лист-звернення до освітян міста, у якому закликала вчителів дотримуватися протиепідемічних заходів у приміщеннях шкіл під час канікул.

Джерело: https://vse.ee/tcx


Також вас може зацікавити: Майже 540 тис. гривень на дезінфекційні засоби: уряд ухвалив рішення

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті у першому абзаці. Назва порталу «Всеосвіта» має згадуватися обов'язково. У разі невиконання цих вимог, питання автоматично передаватиметься до юридичного відділу.

Видавництво «Всеосвіта» є незалежним, офіційно зареєстрованим ЗМІ. Ми не підтримуємо жодну політичну партію. Головна мета – прозоре та різнобічне висвітлення усіх подій, що відбуваються у сфері освіти.

Всеосвіта дарує

Три iPhone 12

+20 крутих призів з нашого фірмового магазину

до закінчення залишилось
00
00
00
00