Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

9 листопада 2023 о 16:26
49 0

Створити сучасний тест — це просто і навіть цікаво

Електронне тестування — один з інструментів оцінювання та перевірки знань, що дає змогу вчителю в зручній формі здійснювати вимірювання рівня знань одночасно всього класу або окремих учнів за будь-який проміжок часу в будь-яких умовах.

Створювати тести легко, ще легше їх видавати на проходження через кабінет тестування. Або ж, якщо у вас виникають труднощі під час роботи Конструктором тестів — ця інструкція для вас.

Зверніть увагу, створити тест та створити тестування до вашого тесту, це різні функції. На один тест можна створювати безліч тестувань з різними режимами проходження.

Щоб створити тест, перейдіть на головну сторінку Бібліотеки тестів та натисніть на позначену кнопку «Створити тест».

0600gsev-9249-500x166.pngКонструктор тестів

Відкриється сторінка з налаштуваннями тесту, де потрібно ввести назву, предмет, рівень завдань, використані джерела та додаткову інформацію, що вказана нижче.

0600gdpl-a9eb-500x1542.pngНалаштування тесту

Після заповнення базової інформації про тест можна починати створювати запитання. Для цього натискайте потрібні вам кнопки з назвами запитань, що розташовані праворуч.

0600drrw-2cbf-500x502.pngКнопки для створення тестів

Далі детально покажемо, як створювати кожний тип запитання, а також продемонструємо, який вигляд мають вже готові тести в режимі проходження.

Зверніть увагу: окрім тексту, у вікно для запитання можна додавати будь-які медіафайли (зображення, аудіо, відео). Для цього перегляньте допис про всі можливості редактора.



1. З однією правильною відповіддю

Щоб додати завдання, в якому буде лише одна правильна відповідь, оберіть тип запитання «З однією правильною відповіддю».

0600exgq-03dc-400x74.pngПерший тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Сформулювати запитання для учнів.

  2. Вписати варіанти відповідей.

  3. Обов’язково вказати єдину правильну відповідь, поставивши знак ✅.

  4. Якщо хочете запропонувати учням менше варіантів, приберіть зайве поле, натиснувши позначку ❌.

  5. Щоб навпаки розширити вибір відповідей, натисніть «Додати варіант».

0600f18e-f3c7-500x960.pngЗапитання «З однією правильною відповіддю»

Як створити запитання з однією правильною відповіддю

0600dtiz-d5aa-500x247.gifЯк створити запитання з однією правильною відповіддю

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqmi-82a2-500x242.gifВигляд запитання під час проходження тесту



2. З кількома правильними відповідями

Якщо ви хочете зробити тестування складнішим, додайте кілька правильних відповідей, обравши тип запитання «З кількома правильними відповідями».

0600exha-5b43-400x76.pngДругий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Впишіть запитання.

  2. Додайте варіанти відповідей.

  3. Вкажіть правильні відповіді (цей тип тесту має містити декілька таких варіантів), для цього поставте позначки ✅.

  4. Якщо хочете запропонувати учням менше варіантів, приберіть зайве поле, натиснувши позначку ❌.

  5. Щоб додати більше варіантів, скористайтесь функцією «Додати варіант».

0600f0xz-1499-500x1126.pngЗапитання «З кількома правильними відповідями»

Як створити запитання з кількома правильними відповідями

0600du0k-0107-500x247.gifЯк створити запитання з кількома правильними відповідями

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqn1-a149-500x242.gifВигляд запитання під час проходження тесту



3. З полем для вводу відповіді

Якщо вам потрібно, щоб учень самостійно вписав відповідь, залучіть третій тип запитання «З полем для вводу відповіді».

0600exib-50f5-400x71.pngТретій тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Поставте запитання.

  2. Впишіть відповідь на це питання.

  3. Можуть бути альтернативні варіанти відповідей (див. приклад).

0600f0nv-3382-500x566.pngЗапитання «З полем для вводу відповіді»

Як створити запитання з полем для вводу відповіді

0600du7y-8e60-500x247.gifЯк створити запитання з полем для вводу відповіді

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqni-33fe-500x242.gifВигляд запитання під час проходження тесту



Преміум типи запитань


4. З полем для вводу відповіді (множинний запис тексту, як у ЗНО)

Тип запитання як у ЗНО, якщо правильна відповідь містить декілька блоків з полями для відповіді, які учню потрібно самостійно вписати. Тип запитання «З полем для вводу відповіді (множинний запис тексту, як у ЗНО)»

0600eyk6-dde6-400x71.pngЧетвертий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Сформулюйте запитання.

  2. Заповніть блоки правильними відповідями.

  3. Додайте інші варіанти написання правильних відповідей (якщо є).

  4. Якщо потрібно додати більше блоків для відповіді чи навпаки прибрати, натисніть «Додати блок відповіді» або позначку ❌.

0600f096-6334-500x828.pngЗапитання «З полем для вводу відповіді (множинний запис тексту, як у ЗНО)».

Як створити запитання з полем для вводу відповіді

(множинний запис тексту, як у ЗНО)

0600duqv-b0ce-500x247.gifЯк створити запитання з полем для вводу відповіді (множинний запис тексту, як у ЗНО)

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqnx-f3f6-500x335.gifВигляд запитання під час проходження тесту



5. На встановлення відповідності

Запропонуйте учням поєднати слова/терміни/картинки, що їм відповідають. Для цього натисніть на запитання «На встановлення відповідності».

0600f1hr-7592-400x75.pngП’ятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Вписати умови, за яких учню необхідно поєднати значення.

  2. Заповнити групи, при цьому слід простежити, щоб слова були вперемішку (правильні пари не повинні перетинатися одразу).

  3. Додати чи прибрати варіант можна кнопками «Додати варіант до групи...» або позначкою ❌.

  4. Під блоками вказати правильне поєднання значень (цифри з літерами).

0600f60g-2b92-500x1163.pngЗапитання «На встановлення відповідності»

Як створити запитання на встановлення відповідності

0600dv7z-0323-500x247.gifЯк створити запитання на встановлення відповідності

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqoe-b5dd-500x335.gifВигляд запитання під час проходження тесту



6. Із заповненням пропусків у тексті

Тип запитання, якщо хочете перевірити, як учні заповнять прогалини у тексті — запитання «Із заповненням пропусків у тексті».

0600f67v-1f5d-400x68.pngШостий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Прописати умови до завдання.

  2. На місце пропусків поставити курсор та натиснути на «Додати відповідь». 
    Додаючи правильний варіант відповіді можна також додавати альтернативні варіанти відповіді. Наприклад: «один», «1».

  3. У віконечку прописати правильний варіант, який потрібно ввести учням при проходженні тесту.

0600f712-9f4d-500x663.pngЗапитання «Із заповненням пропусків у тексті»

Як створити запитання з заповненням пропусків у тексті

0600f6k8-258b-500x247.gifЯк створити запитання з заповненням пропусків у тексті

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqot-d194-500x228.gifВигляд запитання під час проходження тесту



7. З вибором правильної відповіді у тексті

Окрім самостійного заповнення пропусків у тексті, є схожий тип запитання, де можна обрати відповідь з вже готових варіантів — запитання «З вибором правильної відповіді у тексті».

0600ffry-8ee3-400x71.pngСьомий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Підготувати запитання, яке передбачає один правильний варіант відповіді.

  2. Поставити курсор в місці, де потрібно буде розмістити відповідь, та натиснути вище «Додати відповідь».

  3. У відкритому вікні вказати кілька варіантів відповіді (правильний і неправильний).
    Якщо необхідно додати більш як два варіанти, натисніть на кнопку «Додати варіант відповіді».

  4. Позначити ✅ правильну відповідь.

0600fgw8-f83d-500x723.pngЗапитання «З вибором правильної відповіді у тексті»

Як створити запитання з вибором правильної відповіді у тексті

0600fg9z-797e-500x247.gifЯк створити запитання з вибором правильної відповіді у тексті

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqp2-3add-500x228.gifВигляд запитання під час проходження тесту



8. На встановлення послідовності

Для перевірки учнів на уважність спробуйте додати наступний тип запитання «На встановлення послідовності».

Восьмий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Для цього сформуйте завдання, пов’язане з покроковими діями.

  2. Розташуйте етапи в віконцях для відповідей в рандомному порядку.

  3. Натисніть «Додати варіант», якщо хочете збільшити кількість варіантів.

  4. Поєднайте варіанти відповіді з номерами в послідовності в нижньому блоці.

0600gw8t-d3bd-500x1530.pngЗапитання «На встановлення послідовності»

Як створити запитання на встановлення послідовності

0600gwfs-0acf-500x247.gifЯк створити запитання на встановлення послідовності

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gwp2-56f5-500x477.gifВигляд запитання під час проходження тесту



9. Пошук на зображенні

Щоб зробити завдання цікавішим для учнів, спробуйте запитання «Пошук на зображенні».

0600fjnb-ce0d-400x71.pngДев’ятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Сформуйте запитання таким чином, щоб відповідь була прихована на зображенні.

  2. Завантажте з вашого ПК зображення з предметами для пошуку.

  3. Додайте області поверх зображення, на які потрібно буде натиснути учням. Для цього оберіть форму квадрата чи кола (враховуючи форму та розмір предметів), додавайте їх по черзі.

0600fp73-db68-500x1153.pngЗапитання з «Пошук на зображенні»

Зверніть увагу, у додатковій області для налаштувань під заданою картинкою автоматично обрана опція «Знайти всі області на зображені». Ви можете замінити цю опцію на «Знайдіть будь-яку одну область на зображенні», це означатиме, що правильною рахуватиметься відповідь, якщо дитина поставить правильно всього одну мітку.

Як створити запитання з пошуком на зображенні

0600fnz5-dbbf-500x247.gifЯк створити запитання з пошуком на зображенні

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqpu-b34d-474x566.gifВигляд запитання під час проходження тесту

Якщо повторно натиснути на обрану цятку з хрестиком ❌ то мітка прибереться і її можна поставити повторно.



10. Сортування по категоріях (перетягування в кошик)

10-й тип запитання має низку налаштувань і передбачає створення типу запитання з різною логікою. Перед створенням цього типу запитання рекомендуємо переглянути ідеї для завдання з сортуванням по категоріях. Розберімо, як створити запитання «Сортування по категоріях (перетягування в кошик)».

0600g1kz-d356-400x72.pngДесятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Пропишіть дії в полі для запитання.

  2. Оберіть фонове зображення на вашому ПК (в прикладі було заздалегідь створене зображення з прописаними словами на фоні). Ви також можете не додавати фон.

  3. Додайте області (фігури квадрата чи кола). Розташуйте їх по черзі таким чином, щоб учні могли під час проходження тесту до них перетягнути завдання.

  4. Впишіть варіанти відповідей (можна використовувати текст або зображення).

  5. Поставте ✅ позначки, щоб поєднати відповіді з областями виділення (обов’язково вкажіть їх для правильного зарахування балів).

  6. Оберіть вказану опцію за стрілкою, якщо потрібно, щоб в область можна було розмістити лише одне значення.

0600g2wz-3532-500x1857.pngЗапитання «Сортування по категоріях (перетягування в кошик)»

Як створити запитання зі сортуванням по категоріях (перетягування в кошик)

0600g1jb-131d-500x247.gifЯк створити запитання зі сортуванням по категоріях (перетягування в кошик)

Більше налаштувань для всіх опцій цього типу запитання можна прочитати за посиланням: всі налаштування 10-го типу запитання.

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqqx-1a24-500x474.gifВигляд запитання під час проходження тесту



11. Пазл

Щоб додати до тестування цю гру-головоломку, натисніть на запитання «Пазл». Зверніть увагу, це ігровий тип запитання і використовується здебільшого для залучення в тестування ігрових механік.

0600g2zo-63da-400x69.pngОдинадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Додайте опис завдання.

  2. Оберіть для пазла зображення гарної якості.

  3. Вкажіть кількість елементів, яку потрібно буде зібрати учням. Система автоматично поділить їх на частини.

0600g3wn-364a-500x806.pngЗапитання «Пазл»

Як створити пазл

0600g3h3-9fdd-400x197.gifЯк створити пазл

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqrv-c6aa-500x400.gifВигляд запитання під час проходження тесту



12. Вікторина (правда/неправда)

Проводьте вікторини, якщо хочете отримати швидку взаємодію з учнями. Для цього оберіть відповідний тип запитання «Вікторина».

0600g4ii-9811-400x69.pngДванадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Сформулювати твердження, щоб учень міг відповісти — правда це чи ні.
    Зверніть увагу, ви можете змінювати назву поля. Наприклад, «Так» — «Ні», «Вірно» — «Не вірно» тощо.

  2. Вказати правильний варіант, поставивши ✅ в рядок «Правда» або «Неправда».

0600g51y-b5b0-500x567.pngЗапитання «Вікторина»

Як створити вікторини (правда/неправда)

0600g4qi-c9ec-500x247.gifЯк створити вікторину (правда/неправда)

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqs4-2c50-500x224.gifВигляд запитання під час проходження тесту



13. Впорядкувати слова

Запропонуйте учням розташувати слова у правильному порядку, обравши наступний варіант завдання «Впорядкувати слова».

0600g6ql-cbd9-400x64.pngТринадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Додайте запитання або умову для виконання завдання.

  2. Пропишіть правильно послідовність речення. 
    Зверніть увагу, слова у реченні можна об'єднувати та розділяти за потреби натиснувши на плюсик між словами, чи хрестик коли вони об'єднанні.

  3. Натисніть кнопку «Перемішати». Після цього порядок слів в реченні буде змінений. Якщо вам не сподобався згенерований порядок, натисніть цю ж кнопку ще раз.

  4. Щоб додати в цей тест більше одного речення, оберіть функцію «Додати речення».

0600g7b9-7db7-500x810.pngЗавдання «Впорядкувати слова»

Як створити запитання з впорядкуванням слів

0600g6vm-0901-500x247.gifЯк створити запитання з впорядкуванням слів

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqst-79ca-500x198.gifВигляд запитання під час проходження тесту



14. Філворд

Спробуйте перетворити ваше тестування на справжню гру, просто згенерувати власний філворд, обравши тип запитання «Філворд».

0600g8ae-26c7-400x67.pngЧотирнадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Пропишіть завдання.

  2. Додайте слова, які необхідно відшукати.

  3. Для кожного нового значення натискайте «Додати слово».

  4. Клацніть на кнопку «Згенерувати філворд».

  5. За потреби ви можете «Змінити розташування слів у філворді». Кнопку можна натискати до тих пір, поки слова не розмістяться у найкращій для вас варіації.

0600g9dd-5ff9-500x1708.pngЗапитання «Філворд»

Зверніть увагу, у філворді є додаткові опції налаштування. Наприклад, можна одразу показувати слова, які потрібно знайти.

Додаткові опції налаштування філворда

Як створити філворд

0600g8er-c7df-500x246.gifЯк створити філворд

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqt6-7f51-500x512.gifВигляд запитання під час проходження тесту



15. Кросворд

Радимо спробувати створити кросворд, використовуючи тип запитання «Кросворд». В усі часи кросворди чудово тренували мозок, покращували пам'ять, дозволяли поповнювати словниковий запас. Іншими словами кросворди — допомагали виховати дитину-інтелектуала.

0600gc04-9349-400x71.pngП’ятнадцятий тип запитання

Алгоритм дій:
  1. Пропишіть завдання.

  2. Додайте по черзі запитання та відповіді (одним словом).

  3. Для цього використовуйте кнопку «Додати слово».

  4. Коли все буде готово, натисніть «Згенерувати кросворд».

  5. Після створення кросворда ви зможете багаторазово «Змінити розташування слів у кросворді».

0600gdft-b3f2-500x1410.pngЗапитання «Кросворд»

Як створити кросворд

0600gc78-f323-500x245.gifЯк створити кросворд

Як учні бачитимуть цей тип питання

0600gqtp-67ef-500x524.gifВигляд запитання під час проходження тесту


Дві додаткові опції у всіх запитаннях

1.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-ли)

Це означає, що за потреби ви можете в умові задачі попросити разом з відповіддю виконати обчислення завдання у зошиті, сфотографувати та прикріпити файл до типу питання. Таку опцію можна використовувати у будь-якому запитанні.

Учень може додатково до відповіді прикріпити файл(-ли)

Як учні бачитимуть цю опцію

Як учень бачитиме це поле з завантаженням файлу

Зверніть увагу, що на автоматичну оцінку ця опція не впливає, проте ви зможете перевірити завдання з зошита і за потреби скоригувати автоматичну оцінку.

В кабінеті тестування у кожному запитанні є опція «Змінити» бал за це запитання. Інколи діти можуть допустити одруківку і ви матимете можливість відкорегувати такі відповіді змінивши загальну оцінку.


2.

Додати пояснення до запитання в роботі над помилками

До кожного запитання можна додавати детальний опис для роботи над помилками. Натискаючи на цю опцію потрібно додати інформацію про правильну відповідь.

Якщо ви видаватимете тестування після якого миттєво або згодом передбачатиметься автоматична робота над помилками, то ця опція найкраще рішення для самоаналізу.

Опція: Робота над помилками

Видавати учням опцію «Робота над помилками» ви можете у кабінеті тестування в налаштуваннях. Цю опцію можна вмикати одразу після проходження тесту, або після того, як весь клас виконає завдання. Ви також можете не використовувати цю опцію роботи над помилками.



Як провести тестування через кабінет тестування

Для цього перейдіть до розділу Мої тести та відкрийте обраний тест. Натисніть на зелену кнопку «Провести тестування».

0600gmgn-06f5-500x336.pngКнопка «Провести тестування»

Відкриється вікно з налаштуваннями різних опцій. Обов'язково ознайомтеся зі всіма опціями. Ви можете один і той самий тест видавати на проходження у різних режимах. Наприклад: показувати одразу всі запитання, показувати варіанти відповіді (чи запитання) у випадковому порядку, обмежити кількість запитань тощо.

Огляд, як створити проходження тестування

0600gmsk-0069-500x252.gifЯк провести тестування

Щоб передати тестування учням на проходження, у створеному кабінеті тестування скопіюйте посилання для проходження тестування — натисніть на нього для копіювання.

0600gmz9-5bcd-500x239.pngПряме посилання на тест

Ось такий вигляд має пряме посилання на тестування: https://vseosvita.ua/test/start/key103.

У кабінеті тестування вчитель бачитиме детальну інформацію по всім проходженням. Натиснувши на віконечко з номером запитання вчитель бачитиме відповідь учня і за потреби зможе скоригувати відповідь з одруківкою.

Проходження тестування

Інформація у кабінеті тестування оновлюється в режимі реального часу. Доступ до кабінету тестування ви маєте без обмежень. Ви також можете у будь-який момент завершити проходження тестування, або оновити налаштування для проходження тестування.



Як призначити тестування через журнал

Щоб видати тестування через журнал, призначивши його одразу всьому класу, оберіть кнопку «Призначити в журнал».

0600gnmc-e5de-500x340.pngКнопка «Призначити в журнал»

Вам відкриється вікно, де потрібно буде обрати назву журналу та клас. Після чого вас перенаправить у електронний журнал з можливістю продовжити видавати тест.

Щоб видати завдання:
1) Оберіть клас та предмет.
2) Натисніть на клітинку з датою та оберіть «Видати завдання з бібліотеки».
3) Оберіть завдання зі списку останніх переглянутих.

Натискаючи на комірку (або клітинку) ви швидко можете обрати потрібне тестування.

0600go0k-7ea3-500x226.gifЯк призначити тест в журнал

Ви також можете видати будь-який тест з журналу просто натиснувши на потрібну комірку (або клітинку).

1. Натиснути у журналі на комірку (або клітинку) → 2. Видати завдання з бібліотеки. → 3. Обрати розділ «Тест». → 4. Обрати з пошуку потрібний тест. → 5. Натиснути на потрібний тест. → 6. Заповнити налаштування тесту для проходження (час, додаткові опції, режим проходження тощо). → 7. Призначити тест. → Тестування з'явиться у Кабінеті учня/учениці.


Увага, тестування з преміальними типами запитань з 1 вересня 2024 року відбуватиметься по підписці. Детальніше про тарифи на сторінці Преміум.

Перші три Базові типи запитань, як і раніше можна буде видавати своїм учням без обмежень. Без обмежень ви також можеет створювати будь які тести та виставляти їх у Бібліотеці тестів.


Переглянути тест в бібліотеці: vseosvita.ua/u-2fac0.