і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію

Що робити, якщо система каже, що ти помиляєшся?

​​​​​​​З 2 липня розпочалась реєстрація е-кабінетів вступників, але у декого з абітурієнтів виникають певні труднощі з цифровою системою. МОН надало інформацію про помилки та способи їх вирішення.

Сьогодні однією із найпоширеніших проблем серед вступників є зазначення неправильної електронної адреси під час реєстрації в е-кабінеті, унаслідок чого абітурієнти не можуть отримати лист для активації кабінету. Якщо у вас виникла така проблема, то необхідно зареєструватися повторно, зазначивши вже правильну електронну адресу. Проте таку процедуру можна провести через 24 години, після ануляції минулої спроби реєстрації з неправильною адресою.

Ще одна розповсюджена проблема – неодноразове зазначення вступником неправильного пароля під час входу в кабінет. У такому випадку система блокує діяльність абітурієнта на три години. У МОН радять одразу не відгадувати пароль, а скористатися сервісом «Забули пароль?» для його швидкого відновлення.

Згідно з рекомендаціями МОН, надаємо вам перелік помилок, які видає система під час реєстрації електронного кабінету вступника та як можна їх усунути.

П1.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: сертифікат ЗНО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності, дійте відповідно до пункту П1.1 інструкції».

У реєстрі сертифікатів ЗНО не знайдено сертифіката з параметрами вступника. Проте абітурієнт наполягає, що його сертифікат є дійсним.

Порядок дій:

1. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.1». До листа додаються: сканкопія (фото) сертифіката (з номером, пін-кодом, роком видачі) та скріншот з помилкою.

2. За результатами перевірки, технічний адміністратор повідомляє про те, що сертифікат додано до реєстру або про визнання цього документа недійсним.

П1.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: атестат про ПЗСО не знайдено. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності, дійте відповідно до пункту П1.2 інструкції».

У реєстрі документів про освіту не знайдено атестата з параметрами вступника. Вступник наполягає, що його атестат є дійсним.

Порядок дій:

1. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.2». До листа додаються: сканкопія (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою.

2. За результатами перевірки, технічний адміністратор повідомляє про те, що атестат додано до реєстру або про визнання атестата недійсним.

П1.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: вказано анульований атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності, дійте відповідно до пункту П1.3 інструкції».

У реєстрі документів про освіту атестат з параметрами вступника позначений як анульований. Вступник наполягає, що його атестат є дійсним.

Порядок дій:

1. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П1.3». До листа додаються: сканкопія (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі) та скріншот з помилкою.

2. За результатами перевірки, технічний адміністратор повідомляє про те, що атестат додано до реєстру або про визнання атестата недійсним.

П2.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий сертифікат ЗНО зазначеного року видачі. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.1».

У даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний атестат, але вказано іншу інформацію щодо сертифіката ЗНО, зазначеного року видачі. Вступник наполягає, що саме він є власником цього дійсного сертифіката.

Порядок дій:

1. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.1». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером) та скріншот з помилкою.

2. За результатами перевірки, технічний адміністратор повідомляє про те, що сертифікат додано до даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про визнання цього документа недійсним.

П2.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: у вступника в ЄДЕБО вказано інший діючий атестат про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П2.2».

У даних вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, наявний сертифікат, але вказано інший атестат. Вступник наполягає, що його атестат є дійсним.

Порядок дій:

1. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П2.2». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером) та скріншот з помилкою.

2. За результатами перевірки, технічний адміністратор повідомляє про те, що атестат додано до даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про визнання атестата недійсним.

П3.1

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного сертифіката ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.1».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті вказані правильні дані.

Порядок дій:

1. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.1». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером) та скріншот з помилкою.

2. За результатами перевірки, технічний адміністратор повідомляє про те, що інформація сертифіката додана до даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про визнання цього документа недійсним.

П3.2

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними вказаного атестата про ПЗСО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.2».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаного сертифікату. Вступник наполягає, що саме в його сертифікаті дійсні дані.

Порядок дій:

1. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.2». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером) та скріншот з помилкою.

2. За результатами перевірки, технічний адміністратор повідомляє про те, що інформація атестата додана до даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про визнання атестата недійсним.

П3.3

Текст помилки:

«Помилка при реєстрації: в даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, є розбіжності з даними, вказаними в атестаті про ПЗСО та/або сертифікаті ЗНО. Перевірте правильність введених даних. У разі їх коректності дійте у відповідності до пункту інструкції П3.3».

Дані вступника, що вже містяться в ЄДЕБО, не повністю відповідають даним вказаних атестата та сертифіката. Вступник наполягає, що саме в його документах дійсні дані.

Порядок дій:

1. Вступник надсилає на електронну пошту технічного адміністратора системи (ez@inforesurs.gov.ua) лист з темою: «Помилка при реєстрації П3.3». До листа додаються: сканкопії (фото) атестата (з ПІБ, серією, номером, датою видачі), сертифіката (з ПІБ, номером, пін-кодом, роком видачі), паспорта/документа, що посвідчує особу (з ПІБ, датою народження, серією, номером) та скріншот з помилкою.

2. За результатами перевірки, технічний адміністратор повідомляє про те, що інформація дійсного сертифіката додана до даних вступника, що містяться в ЄДЕБО, або про визнання цього документа недійсним.


Також найпоширеніші запитання та відповіді на них щодо вступної компанії у 2018 році ви можете знайти на офіційному сайті Міністерства освіти і науки України. На цьому ж ресурсі розміщені й інструкції щодо реєстрації електронного кабінету.

Якщо у вас все ще лишились запитання, нагадуємо, що «Всеосвіта» раніше вже публікувала матеріал про те, хто може відповісти на ваші запити.

Посилання на МОН: https://mon.gov.ua

4432
09.07.2018 14:01:05

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання