Найкращі інноваційні проєкти від українських школярів: фінал змагань «STEAM-House»

Учасники отримали можливість не лише презентувати власні креативні розробки, але й знайти потенційних замовників.

19 грудня у місті Києві відбувся грандіозний фінал змагань з моделювання «розумних» пристроїв «STEAM-House». Захід проходив в інноваційному парку Unit.City, у просторій конференц-залі, де зібралися учасники змагань, їхні команди підтримки, журі та медіа.


 Довідково: 

STEAM-House – це захід, покликаний сприяти розвитку технологічної компетентності, дослідницьких і творчих навичок учнів, навичок проєктної діяльності та розвитку інтелектуального потенціалу України.


Почесними гостями івенту стали Надія Омельченко, віцепрезидентка компанії «ІТ-Інтегратор»; Олена Патрикеєва, начальниця відділу STEM-освіти ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»; Ганна Євдокімова, директорка ТВО «Видавничий дім «Освіта» та Антон Дзюба, голова Правління Фонду освітніх ініціатив.

Вони розпочали фінал змагань, висловивши сподівання, що кожен винахід обов’язково знайде свого потенційного замовника, адже Україна потребує талановитих і креативних творців.

Журі конкурсу оцінювало роботи у трьох номінаціях.


 Номінація «Smart gadgets» 

Запрограмований на виконання однієї або кількох функцій електронний автоматизований пристрій.

Учасники: «Odor generator» – Роман Віталій, Іван Сльоза (м. Горішні Плавні); «Шини по сезону» – Михайло Корбут (м. Чернівці); «Електроролики» –Костянтин Савчук (м. Чернівці).

 Номінація «Smart City» 

Розумні пристрої, які забезпечують ефективну життєдіяльність міста та/або максимально спрощують організацію побуту мешканців.

Учасники: «Створення штучної екосистеми» – Михайло Хараджян (м. Кривий Ріг); «Water Well Hydro Control» – Тамара Левко (с. Довге); «Розумний снігоприбирач» – Артем Олійник, Денис Мехеда, Олексій  Лепський, Віталій Тумачов (м. Київ).

 Номінація «IoT» 

Мережа автономних розумних пристроїв, об'єднаних між собою за допомогою Інтернету, які здатні збирати, обробляти та обмінюватися між собою даними, а також забезпечують віддалене керування.

Учасники: «Використання новітніх технологій для побудови інтелектуальних систем» – Анна Юрченко, Анастасія Павленко (м. Одеса); «Автономний мобільний міні агрокомплекс» – Таїсія Зінов'єва, Марія Кузнєцова, Єлизавета Козиряцька (м. Запоріжжя); «Smart Safety System» – Олександр Сергієнко, Данило Чернов, Олександр Цуканов (смт. Царичанка).


Представники журі ставили бали не лише за якість презентації, але й за виконання самої роботи, її актуальності та користі для людей і навколишнього середовища.

 Призові місця та нагороди 

Всім учасникам конкурсу організатори вручили цінні, а головне, практичні подарунки. Вони стануть інструментом для реалізації найсміливіших ідей.

Серед головних призів: 

  • STEM-набори та конструктори для освітньої діяльності;
  • 3D-принтери, планшети та ігрові аксесуари;
  • річна передплата на курс з математики та критичного мислення Gios;
  • знижка на придбання сучасних меблів.

 Призові місця розподілили так: 

У номінації «Smart gadgets»

1 місце  – «Odor generator»,

2 місце – «Шини по сезону»,

3 місце  – «Електроролики».

У номінації «Smart City»

1 місце – «Water Well Hydro Control»,

2 місце – «Створення штучної екосистеми»,

3 місце – «Розумний снігоприбирач».

У номінації «IoT»

1 місце – «Автономний мобільний міні-агрокомплекс»,

2 місце – «Smart Safety System»,

3 місце – «Використання новітніх технологій для побудови інтелектуальних систем».


Усі перші місця також отримали чудові 3D-принтери. В окремій номінації «Найбільш вмотивований вчитель» переміг куратор київської команди, яка сконструювала снігоприбирач. Інтерактивну дошку MolyBoard від компанії MTI отримала київська Дитяча інженерна академія. Також вчителям усіх команд-фіналістів вручили почесні грамоти від Інституту модернізації змісту освіти.

На окрему дискусійну панель «Презентація бачення STEAM-освіти в Україні» запросили міністерку освіти і науки Ганну #Новосад, а також керівника інноваційних проєктів у сфері освіти Ігоря Старенького.

Пані Новосад згадала про результати міжнародного дослідження PISA-2018 та пояснила, на чому робитимуться акценти під час реформування української освіти.

Нам потрібно розвивати компетентнісний підхід. Викладати ту ж саму математику цікаво і доступно, пояснювати її на прикладі життєвих ситуацій, щоб школярі розуміли, навіщо їм та чи інша формула.

Міністерка зазначила, що у пріоритетах МОНу – забезпечення якомога більшої кількості шкіл базовими потребами.

Ми хочемо профінансувати створення цілісних STEAM-лабораторій, які могли б функціонувати як міжшкільні центри для проведення експериментів, уроків тощо. Ми прагнемо надати школам можливість обирати, що їм необхідно для розвитку STEAM-предметів.

«Всеосвіта» щиро бажає «STEAM-House» розвитку та безмежних можливостей, а учням – натхнення і безупинних перемог!

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
9
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!