Карантин: 63 мільйони вчителів потребують захисту, підтримки і визнання

У багатьох країнах педагоги, які працюють за контрактом або на заміну, знаходяться у зоні ризику.

Близько 63 мільйонів вчителів початкових і середніх шкіл у всьому світі страждають від закриття шкіл у 165 країнах через пандемію Covid-19.

Вчителі знаходяться на передовій, де невтомно забезпечують продовження навчання для майже 1,5 мільярда учнів, і прогнозується, що ця кількість зростатиме.

Разом з керівниками шкіл, вчителі, де б вони не були, швидко мобілізуються і впроваджують інновації, щоб полегшити якісне дистанційне навчання для учнів в умовах ізоляції, з використанням або без використання цифрових технологій. Вони також відіграють ключову роль в інформуванні про заходи щодо запобігання поширенню вірусу, гарантуючи безпеку і підтримку дітей.

Ця безпрецедентна ситуація викликає у вчителів, учнів та їхніх сімей стресовий стан.

У деяких випадках вчителі, які, можливо, вже самі контактували із хворими на вірус, намагаються впоратися з хвилюваннями, що їм доводиться працювати в умовах поширення вірусу COVID-19. Інші мають справу зі стресом, пов'язаним із забезпеченням якісного навчання за допомогою інструментів, щодо використання яких вони отримали мало або взагалі не отримали жодної підготовки або підтримки.

У багатьох країнах вчителі, які працюють за контрактом або на заміну, та технічний персонал знаходяться у зоні ризику, оскільки їхні контракти можуть бути розірвані, а вони можуть залишитися без роботи.

Цільова група з питань викладацьких кадрів – міжнародний альянс, який працює в інтересах вчителів і викладання, – звернулася із закликом вжити заходів для забезпечення захиступідтримки і визнання вчителів під час кризи.

Керівництво та фінансові і матеріальні ресурси, що виділяються вчителям, необхідні для забезпечення якісного викладання і навчання в дистанційному форматі під час кризи, а також для якнайшвидшого виходу з кризи.

Цільова група закликає уряди, постачальників освітніх послуг і спонсорів – державних і приватних – а також всіх відповідних партнерів:

  1. Зберегти рівень працевлаштування та заробітної плати освітянам і персоналу. Ця криза не може бути приводом для зниження стандартів і норм або для відмови у трудових правах. Тому необхідно зберегти заробітну плату і пільги всього педагогічного та навчально-допоміжного персоналу.
  2. Приділити пріоритетну увагу здоров’ю, безпеці та добробуту вчителів та учнів. Педагоги потребують соціальної та емоційної підтримки, щоб протистояти додатковому тиску, який чиниться на них у період кризи. Щоб і вчителі мали змогу надавати підтримку своїм учням у цих тривожних обставинах.
  3. Залучити вчителів до розробки відповідних заходів щодо подолання наслідків COVID-19 у сфері освіти. Вчителі відіграватимуть вирішальну роль на етапі відновлення, коли школи знову відкриються. Вони повинні бути залучені до всіх етапів роботи над розробкою та плануванням політики в галузі освіти.
  4. Забезпечити адекватну професійну підтримку і підготовку. Наразі мало уваги приділяється адекватній підготовці вчителів для продовження навчання в нових умовах. Ми повинні діяти швидко, щоб забезпечити учителям необхідну професійну підтримку.
  5. Поставити принцип справедливості в основу заходів подолання наслідків у сфері освіти. Це потрібно для забезпечення того, щоб знедолені діти не залишалися без уваги, а вчителі, які працюють у віддалених районах або в громадах із низьким доходом або з нацменшинами – без підтримки.
  6. Залучити вчителів до заходів із надання допомоги. Цільова група з питань викладацьких кадрів настійно закликає фінансові установи надавати урядам допомогу в підтримці систем освіти, зокрема в професійному розвитку викладацького складу. Така підтримка особливо актуальна в деяких найбідніших країнах світу, які вже борються за задоволення потреб в освіті через критичну нестачу підготовлених вчителів.

Міжнародна цільова група з питань викладацьких кадрів задля досягнення «Освіти-2030» – це глобальна мережа з понад 90 урядів і понад 50 міжнародних і регіональних організацій (зокрема організації ООН, організації громадянського суспільства, спілки та фонди в галузі освіти), які працюють над розв'язанням питань, що стосуються вчителів та викладання. Її Секретаріат знаходиться в штаб-квартирі ЮНЕСКО, у Парижі.

Джерело: https://vse.ee/dam


Вас також можуть зацікавити такі матеріали:

Вчимося на чужих помилках: вчителька розповіла, як провалила дистанційне навчання

Дізнаються і помстяться: освітяни бояться захищати свої права – освітній омбудсмен

Використання статей порталу «Всеосвіта» дозволяється за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на ці статті.

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
0
міс.
2
8
дн.
2
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!