Звук th, розвиток мовлення. Англійська мова 2 клас.

Опис документу:
Пропоную добірку уроків англійської мови для 2 класу НУШ. З початку II семестру до кінця лютого. Уроки розроблені відповідно всіх вимог, чітко описані і дотримані тема та мета уроку. До уроків теж додається аудіосупровід.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Я можу бачити гуску

Мета: ознайомити учнів з НЛО; відпрацювати вимову звука [th]; активізувати навички читання та письма англійською мовою.

Обладнання:підручники, зошити, предметні малюнки, записи на дошці, картки із завданнями, шкільне приладдя, презентаційний матеріал, диск

Тип уроку: урок формування мовленнєвих навичок

Хід уроку

1. Привітання. Введення учнів в іншомовне середовище. Пісня «Hello Song»

Good morning, children! I am glad to see you!

Я рада вас бачити на уроці англійської мови. Допомагатиме мені незмінний помічник Смайлі. У нашого смайлика є друг – дракончик Гого, якого ви вже добре знаєте. Сьогодні Гого надіслав відео повідомлення про свої пригоди у школі. Подивимося його разом? Під час перегляду намагайтесь запам’ятати, які предмети були у Гого.

Перегляд мультика “Gogo loves English”

2. Повідомлення теми уроку та мотивація учнів.

Асоціативний кущ”

-Діти, назви яких предметів вивчали англійською дракончик та його друзі?

(Учні називають шкільні предмети і кріплять їх зображення на дошці)

-Well done! З якої теми всі ці слова? (School)

-Правильно! То яка тема нашого уроку ви мабуть вже здогадались…

Учні повторюють хором: “This is my school”

Тема нам не нова. Ви її вивчали у першому класі. Навіщо продовжувати її вивчати далі?

(Щоб знати більше слів, уміти краще розмовляти англійською мовою , самостійно дивитись мультик про пригоди Гого….)

3. Рольова гра “New Teacher”

– Чи сподобалась вам вчителька, яка навчала Тоні та Гого? Хотіли б спробувати себе в цій ролі? Olenka, come to me. Speak in English, please!

-Good morning, children. My name is Olena Petrivna. I am your new teacher…..

– Що ж, бачу і учні, і майбутні вчителі готові ознайомитися з планом нашого уроку.

Ознайомлення з планом ( на моніторі комп’ютера).

4. Фонетична зарядка. Промовляння скоромовок

-Але спочатку давайте приготуємось до вимовляння англійських звуків.

[t]   “Tick-tock, tick-tock”-says the clock- “Tick-tock”

[n]   Ding-dong, ding-dong! Sing the song “Ding-dong”

[u]   good, book, look, school, room

-Well done! Щоб правильно вимовити цей звук, промовте український звук [у] . Звук [u] позначають ось таким транскрипційним знаком (кріплю на дошку).

Пропоную вам бути дослідниками і з’ясувати, які літери передають цей звук.

book- вимовляємо слово, діти з’ясовують, підкреслюють, знаходять ще слова на дошці з цим буквосполученням (school, copybook)

5. Актуалізація опорних знань учнів. Тренування в монологічному мовленні.

Гра “I can pack a bag”.

-Now let’s play a game. Давайте пограємо в гру. Умова: швидко та правильно зібрати портфель до школи, коментуючи свої дії.

Діти складають портфель, коментуючи свої дії : “I can pack a bag. This is my pen…”

Інші учні за допомогою сигнальних карток контролюють правильність дій гравців.

6. Введення нової лексики (впр.1, стор.40)

Настав час дізнатися нові назви шкільних предметів. Open your books at page 40, ex.1

-Look and repeat! Computer. Bookcase. Blackboard. Desk. CD player. CD (Діти повторюють хором, групами)

-Show me a desk… (Діти відшукують малюнок даного предмета, показують. Далі ведучим стає хтось з дітей, естафету передає учневі за бажанням)

Фізкультпауза (діти співають пісеньку, повторюючи рухи)

7. Закріплення лексичного матеріалу. Розвиток діалогічного мовлення (впр.2, стор.40)

-Now look at task 2. Ask and answer. Прочитайте умову вправи.

– What can you see on this pictures? (I can see a…)

-Яке питання цієї вправи? Чи підійде воно до всіх малюнків? Як має звучати відповідь?

Діти знаходять собі пару. Розігруємо міні-діалоги в парах. Декілька пар розігрують біля дошки.

-What is it?

-It is a desk.

Отже, які ви нові слова запам’ятали?

8. Тренування в монологічному мовленні (впр.3, стор.41)

-Now look at task 3. What can you see on this picture?

( I can see a classroom. It is a…)

Діти описують малюнок, наступні намагаються доповнити. Декілька дітей пробують описати малюнок повністю.

9. Навчання читанню слів з буквосполученням “oo” у закритому складі

(Впр.4, стор.41)

-На початку нашого уроку ви познайомилися зі звуком [u] та буквосполученням “оо”. Пропоную вам прочитати слова та речення з даним буквосполученням. А смайлик нам допомагатиме! Які звуки вимовляє Смайлі?

-Lets read the words!

Діти читають слова та речення.

-Отже, слова з яким буквосполученням ми читали? Який звук це буквосполучення передає? В якому складі (закритому чи відкритому) буквосполучення “оо” передає звук [u]?

10. Розвиток навичок письма.

Робота у зошитах.

– Open your copybooks. Look at task 5, page 41. Read the task.

Пропоную виконати цю вправу різними способами:

-відтворити речення у себе в зошиті за зразком;

-списати речення прописними літерами;

-списати речення прописними літерами, знайти слово зі звуком [u] та підкреслити його

-завдання із зірочкою: виписати слово з буквосполученням “оо” та написати до нього транскрипцію.

На виконання вправи маєте 4 хвилини.

-Lets do the task!

Виконавши завдання, учні здають зошити.

11. Підсумок уроку.

-Діти послухайте початок речення та доповніть його

Сьогодні на уроці я дізнався…

Я навчився….

– Чи виконали ми всі завдання уроку, які були заплановані?

-Діти, чи зможеми ми примінити свої знання з цієї теми в житті? Як ви гадаєте, де саме?

-Давайте покажемо на прикладі . (Розігруємо діалог “У магазині”)

12. Рефлексія настрою

-З яким настроєм ви закінчуєте цей урок? Домалюйте смайлику посмішку, якщо ви задоволені успіхами на уроці, або ж навпаки. (Показую зразок)

Діти вибирають смайлика, який символізує настрій.

Тема: Я маю дві руки

Мета: закріпити вживання лексичної структури; розвивати усні комунікативні вміння; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Обладнання:аудіокасета, таблиця «Частини тіла», роздатковий матеріал, тематичні малюнки, диск із мультфільмом «Рассеянный Джовании».

Тип уроку: формування умінь і навичок

Хід уроку

І. Введення в сферу іншомовного мовлення

1. Привітання

Ps. Good morning, good morning,

Good morning to you,

Good morning, good morning, we are glad to see you.

T. I am glad to see you too, sit down, please.

2. Фонетична зарядка

Вимова звуків та слів з ними хором та індивідуально.

[h] hand, hair

[ou] nose

[a:] arm

[e] leg

[ ] hand

[O] mouth

[i:] knee, feet

[u] foot

[ ] short

3. Мотивація уроку

- Діти, яку тему ми вивчали на минулих уроках? (Частини тіла)

- Хто може розповісти , навіщо нам потрібно знати назви частин тіла?

Учні наводять свої приклади життєвих ситуацій.

  • Так, дійсно, це слова, якими людина користується постійно, майже щоденно.

4. Повідомлення теми та мети уроку

Сьогодні ми з вами повторимо назви частин тіла, а також навчимося використовувати їх під час опису зовнішності.

ІІ. Основна частина уроку

  1. Повторення лексичного матеріалу

T. Діти, подивіться на екран. Частини тіла зараз будуть з’являтися , а ви повинні назвати їх англійською мовою. (спочатку хором, потім індивідуально).

Ears, hand, leg, arm, foot, eyes, nose, mouth

T. Look at this table. Name the words in English. Подивіться на таблицю. Один учень виходить до дошки, а інші просять показати яку-небудь частину тіла. (Show me …)

Робота з мультимедійною дошкою.

Match pictures and words. На екрані малюнки і слова і кожному учневі роздані картки. Завдання: з’єднати підпис із малюнком.

  1. Створення ігрової ситуації

T. Some guests came to our lesson. Whos that? Сьогодні до нас на урок завітали гості –герої різних казок. Давайте спробуємо відгадати їх за описом. Учні читають описи на екрані та вгадують казкових персонажів.

Буратіно, Карлсон, Мальвіна та Чебурашка підготували для вас цікаві завдання. Якщо ви правильно їх виконаєте, то на вас чекатиме сюрприз.

Буратіно. Дайте відповідь на запитання.

Answer the questions: Yes, I have or No, I haven’t

Завдання на екрані

Перше завдання

Фізкультхвилинка

Діти співають і торкаються тих частин свого тіла, які називають.

Head and shoulders,

Knees and toes,

Head and shoulders,

Knees and toes,

Knees and toes,

And eyes and ears

And mouth, and nose.

Head and shoulders,

Knees and toes,

Knees and toes.

Arm and legs

And feet and hands

Feet and hands.

Arms and legs

And feet and hands

Feet and hands.

And eyes and ears

And mouth and nose.

Head and shoulders,

Knees and toes,

Knees and toes.

Друге завдання

Друге завдання приготував Карлсон

Work in pairs

Complete the sentences.

(mouth, ears, hair, nose, face)

  1. She’s got a thin __ .

  2. She’s got big __ .

  3. She’s got long ___ .

  4. She’s got a small ___ .

  5. She’s got a happy ___ .

Третє завдання

Третє завдання від Мальвіни. (взаємоперевірка з використанням мультимедійної дошки).

Work in pairs

Read and match.

  1. I’ve got long hair.

  2. I’ve got big ears.

  3. I’m long and thin.

  4. I’m very tall.

  5. I’m short and fat.

Фізкультхвилинка

I am a robot,

Look at my legs,

My legs go up and down.

I am a robot,

Look at my arms,

My arms go up and down.

I am a robot,

Look at my head,

My head goes up and down.

Четверте завдання

І останнє, четверте завдання приготував Чебурашка.

Complete the crossword.

What is the word number 10? (Shoulders)

Перевірка з використанням мультимедійної дошки.

ІІІ. Заключна частина уроку

  1. Підбиття підсумків

  • Ви працювали сьогодні дуже добре. Казкові герої дякують вам за правильно виконані завдання і приготували для вас подарунок – мультфільм. Коли ви будете його дивитися, зверніть увагу на ті частини тіла, які згадуються.

Демонстрація фрагмента мультфільму «Рассеянный Джованни». Учні називають частини тіла, які загубив Джованні: neck, arms, nose, legs, ears.

  1. Домашнє завдання

Зробіть підписи до всіх частин тіла хлопчика

Тема: Скільки в тебе..?

Мета: ознайомити учнів з НЛО та закріпити їх вживання в усному мовленні; навчити ставити запитання how many..?; розвивати увагу, мислення, комунікативні навички.

Обладнання:робочий зошит, картки для перевірки ЛО, телефон для відтворення аудіо.

Тип уроку:комбінований

Хід уроку

І. Початок уроку

1.Організація класу

T:Good afternoon, children!

Ps: Good afternoon, teacher!

T: How are you today?

Ps: Fine, ok, good…

T: Take your sits.

(Checking)

2. Повідомлення теми та мети уроку

Т: Сьогодні на уроці ми з вами продовжимо вчитись описувати іграшки.Let's start our lesson.

ІІ. Фонетична розминка

Уведення в іншомовне середовище

Let's recite the poem!

Body Parts

I have got one mouth.

I have got one nose.

I have got two eyes.

I have got two ears.

I have got two hands.

I have got two fingers.

I have got two legs.

ІІІ. Основна частина уроку

  1. Перевірка домашнього завдання

Впр. 6 с. 87 (відтворити у зошиті)

Впр. 2 с. 86 (чит.), повторити нові ЛО (hair, eye, ear, face, nose, mouth, blond hair, dark hair)

Вивчення нового матеріалу

  1. Конструкція «has got no» (картки)

Вчитель наводить приклад вживання конструкції «has got no».

  1. Сприймання на слух. Впр.1 с. 88

Діти прослуховують діалог, де вживається конструкція «has got no» та намагаються перекласти на українську мову

Фізкультхвилинка

  1. Писемне продукування

WB. c. 46 Впр.1

Trace and write (Обведи і напиши)

с. 46 Впр.2

Look and put the number (Подивись і познач цифрою)

  1. Зорове сприймання Впр.4 с.89

Вчитель пояснює читання нового звуку. Перший раз учні читають з учителем. Повторно читають під аудіо.

  1. Усне продукування

Учні по черзі підходять до столу, вибирають картку на якій зображено іграшку, без певної частино тіла та називають її, використовуючи конструкцію «has got no».

IV. Заключна частина уроку

T: Did you like our lesson?

Ps: Yes, we did.

(Найактивніші учні отримують бонуси)

T: Our time is up. You may be free, Goodbye!

Ps: Bye-bye.

Тема:Фотографії в зоопарку

Мета: активізувати вивчені ЛО; активізувати граматичну структуру «it has got», вчити учнів описувати людину чи істоту. Прививати інтерес до іноземної мови.

Обладнання: зошит, підручник,картки, інтерактивна дошка.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

I. Організаційний момент. Привітання і повідомлення теми уроку.

T: Good morning, children! I am very glad to see you. I hope you are fine today. Take a card according to your mood and show it to me please.

T: How are you today? (4-5 pupils)

P1 (показує картку): I am fine, thank you.

P2 (показує картку): I am Ok.

T: What day of the week is it today?

P3: It is Monday.

T: What month is it now?

P4: It’s March.

T: Open your copy-book and write down the date.

Т: Children, look at the papers of our book. They are blue. They have changed their colours. So, we start to learn a new topic. The topic of our today’s lesson - “Parts of the body” (на дошці: число і тема уроку). Сьогодні ми з вами вивчимо нові слова, навчимося говорити, що у вас є, використовуючи фразу I have got…(на дошці картка ), а також навчимося читати слова зі звуком [ai]

T: I hope you’ll enjoy our lesson.

II. Основна частина уроку

1. Фонетична розминка

T: Look at the alphabet. Let’s say all letters from A to Z all together.

T: Look at the screen. (На екрані відіо - пісня)

- Let’s sing a song “A is for apple” all together.

P.Cl: A is for apple [æ] [æ] apple”, “B is for ball [b], [b] ball”, “C is for cat [k], [k] cat” і т.д.

2. Подання нового лексичного матеріалу.

1. Введення нової лексики.

T: Look at the screen. (Слайд 1)This is a clown. Repeat after me all together. (Діти повторюють 3 рази)

T: Who can repeat? (Учитель викликає 3-4 учня)

T: (слайд 2) This is a monster. Repeat after me all together: Monster.

T: Who can repeat? (4-5 учня)

T: (слайд 3) This is a soldier. Repeat after me all together: Soldier.

T: Who can repeat?

T: This is a ballerina. Ballerina. Repeat after me all together. (Слайд 4)

T: Who can repeat? (4-5 учня)

2. Відпрацювання нової лексики. Учні показують малюнки в книжці.

T: Look at the exercise 1, at page 84. Take your pens and point to the monster (вчитель називає малюнки у довільному порядку), point to the ballerina, point to the clown, point to the soldier. Put your pens on the desks. Close your books. Translate. (Учитель у швидкому темпі запитує переклад слів: клоун, балерина, монстр, солдатик)

3. Гра “Yes or No” (закріплення нової лексики)

T: Now, let’s play a game “Yes or No”. Look at the screen. (Слайд 5)

T: Is it a clown?

P1: No, it is not. It’s a soldier. (слайд 6)

T: Is it a ballerina?

P2: Yes, it is. It is a ballerina. (слайд 7)

T: Is it a monster?

P3: No, it is not. It’s a clown. (слайд 8)

T: Is it a monster?

P4: Yes, it is. It’s a monster.

3. Подання нового граматичного матеріалу.

1. Введення структури have got.

T: Вчора, я ходила до магазину і купила багато цікавих речей. Look! This is my bag. It is big. Давайте подивимось, що я маю. Listen and try to understand what I am talking about. (Дістаючи з портфеля вчитель коментує:

T: I have got a book. I have got a toy soldier. I have got a copy-book. I have got a doll.

Учитель здійснює контроль розуміння за допомагою запитань.

T: Про що я вам розповіла?

Якщо виникають труднощі у розумінні, учитель допомагає. Учитель звертає увагу на переклад українською мовою I have got: «Я маю...» Але частіше кажуть «У мене є ... »

2. Відпрацювання структури have got (сінхронний переклад)

T: Translate my sentences (Учитель у довільному порядку викликає учнів)

Я маю машину.

У мене є собака.

У мене є клоун.

Я маю балерину.

3. Гра з м’ячем.

Учитель, склавши речення I have got a clown, кидиє м’яч учню. Зловивши мяч, учень придумує своє речення і кидиє мяч далі, ланцюжком. Учень, який замешкався, чи не правильно склав речення вибуває з гри.

4. Фізкультхвилинка. (Кожна фраза супроводжується рухами. Фізкультхвилинку може проводити як учитель так і учень біля дошки.)

One, one, one

Little dogs run

Two, two, two

Cats see you

Three, three, three

Birds on the tree.

Four, four, four

Cats on the flour.

5. Читання букв I і Y у відкритому складі.

1. Підготовка до читання букв Ii і Yy у відкритому складі.

T: Look at the blackboard. This is Mr. Sound. It has got a sound. Do you know this sound?

P1: Yes, I do. This is a sound [ai]

T: Yes, you are right. What letter give such a sound?

P2: Letter Ii.

T: Show this letter at the alphabet. (Учень виходить до дошки і показує літеру на алфавіті)

T: У якому складі літера Ii дає звук [ai]?

Р3: Літера Ii дає звук [ai] у відкритому складі. (Учні вже знають, що літера Ii дає звук [ai], коли вивчали алфавит, на перших уроках.)

Т: А який це склад відкритий?

Р4: Відкритий склад – це коли склад закінчується голосною букву.

T: Look at this screen. Listen and repeat after me. (Слайд 9)

I

fine

nine

rise

T: Now you read these words all together. (Учні читають по одному. 3-4 учня )

T: Remember. What letter give a sound [ai] else?

Р1: Letter Yy.

T: Show it at the alphabet.

T: Літера Yy дає звук [ai] у відкритому складі.

T: Look at the screen and read after me. (Слайд 10)

my

fly

cry

dry

2. Читання

T: Look at the exercise 4, page 85. Зверніть увагу ще раз на те, що букви Ii і Yy дають звук [ai] у відкритому складі.

T: Read these words (учні читають самостійно, мовчки, слова в рамочці) Потім (3-4 учня на контроль)

T: Take the cards and read the text. (Синхронний переклад)

Tom’s Robot.

I am Bob. I am Tom’s robot. I can sit. I can stand.

I can rise hands. I can jump and run. It is fun.

III. Заключна частина уроку.

1. Домашнє завдання. (слайд 11)

Вивчити нові слова і прописати їх по рядку: впр 1 ст. 84.

Читати слова та текст на ст. 85, впр 4.

2. Підведення підсумків уроку.

Т: What have you learnt today? Що здалося вам найбільш складним/легким/цікавим?

Тема: Відгадай, яку тваринку я бачу

Мета: закріпити лексику вивчену на попередньому уроці; ввести і практикувати у вживанні структуру has got у заперечному реченні. Повторити граматику, розвивати навички читання.

Обладнання: інтерактивна дошка.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

I. Організаційна частина. Привітання. Повідомлення теми уроку.

T: Good morning, children! I am very glad to see you. Take a card according to your mood and show it to me. (Опитування таке, як і на попередньому уроці.)

1. Мовленнєва розминка.

T: Look at the window!

T: What is the weather like today?

P1: It’s good (fine)

T: What colour is the sky?

P2: It’s blue.

T: Is it chilly or cold today?

P3: It’s chilly today.

T: What day of the week is it today?

P4: It’s Friday.

T: What month is it now?

P4: It’s March.

T: Open your copy-book and write down a date.

T: The weather is good; your mood is good too. So we can start our lesson. The topic of or lesson today is “Parts of the body” (Учитель показує на дошку)

II. Оснавна частина уроку.

1. Фонетична розминка.

T: Look at the blackboard. This is a phonetic exercise.

T: Listen and read after me.

[æ] – and, bag, cat, fat, mat, rat, has, have

T: Look! This is a poem. Listen to it.

A black cat

Sat on a mat

And ate a fat rat.

T: Repeat after me all together. (Потім учні повторюють самі.)

T: Who can read this poem? (3-4 учня) (Далі учитель витирає перше речення вірша, потім друге, треттє, і кожного разу учні розповідають вірш з початку і до кінця. Коли учитель витер повністю вірш, він запитує Who can tell this poem? ) (3-4 учня)

2. Перевірка домашнього завдання.

1. Читання звука [ai] у відкритому складі.

T: Look at the screen! What sound is this? (Слайд 1)

P1: This is a sound [ai]

T: What letters give such a sound?

P2: Letters Ii and Yy.

T: Read the words (слайд 2) Учні читають ланцюжком.

nine, my, rise, nice, fly, nine, Hi, I, fine

T: Read these word combinations (слайд 3) (Один учень читає, інший перекладає)

nine robots

five cats

my mum

my dog

nine frogs

a nice doll

2. Work in groups. (Перевірка засвоєння структури have got)

T: Let’s divide our class into four groups. Take some cards and make up sentences.

I

a

have got

doll

nice

have got

I

funny

a

clown

a

have got

I

sad

monster

Група, яка зробила перша, піднімає руку, читає і перекладає речення.

3. Подання нового лексичного матеріалу і практикування у вживанні.

1. Введення нової лексики уроку.

T: Now, we will draw. The topic of our today lesson is “Parts of the body” and today we’ll draw a head (голова). (Учитель малює на дошці голову і підписує, діти малюють і підписують у зошиті.)

T: Repeat after me all together Head. (Учні повторюють декілька разів)

T: Who can repeat? (3-4 учня)

T: Our head has got hair (волосся). Lets draw! Волосся може бути blond and dark (Учитель показує малюнки)

T: Next, two eyes (два ока). Repeat all together EYES. (Учні повторюють трічи)

T: Who can repeat? (3-4 учня)

(За такою схемою учні вивчають інші частини голови: nose, ears, mouth)

T: Our face is ready. Is it funny?

P.Cl: Yes, it is.

2. Відпрацювання нової лексики. Виконання вказівок.

T: Now. Touch your nose. Touch your mouth. Touch your ears. Touch your eyes. Touch your hair. Touch your head. (Діти показують на собі частини обличчя.)

T: Well, you are attentive.

T: Translate (у швидкому темпі учитель запитує переклад слів) ніс, очі, обличчя, вуха, рот, голова. ( учитель запитує учнів у довільному порядку)

4. Фізкультхвилинка.

T: Look at the screen and lets sing a songA is for apple” (Учні співають пісню вивчену раніше.)

5. Подання нового граматичного матеріалу.

1. Введення структури has got.

T: Діти, якщо я хочу сказати що в мене є, або я маю яку фразу ми використовуємо?

Р1: I have got.

T: Yes, you are right. (На екрані речення. Слайд 3)

I have got a doll. I have got a dog.

T: Listen to the other sentences. (Слайд 3. Поруч інші речення.)

She has got a doll. He has got a dog.

Т: Чи є різниця між цими реченнями?

Р.CL: Yes.

T: Яка?

P1: В реченнях червоним кольором ми чуємо has got.

T: Yes, you are right. Has got на українську мову теж перекладається мати. Але ... Чи помітили ви ще різницю?

P2: Yes. В першому реченні ми говоримо про себе, а в другому про неї, про нього.

T: Yes, you are right. Отже, якщо ми хочимо сказати, що має він, вона або воно (неживий предмет або тварина) ми використовуємо структуру has got (записуємо на дошці)

T: Read the red sentences and translate. (Учитель показує на екран)

T: Make up your sentences. (4-5 учня усно, 2-3 речення записуємо на дошці і в зошити)

2. Учні повторюють за вчителем діалог на ст. 86

T: Open your books at page 86, exercise 2. Look, listen and repeat after me.

(Учні читають за вчителем.)

3. Учні читають діалог у парах.

T: Read this dialogue. (Ex. 2, p. 86)

PПрямая соединительная линия 8Прямая соединительная линия 71 P2 (читають 2-3 пари)

4. Розвиток навичок діалогічного мовлення. Робота з картками.

T: Now. Take the cards and make up the same dialogues. (3-4 пари на контроль)

P1: Can your toy frog jump?

P2: Yes, it can. My toy frog can jump.

III. Заключна частина уроку.

1. Домашнє завдання. (слайд 4)

Вивчити нові слова впр 1 ст. 86: face, nose, mouth, ears, eyes, head.

Читати слова та речення на ст. 87, впр. 5

Написати вправу 3 ст 86

2. Підведення підсумків уроку. (слайд 5)

T: What were the easiest/ the most difficult/ the most interesting for you?

Учитель допомагає зрозуміти значення слів за допомогаю інтонації, міміки та жестів.

Тема: Змії небезпечні

Мета: повторити і активізувати ЛО теми. Навчати діалогічного мовлення; формувати навички правильної вимови звуків англ. мови; виховувати культуру спілкування.

Обладнання: підручник, зошит, інтерактивна дошка, картки.

Тип уроку: комбіноваий

Хід уроку

І. Організаційна частина

    1. Привітання та повідомлення теми та мети уроку

    One! Two!Three !(діти стають в кружок і співають)

    Children sing a song ’Hello!’

Ps: Good morning, teacher!

    2.T: Sit down, please. Glad to see you! Today we are having an unusual lesson . Many guests are visiting us. Dear guests, we are glad to welcome to our English lesson. Today we have our final lesson on the topic “ Meet our family” and we will make a LAPBOOK . It’s a book where we collect all our games .During our lesson(на дошці смайлик читає,пише ,розмовляє…) (Додаток1)we’ll act the dialogue, play games, read and write. We revise the songs and the poems which we’ve learnt. Every task will be a game. .Let’s start our lesson.

    3.Duty’s report

    -What day is it?

    -What season is it?

    -What month is it ?

    _What’s the weather like today?(Дитина підходить і вибирає день тижня,пору року,погоду,місяць і вішає на хмаринку.) (Додаток2)

4 . Мовленнєва зарядка.

T: Our second task is “Meeting”. I’ ll give you a ball and ask a question and your task is to answer it.

T: Hello, Kate! How are you?

P1: Hello! I’m fine, thank you.

T: What is your name?

P2: My name is Ann.

T: How old are you ?

P3: I’m 8.

T: Are you Ihor?

P4: No , I’m not

The game with the hands ( Find the partner.)(Додаток3)

Put the game into the pocket on our Lapbook.

5.Фонетична зарядка.

1.T:Our first task is to read the poem about family.Repeat after me.

A poem“I’ve got the family”. (Додаток4)

II. Основна частина уроку

1.Who knows another poems about the family.

I begin the poem or a song which we’ve learnt your task is to finish.

T:1. “ Mother, father …”

P 1: Mother, father ,

Sister, brother

Hand in hand

With one another

T: 2. “I’m a parrot … ”

P 2: I’m a parrot

My name is Fly

I can say :

“Good morning!” and “Good bye!”

T : 3. “How old are you?... ”

P3: How old are you?

How old are you ?

Now tell me, please,

How old are you ?

I am eight.

I am eight.

I am eight.

That’s my age.

T: 4. “ Meet my grandfather…”

P4: Meet my grandfather.

Meet my grandmother

Meet pa and ma

And my baby brother

T: 5. “Grandfather and grandmother…”

P5: Grandfather and grandmother, I love my father Ben.

My father and your father, I love my uncle Dan.

My mother and your mother, I love my granny Emily,

My sister and your brother. I love my dear family!

T: 7. “One candle…”

P7: One candle,

Two candles,

Three candles,

Four.

Five candles

Six candles,

Seven candles

Eight

Діти прив’язують кульки з віршами до лепбука.(Додаток5)

2.Розвиток навичок читання

Play the game ‘The best reader’-you have to find 2 cards and read them.

Put the poems into the pocket on our Lapbook. (Додаток6)

Фізкультхвилинка

T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!

(The song ‘One little finger..’

3.Повторення лексичного матеріалу

T: Let’s revise our words and paste them onto our family tree in our Lapbook.

( mother, father, sister, brother, grandfather, grandmother.)

(вчитель показує картинку ,а дитина бере підпис англійською.)

I’ll show you the picture,take the words and put them onto our Family tree.

Put the cards into the pocket on our Lapbook(Додаток7)

4.Розвиток навичок письма.

T:Some of you have to unscramble the letters,write the wods.

Other children have to write the first letter in the word.

Put the cards into the pocket on our Lapbook(Додаток8)

5. Розвиток умінь мовлення.

1.T: Our next game “ Speak to you friend”. Our children have to make up the dialogues.

P1: Hello!

P 2: Hello! What’s your name?

P1: My name is …. And you?

P2: My name is …. How old are you?

P1: I’m 7. How old are you?

P2: I’m 7 too. How are you?

P1: I’m OK. And you?

P2: I’m fine. Nice to see you.

P1: Nice to see you too. Bye.

P2: Good-bye.

Put the cards into the pocket on our Lapbook(Додаток9)

6.T:Take your Family hands and sing a song ‘Family finger’

Put the hands into the pocket on our Lapbook(Додаток10)

7. Project “My family”

T: Our children made projects “My family”, some of them drew pictures, and some of them took photos of their families. Now present your family, tell us about your family. Hang your projects onto our wall. Ваші окремі лебпуки будуть частиною одного великого під назвою Our family 2-A’(Додаток11)

III. Заключна частина.

  1. Домашнє завдання.

You can do your lapbook at home

  1. Підсумки уроку.

Now we can (показати на смайлики на дощці)

-understand the language of the unit and respond to questions and instructions;
- use the vocabulary and structures of the unit in games;

-draw and present their family trees.

- greet people;

-meet people;

-review language of the unit in games and craft work;

-reect on Ps’ learning recycled language:family members, English names, classroom instructions, asking and answering questions about friends and family members, family presentations

Now we have one big LAPBOOK.You may take it and play our games when you want.

  1. Прощання.A song

T: The lesson is over. Goodbye, children!

P: Goodbye, teacher!

Тема: Що я роблю в день.

Мета: познайомити учнів з новим матеріалом; тренувати учнів у вживанні ЛО; навчити учнів вживати ЛО; розвивати мовну інтонацію, розвивати фонематичний та інтонаційних слух, уміння передавати зміст почутого; виховувати культуру спілкування, слухання.

Обладнання: підручник,зошит,інтерактивна дошка.

Тип уроку: комбінований

ХІД УРОКУ

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting and aim. Привітання й повідомлення теми та мети уроку.

T: Good morning, children!

Cl: -Good morning, good morning,

  Good morning to you,

  Good morning, good morning,

  I’m glad to see you.

T- Thank you sit down please.

Let’s start our lesson.

- Who is on duty today?

- Who is absent today?

- What day is it today?

- What date is it today?

Thank you very much!

I’m glad to see you. Today we continue to work at the topic “What do you do in the afternoon”. Also today you’re going to learn new words and speak about your afternoon time

2. Warming up. Уведення в іншомовну атмосферу

T: As for me, I like poems very much. And what about you? Do you like poems?

Cl: Yes, we do.

T: Listen and repeat

  Mary Ann

We have come for Mary Ann

Mary Ann, Mary Ann,

We have come for Mary Ann

Can she come out to play?

  Mary Ann is sweeping,

  Mary Ann is sweeping,

  Mary Ann is sweeping,

  She can’t come out to play.

/ / - Ann, can

T: Did you like this poem? Let’s read it.

(Діти читають вірш про себе) ex. 2, p. 37

II. Основна частина 

1. Presenting Vocabulary and Practice

Ознайомлення з новою лексикою: housework, yard, to look after sth, to do the room, lawn, handicrafts

Учитель записує на дошці слова, називає їх, а діти повторюють за вчителем кілька разів, записують слова у словнички, здогадуються про їх значення або самостійно знаходять їх значення у словнику.

T: As you see, today we’ll continue to speak about your afternoon time. But first, let’s learn new words which will help us in our talking.

The first word is housework.

 

Cl: housework.

 

T: yard

Cl: yard

 

 

T: to look after the toys Сl: to look after the toys

Cl: to look after the toys

T: to do the room

Cl: to do the room

T: lawn

Cl: lawn

 

T: handicrafts

Cl: handicrafts

2. Physical warm-up. Фізкультхвилинка

T: Let’s play the game “Simon says”.

Учні виконують дії, коли вчитель при цьому каже: “Simon says”, якщо мовчитьучні стоять нерухомо. Той, хто порушить правило, повинен сісти. Виграють ті учні, які залишаться стояти.

T: Simon says: Hands up! Simon says: Hands down! Stand up! Go! Run! Swim! Jump! Fly! Draw! Look at …! Close …!

 

3. Reading. Читання.

T: Now I think you’re ready to read and role-play the text “Afternoon telephone talk ” (ex.4 pg.37). Let’s read it in chain.

(Діти читають текст.)

 

4. Writing. Письмо.

WB ex. 31-32, p. 22-23

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

Homework. Домашнє завдання.

Ex. 5 pg37. Talk about with a friend about your other friends. Learn new lexical units by heart.

Summarizing. Підбиття підсумків уроку.

Повторення нових ЛО.

Today you’ve worked very hard, many of you have been very active. Your marks are...

Saying goodbye.

T: Stand up, children! That will do for today. Have a good rest! Goodbye!

Тема: Дні тижня.

Мета:Повторити й активізувати лексичний матеріал теми, ознайомити з новим лексичним матеріалом; тренувати в сприйманні на слух та зоровому сприйманні; тренувати пам'ять та увагу; виховувати доброзичливу атмосферу в класі; удосконалювати зорове сприймання.

Обладнання: інтерактивна дошка, картки

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Початок уроку

1.Організація класу

T:Good afternoon, children!

Ps: Good afternoon, teacher!

T: Take your sits.

(Checking)

Ps: Yes, I’m. / He is absent. / She is absent.

T: How are you today?

Ps: Fine, ok, good, happy, sad…

2. Повідомлення теми та мети уроку

Т: Сьогодні на уроці ми вивчимо дні тижня та нові фрази. Як і завжди ви будете грати в ігри, писати та вчитися читати. Let's start our lesson.

3. Актуалізація опорних знань.

Повторення вивченого за попередній урок.

ІІ. Основна частина уроку

Вивчення нового матеріалу

  1. Tренування у вимові звуку [ʌ]

  2. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.

1)Розвиток навичок сприймання на слух.

Days of the week song

2) Робота з картками.

Учитель показує картки (Дні тижня) і називає, що на них зображено, учні повторюють. Учитель кріпить картки до дошки.

3) Гра «Увага!».

Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток (Дні тижня) з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово, якого бракує, підходить до дошки і в той час,як інші учні заплющать очі, знімає іншу картку. Гра триває.

Фізкультхвилинка

  1. Розвиток навичок писемного продукування.

WB c.63 Впр. 1

WB c.63 Впр. 2

  1. Розвиток навичок монологічного мовлення.

Учні беруть по одній картці та складають речення, використовуючи подану інформацію.

IV. Заключна частина уроку

T: Did you like our lesson?

Ps: Yes, I did. / No, I did not.

Т: What did you like most?

Ps: (Відповіді дітей)

T: Our time is up. You may be free, Goodbye!

Ps: Bye-bye.

Тема: Розповідаємо про себе.

Мета:Повторити алфавіт, ЛО теми «Кольори», «Числа 1-10».

Формувати навички правильної вимови звуків англійської мови..

Продовжувати формувати навички читання та письма.

Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Виховувати любов до вивчення мови.

Формувати ЦСО до себе, свого морального, фізичного та індивідуального «Я».

Тип уроку: комбінований

Обладнання. Підручник, робочий зошит, картки для роботи в парах, смужки алфавіту, шаблони до гри “Fast ice cream”, м’яч, кольорові олівці, клей, кубики з англійськими літерами….

Хід уроку

І. Вступна частина.

Greeting 1. Привітання.

Пісня «Hello, hello!”

Вірш

Hello, hello,

To everyone.

Its English time

Let’s have fun.

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні на уроці ми з вами повторимо багато вивченого матеріалу, будемо читати, писати, малювати, співати…. Але, для того, щоб робота була продуктивною і у нас усе вдалося ми повинні мати хороший настрій,чи не так, діти!?...

Я пропоную Вам зобразити свій настрій на смайлику, який є у Вас на парті. Тоді ми побачимо, який настрій у нас переважає в класі.

( На дошці 3 смайлики- зразки, діти малюють свої і прикріплюють на дошку)

Warming up 3. Введення в іншомовну атмосферу.

Діалогічне мовлення (Діалог –знайомство у масках Ноліка та Пірата)

ІІ. Основна частина.

ABC 1. Повторення літер алфавіту .

  1. Робота в парах( 4 учні)

Завдання кожної пари – викласти алфавіт зі смужок алфавіту

  1. Пісня ABC

  2. Викладання літер на парті кожним учнем.

BINGO

  • Діти,а давайте спробуємо прочитати слово, яке у нас вийшло.

  • А хто такий BINGO?

Давайте заспіваємо пісню про BINGO.

Writing 2. Розвиток умінь письма.

Діти, сідають в коло і в тарілочках з кольоровою манкою пишуть літери, яку попадають на кубику( кожен учень по черзі кидає кубик з англійськими літерами)

Pronunciation 3. Фонетична зарядка.

Казка про Містера Язичка

●  Є  в  нас  один  помічник,  маленький,  але  дуже-дуже  потрібний.  Живе  він  у затишному i теплому будиночку. У цьому будиночку є  підлога,  стеля,  стіни
i  навіть  міцний  парканчик.  Вікон  у  будиночку  немає,  але  є  великі  двері. Коли  вони  відкриваються,  то  розсувається  парканчик, i відразу  видно i весь  будиночок, i того, хто в ньому живе.
     Коли  діти  здогадаються,  що  йдеться  про  язичок,  пропуную  їм  трохи погратисяi  зробити артикуляційну розминку: кілька разів широко відкрийте i  щільно  закрийте«двері  до  будиночка» (рот);  прошу  провести  кінчиком
язика по«парканчику-  верхньомуi  нижньому» (зубах) i  доторкнутися  до
«підлоги,   стелі  i   стін  будиночка»   (нижнього  та  верхнього  піднебіння,
внутрішнього боку щік).
Після гри-розминки продовжую розповідати казку.
-   Звати  цього  симпатичного  помічника  —   Язичок.  Англійською  ми
називатимемо  його Mr  Tongue.  Tongue,  тому  що  англійською  це  означає язичок,  a  Mister  —  тому  що  вcі  англійці  люди  дуже  ввічливі i  до  всіх чоловіків звертаються Mister. От у нас i вийшло Mr Tongue.  Із  нашим Mr Tongue  весь  час  відбуваються  цікаві  історії. Одну з них я вам зараз розповім.

Вранці Mr. Tongue  прокинувся( діти  труть  очі, «пробуджуючись»), встав,  відкрив  шторки  на  вікні  [w-w-w-w].  Погода  стояла  хороша,  і  він вигукнув [а:],  [о:].  Mr.  Tongue  вирішив  прибрати  в  квартирі.  Він  вибив килими [p]-[b].  Трохи  пропилососив [t]-[d],  протер  дзеркало [h]-[h].  Mr. Tongue  поснідав  і  вирішив  попити  чаю,  але  він  був  дуже  гарячим,  і Mr. Tongue  подув[f]-[v]. 

Let’s repeat after me sounds, which was in this story and worlds, with this sounds.

w – wet

a: - car

o: - for

p – pen

b – bed

t – ten

d – do

h – hen

v – very

f - fit

Reading 4. Навчання читання.

Гра «Давайте позбираємо млинці»

Мама напекла млинців для двох братиків- Біла та Бена.

Зараз ми поділимося на команди. (Діти підходять до вчителя, беруть картку. Перша команда – це учні, у кого на картках цифри, друга – у кого зображенні кольори). Але перш, ніж розпочати ділити млинці між братиками, давайте перевіримо. Чи всі правильно поділились на команди. Кожен учасник команди називає цифру чи колір на своїй картці.

Після того, як усі діти назвали кольори та цифри – читають по черзі слова і кладуть млинці до хлопчиків Біла та Бена.

Physical Activity 5. Фізкультхвилинка.

Пісня «Big –small”

Presentation. 6. Презентація про кольори.

7.Making ice-cream. Гра «Морозиво нашвидкоруч»

ІІІ. Заключна частина.

Summarizing . Підведення підсумків уроку.

Do you like our lesson, children?

Вірш “ Teddy bear”

Тема: Я плаваю, як риба

Мета:Рoзвивaти вмiння сприйняття інформації нa слух. Нaвчaти дiaлoгiчнoгo мoвлeння. Фoрмувaти нaвички прaвильнoї вимoви звукiв aнглiйськoї мoви. Рoзвивaти нaвички письмa. Рoзвивaти кoмунiкaтивнi здiбнoстi учнiв. Вихoвувaти культуру спiлкувaння.

Обладнання: Рoбoчий зoшит, мультимедійна дошка, ноутбук , роздатковий матеріал, обладнання для проведення ігор,флеш картки.

Тип уроку: комбінований

ХIД УРOКУ

I. ПIДГOТOВКA ДO СПРИЙНЯТТЯ IНШOМOВНOГO МOВЛEННЯ.

1. Привiтaння. T + Ps: Good morning!

2. Пoвiдoмлeння тeми тa мeти урoку. На цьому уроці ми пригадаємо слова за темою "З Днем народження!" А також повторимо літери англійської абетки, які вже вивчили . Let's start our lesson.

3. Увeдeння в iншoмoвну aтмoсфeру.

1)Артикуляційна розминка.(Розповідь про містера язичка)

Сьогодні в Mr Tongue День народження! З самого ранку він дуже радий: [ei-ei-ei] і зве своїх друзів. Поки гості не прийшли, Mr Tongue надуває кульки: [s-s-s]. Ось задзвонив дзвіночок: [ŋ-ŋ-ŋ]. Хто ж це? Вгадайте - [r-r-r], [u-u-u], [g-g-g]. Друзі принесли багато дарунків, Mr Tongue дуже радий! 

2). Фонетична розминка.

Повторення літер алфавіту. Перегляд відео-пісні. Phonics Song with TWO Words - A For Apple - ABC Alphabet Songs with Sounds for Children

II. OСНOВНA ЧAСТИНA УРOКУ.

1. Повторення вивченого матеріалу.

1. Активізація вивчених слів.

Pupils look at the pictures and name the words: a cake, a balloon, a star, a candle, a present. Учні дивляться на малюнки та називають слова англійською.

2.Повторення числівників 1-10.

Do you remember, how old are you? Lets count from 1 to 10. А чи пам’ятаєте ви скільки вам років? Щоб правильно відповісти на це питання треба повторити числівники від 1 до 10. Перегляд відео-пісні " 1-10"

Учитель показує на дошці – числа від 1 до 10, а діти називають їх англійською мовою.

3.Практика вживання вивчених фраз. Перегляд відео-пісні .Children Songs English - How old are you

T ↔ Ps, Ps ↔Ps -How old are you? -I am…

4. Повторення вивчених лiтeр aнглiйськoї aбeтки.

Учитель показує флеш картки учні називають літери та фонікси.

(Індивідуальна робота)

Учні отримують картки із завданням - знайти та обвести вже вивчені літери.(За свої старання учні отримують мотивуючу фішку). Учитель слідкує за правильністю виконання завдання.

5. Узагальнення та систематизація знань і вмінь через гру.

Are you tired? Ви втомились? Lets play games. Нумо грати в ігри.

Гра "Puzzle " (Індивідуальна робота) Учні отримують набір пазлів і їм необхідно спочатку скласти літери і малюнки , а потім об’єднати малюнок з літерою. (За свої старання учні отримують мотивуючу фішку).

Грa «Find the Pair!».(Робота в парах) Учнi oтримують роздатковий матеріал(малюнки і прищіпки). Пeрeсувaючись клaсoм, вoни пoвиннi якoмoгa скoрiшe знaйти свoю «пaру». Пaрa — цe лiтeрa i мaлюнoк, якoму вiдпoвiдaє слoвo, щo пoчинaється з цiєї лiтeри (Ggoose, Iiguana тoщo). .(За свої старання учні отримують мотивуючі фішки).

Гра Catch the Fly!”. (Робота в групах) На магнітній дошці учитель розвішує флеш картки . Учні діляться на команди і шикуються у дві шеренги ,спиною до дошки. Кожній команді видається "мухобійка". Далі вчитель називає англійською мовою слово або літеру і представник кожної команди повинен якнайшвидше знайти на дошці відповідний малюнок і" хлопнути" по ньому.(За свої старання учні отримують мотивуючу фішку).

III. ЗAКЛЮЧНA ЧAСТИНA УРOКУ.

1. Пiдвeдeння пiдсумкiв урoку. Бeсiдa з учнями. Якe зaвдaння вaм нaйбiльшe спoдoбaлoся викoнувaти

2. Зaкiнчeння урoку. Т: Goodbye, children! Ps: Goodbye!

Тема: Вона стрибає , як жабенятко

Мета: Розвивати пам'ять, мислення, увагу. Виховувати пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови, культури спілкування.

Обладнання:картки на перевірку домашнього завдання, картинки одягу та професій.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1. Привітання.

Good Morning to you

Good Morning to you

Good Morning Dear children

I’m glad to see you!

My name is Yana Petrivna and I will be your teacher today.

2. Перевірка готовності до уроку.

Sit down, please. Get ready for the English lesson. Show me your English books. Show me your English copybooks. Show me your pens. Thanks, you are ready for the English lesson.

3. Повідомлення теми та мети уроку.

We will be preparing for the school show at our lesson, but in Vicky and Peter have some problems with their costumes for the show.

Let’s help them. For this you have to be active and work with me. First let’s check up your homework.

4.Перевірка домашнього завдання.

  1. Picture dictation.

And now I show you pictures and you have to say am I right. A model will help you.

1. Is it a white coat? - No, it isn’t.

What is it? - It is a pink dress.

  1. Is it a white coat? - No, it isn’t

What is it? - It is a white blouse.

  1. Is it a pink dress? - No, it isn’t.

What is it? - It is a white coat.

It is a …

  1. What is it?

It is a dancer.

He

She

is

wearing

a …

What is she wearing?

She is wearing a red dress.

  1. What is it?

It is a teacher.

What is she wearing?

She is wearing an orange jacket.

  1. What is it?

It is a businessman.

What is he wearing?

He is wearing a blue suit.

  1. Self-work

And now I will give you cards. You have to match professions and clothes with pictures. You will have five minutes. Put your name and surname on the top. Don’t forget.

Well done. Give me your cards, please.

a driver

a shirt

1Прямая со стрелкой 59. 6.

Прямая со стрелкой 54Прямая со стрелкой 55Прямая со стрелкой 64

a waitress

a skirt

2Прямая со стрелкой 45Прямая со стрелкой 52Прямая со стрелкой 58Прямая со стрелкой 50. 7.

a seller

a suit

3Прямая со стрелкой 44Прямая со стрелкой 61. 8.

a doctor

trousers

4. 9.

a blouse

5

a singer

. 10.

5.Фонетична розминка

a) Пред’явлення/ зразок

Now we learn new sound [h].

Repeat after me: [h]-[h]-[h]

b) Пояснення

When we say [h] our lips parted (губи розкриті). This sound creates a slight noise (звук утворює легкий шум). Repeat after me [h]-[h]-[h]

с) Відпрацювання (хором, рядами)

How do you do?

How do you do?

I’m very pleased to meet you,

I’m very pleased to meet you,
How do you do?

How do you do?

Let’s repeat it together.

The first line/second/third.

d) Контроль розуміння

Ask friend/me.

How do you do? – I’m fine/bad/so-so.

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

1.Подання нового граматичного матеріалу.

  1. Питальні займенники Who? Whose?, запитання Whose is it?

  1. Пред’явлення

I keep six honest serving-men

Their names are What and Why and When

And How and Where and Who.

(Знання про все мені дали

Шість вірних слуг

Їм імена Де, Що, Коли

Та Хто, Чому і Як.)

  1. Пояснення

And we talk about words Who, Whose. We say “Who” when we speak about people. For example: Who is it? This is a girl/boy. But we say “Whose”? when we speak about his/her things. For example: Whose pen is this? This is a boy’s pen.

I’ll give you cards and you have to put Who or Whose. (Ми говоримо про питальні слова Хто? Чий?. Говоримо Who? Хто?, коли йде мова про людей. А Whose? Чий? Коли йде мова про речі.)

  1. Зразок

For example, Who are you? I’m a girl/boy. Whose book is that?

Write your name and surname on the top please.

_____Who_____________are you?

______Whose___________dress is this?

____ Whose ________________car is that?

_____ Whose ________clothes are those?

__ Whose ____________white blouse is this?

  1. Виконання самостійно

You have five minutes.

c) Контроль/аналіз

Give me your cards. We say “Who” when we speak about people. Who are you? But we say “Whose”? when we speak about his/her things. Whose dress is this? Whose car is that? Whose clothes are those? Whose white blouse is this?

  1. Фізкультхвилинка

And now stand up and let’s have a rest.

Hands up, hands down,

Hands on the hips, sit down.

Stand up, hands to the sides,

Bend left, bend right.

One, two, three, hop!

One, two, tree, stop!

Stand still!

3. Подання діалогу для читання, впр. 1 (с. 78).

1) Pre-reading

Now look at the children at pages 78—79. They are preparing for the school show. What professions are they going to show?

Is the girl wearing a dress a singer?

Is the girl wearing a blouse and a skirt a secretary?

Is the boy wearing a white coat a doctor?

Is the boy wearing a costume a clown?

2) While-reading

Let’s read the dialogue and see if you are right. But first I then you.

Then you have to match pictures and numbers. Be very attentive!

3) Post-reading

a) Matching

Ok. The first picture is Jane and Mary.

The second picture is Vicky and Jane. Vicky is a singer and Jane is a secretary.

The third picture is Mary and Bill. He is a doctor.

The fourth picture is Nick and Peter. Nick is a waiter and Peter is a clown.

The fifth picture is Peter and Jane, and Nick.

b) Test

Now I’ll give you cards. You have to choose right answer. Don’t forget to put your name and surname on the top.

  1. W

    Test

    hat is Max?

  1. He is a doctor.

  2. He is a clown.

  3. He is a businessman.

  1. What is Jane?

  1. She is a waiter.

  2. She is a secretary.

  3. She is a singer.

  1. What is Vicky?

  1. She is a waiter.

  2. She is a secretary.

  3. She is a singer.

  1. What is Bill?

  1. He is a doctor.

  2. He is a clown.

  3. He is a singer.

  1. What is Nick?

  1. He is a clown.

  2. He is a waiter.

  3. He is a businessman.

  1. What is Peter?

  1. He is a waiter.

  2. He is a clown.

  3. He is a doctor.

4.Робота в парах

1) пред’явлення матеріалу

Впр. 3 (с. 79).

Look at the pictures of exercise 3 on page 79. What is number 1—8?

2)пояснення завдання

Now let’s remember whose clothes are these. We need to know whose things to clean. For this we need do exercise 3.

3)зразок виконання

1. Whose white blouse is this? - It is Jane’s.

2. Whose black trousers are these? - They are Nick’s.

4)виконання

Let’s write these sentences. And other sentences will be your home task. You need write sentences in your copybooks.

3. Whose blue skirt is this? - It is Jane’s.

  1. Whose yellow with green shirt is this? - It is Nick’s.

  2. Whose pink dress is this? - It is Jane’s.

  3. Whose brown suit is this? - It is Nick’s.

  4. Whose white coat is this? - It is Nick’s.

  5. Whose pink shoes are these? - They are Jane’s.

We have helped Vicky and Peter. And they can go to the school show. We’ll see it.

5.Інсценізація діалогу

  • You will be Jane. Who is it? It is a girl.

What is she? She is a secretary.

What does she do? She prints.

  • You will be Max. Who is it? It is a boy.

What is he? He is a businessman.

What does he do? He has a lot of work.

  • You will be Bill. Who is it? It is a boy.

What is he? He is a doctor.

What does he do? He helps people.

  • You will be Vicky. Who is it? It is a girl.

What is she? She is a singer.

What does she do? She sings.

  • You will be Nick. Who is it? It is a boy.

What is he? He is a waiter.

What does he do? He brings meals and drinks.

  • You will be Peter. Who is it? It is a boy.

What is he? He is a clown.

What does he do? He makes people laugh.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

  1. Домашнє завдання

Our lesson is over. Open your day-books and write down your home task. You have to do exercises three at page 79. Read the dialogue and do the task.

  1. Підсумок уроку

  • What have we learnt today? (We repeat words about clothes and professions. Learn new words Who and whose.)

  • What was easy for you?

  • What was difficult for you?

  • What do you like more?

Stand up! Thank you for your work. Good bye.

Тема: У моїй сім’ї увечері.

Мета: повторити й активізувати лексичний матеріал з теми; розвивати навички лексичного і діалогічного мовлення; виховувати любов до англійської мови.

Обладнання: інтерактивна дошка, підручник.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

I. Beginning of the lesson

1. Greeting

T. Good morning dear, pupils

P. Good morning dear, teacher

T. Good morning, good morning,

Good morning to you

Good morning, good morning

I’m glad to see you

P. Good morning, good morning,

Good morning to you

Good morning, good morning

We are glad to see you too

T. I’m glad to see you too. Children, greet each other, please.

P. (1ряд) Red, yellow, green, blue

Hello, how are you?

P. (2 ряд) Red, yellow, green, blue

Hello, I’m OK!

T. What a lovely day today! We have many guests, but don’t be worry! You are the best pupils. Greet our guests!

(Children sing a song) How are you?

Good morning, how are you?

Good morning, how are you?

Good morning, how are you?

How are you, today?

Clap your hands. How are you?

Clap your hands. How are you?

Clap your hands. How are you?

How are you, today?

T. Sit down, please. You are great!

2. Announcing the topic and aim of the lesson

T. Our topic is «Appearance of a person ». Today we are going to talk about appearance of a person and revise names of our toys. We’ll practice reading, writing, speaking and describing face and body.

3. Warming up

(T - Ps)

T. Have you got toys?

I have got many toys.

Do you like playing with it?

Yes, I do.

What is your favorite toy?

My favorite toy is a doll (a teddy bear, a train, a lorry …)

II. Main part of the lesson

1. Presentation 1

T. Children, look at the screen, listen, repeat then answer the question.

(Презентація 1My toys)

2. Look at the blackboard , read words and write how many toys there are.

A doll – (dolls), a car – (cars), a ball – (balls), a train – (trains)

3. T. Let’s act «In the toy shop». I’d like to listen to your dialogues prepared at

home. Your home task was to dramatize the dialogues using toys. (діти розігрують діалоги). You are a shop assistant and you a customer.

Dialogue 1. At the Toy Department

  • May I come in?

  • Come in, please.

  • Have you got a doll?

  • Yes, I have

  • What is its name?

  • Its name is Vicky.

  • Can it cry and talk?

  • Yes, it can.

  • It is a pretty doll. Give it to me, please.

  • Here you are.

  • How much is it?

  • 100 gryvnias.

  • Pack it, please.

  • OK.

  • Here is the money.

  • Here is your doll.

  • Thank you. Good bye.

  • Good bye. Come again.

Dialogue 2. My shopping

- Good morning.

- Hello, how can I help you?

- I’d like a ball for my son.

- Like this?

- No, this is very small. Can you show me that green ball?

- Here you are.

- I think this one. How much is it?

- 50 gryvnias.

- Pack it, please. Thank you.

T. I visited this shop and bought this box for you.

4. Game «Magic box»

T. Look at this magic box! There are lots of toys.

T. Come up! Take a toy and say «What is it? »

P. It is a ball (a doll, a monkey… a teddy bear)

5. Dancing.

T. What a lovely teddy bear!

Do you know a song about a teddy bear?

P. Yes, we do.

T. Let’s sing a song «Teddy bear». Make a circle! (Діти стають у коло, співають і танцюють з ведмедиком)

Teddy bear

Teddy bear, teddy bear, turn around,

Teddy bear, teddy bear, touch the ground

Teddy bear, teddy bear, touch your nose,

Teddy bear, teddy bear, point to your toes

Teddy bear, teddy bear, wear your shoes,

Teddy bear, teddy bear, go to school.

T. Let’s say «Good bye, teddy bear, go to school, it was fun. »

6. Watching video.

Now let’s talk about appearance of a person. Look at the screen, listen and repeat after the speaker.

7. Speaking

T. Now look hear (Учитель тримає картки з назвами частин тіла)

I have some cards with words. You will take a card, read and join it to the picture (першу прикріплює учитель, а потім учні)

Наприклад, Head – This is a head

T. Point and say your parts of the body, please.

P. This is my head… (учні називають їх частини тіла)

8. T. Let’s repeat our rhyme:

I have two eyes and I can see,

I have two ears and I can hear,

I have a mouth and I can talk,

I have two legs and I can walk

T. What a lovely doll! Children, describe this doll, please.

1) dolls face; 2) dolls body

8.T. Let’s have a rest. (Динамічна хвилинка)

T. Stand up, please! Let’s sing and dance!

Head, shoulders, knees and toes

Knees and toes

Head, shoulders, knees and toes

Knees and toes

And eyes and ears and mouth

and nose

Head, shoulders, knees and toes

Knees and toes

9. Game «Touch»

T. And now let’s play games. Now listen to my instructions, please!

T. Touch you head (nose, hair, ears, left eye, cheeks, toes, neck, chin)

7(a) Гра «Відчуття ліктя»

T. Head to head, ear to ear, leg to leg, knee to knee, hand to hand

7(b) Гра «You are a teacher! »

T. Come up, Nick, give instructions, please! (Учень надає команди, діти виконують)

10. Game « Do you know parts of the body? »

T. Now, we’ll play a tricky game! Be attentive! Do, what I say, not what I do!

1. Touch your shoulders (T. touches her head, but children touch their shoulders)

2. Touch your nose (T. touches her ears, children touch their noses)

3. Touch your ears (T. touches her eyes, children touch their ears)

4. Touch your toes (T. touches her legs, children touch their toes)

(Children are laughing)

T. Thank you. Was it funny?

P. Yes

11. Game «Funny monster».

T. Look at the blackboard! What can you see?

P. I can see a monster.

T. This is a funny monster. (Малюнок монстра)

T. Its name is Missy. Look and say.

T. How many eyes, noses, ears, hands, legs) has it got?

Has it got a nose (mouth, ears, legs)?

T. How many eyes (ears, mouth, legs, fingers, toes) have you got? (Діти відповідають на запитання)

12. Make a test.

T. Now let’s make a short test. For every picture there are three answers.

Choose one, please.

III. Заключна частина уроку.

1. Підсумок уроку

T. Dear children! Thank you for your good work. You were very active. You are great! Well done! Your marks are … (виставлення оцінок)

Now you can: count better, name toys, describe body (face), you can go to a toy shop and buy toys)

2. Home work.

Намалювати фантастичну істоту і розповідати про неї.

Good bye!

The lesson is over

Now stand up and say «Good bye» to our guests.

P. Good bye dear teacher,

Thank you for help.

Good bye dear guests,

Thank you for attention.

Dynamic minutes

1. Touch your head, head, head,

Touch your arms, arms, arms,

Touch your legs, legs, legs,

Touch your feet, feet, feet,

Touch your toes, toes, toes,

And don’t forget to touch your nose!

2. Pick up, put down, stand up, turn around,

Look left, look right, look up, look down,

Clap left, clap right, clap up, clap down,

Turn around, sit down, touch something…red.

3.Hands up, hands down

Hands on hips, sit down

Bent left to the side

Bent left bent right

1, 2, 3 hop 1, 2, 3 stop!

Stand still

Hands up, hands down

Hands on hips and sit down

Stand up and jump

1,2,3,4,5,6,7 stop.

4. Head and shoulders, knees and toes, knees and toes,

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes,

And eyes and ears and mouth and nose,

Head and shoulders, knees and toes, knees and toes.

Ankles, elbows, feet and seat, feet and seat,

Ankles, elbows, feet and seat, feet and seat,

And hair and hips and chin and cheeks,

Ankles, elbows, feet and seat, feet and seat.

5. Stand up, 
Hands up, 
Hands down, 
Sit down! 
Hands to your sides, 
Bend left, 
Bend right! 
Hands on the hips, 
One, two, three hop! 
One, two, three stop! 
Clap your hands and then sit down! 

6. My body is a poem,

My body’s full of rhymes,

Listen, touch and say with me

Many, many, many.

A head and a neck,

An arm and a leg,

Two ears and a nose,

Two eyes and ten toes.

7. Point to your shoulders,

Point to your neck,

Clap, clap your hands

And point to your back.

Point to your mouth,

Point to your neck,

Clap, clap your hands

And point to your knees,

Point to your hands

And point to your back.

Тема: Сім’я на відпочинку

Мета: Повторити й активізувати лексичний матеріал теми; ознайомити з літерою ‘Tt’, повторити всі вивчені літери; тренувати в сприйманні на слух та зоровому сприйманні; тренувати пам'ять та увагу; виховувати культуру спілкування; формувати навички діалогічного мовлення.

Обладнання: комп’ютер, картки з літерами, флеш картки, сумка.

Тип уроку: комбінований

Хід уроку

І. Початок уроку

1.Організація класу

T:Good afternoon, children!

Ps: Good afternoon, teacher!

T: Take your sits.

(Checking)

Ps: Yes, I’m. / He is absent. / She is absent.

Перегляд відео. Hello, How are You?

T: How are you today?

Ps: Fine, ok, good, happy, sad…

2. Повідомлення теми та мети уроку

Т: Сьогодні на уроці ми вивчимо ще одну літеру алфавіту та повторимо всі інші, які вже знаємо. Як і завжди ви будете грати в ігри, писати та вчитися читати. Let's start our lesson.

ІІ. Основна частина уроку

Повторення вивчених літер.

  • Гра “Magic Bag”.

(Вчитель пропонує кожному учневі дістати із магічної сумки картку із літерою та назвати її).

  • Перегляд відео: The ABC song.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

  1. Вивчення літери ‘Tt’.

Фізкультхвилинка

  1. Повторення вивченої лексики.

Перегляд флеш-карток.

Розвиток навичок сприймання на слух та зорового сприймання. Exercises: 1, 2, 3, 4, 5 pages:42-43

  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Робота в парах.

This is…

He is my friend. / She is my friend.

IV. Заключна частина уроку

T: Вам сподобався урок?

Ps: Так, сподобався. / Ні, не сподобався.

Т: Що вам сподобалось, а що ні?

Ps: (Відповіді дітей)

T: Our time is up. You may be free, Goodbye!

Ps: Bye-bye.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00