Звіт роботи практичного психолога ЗДО за період карантину

Опис документу:
Дана робота стане у пригоді практичним психологам закладів дошкільної освіти. У звіті висвітлені такі форми роботи як робота з дітьми, робота з батьками та педагогами (на сайті закладу та у мережі Viber), методична робота та самоосвіта. Посилання на усі використані матеріали можна знайти в опублікованому мною раніше плані роботи практичного психолога на час карантину.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ЗВІТ

практичного психолога

А ЦРД №3 «Дюймовочка»

Дідківської Валентини Володимирівни

про проведену роботу під час карантину

за період з 13.03.2020р по 26.06.2020.

За період карантину з 13.03.2020. по 26.06.2020. психологічною службою А ЦРД №3 «Дюймовочка» дистанційно проводилась робота з батьками, дітьми та педагогами. Робота з дітьми проводилась у вигляді ігор та вправ, які надсилалися батькам у створені педагогами групи у мережі Viber. Індивідуальні консультації з батьками та педагогами проводилися за потребою в телефонному режимі. Групові ж форми роботи (консультації, просвіта, тестування) проводилися у вигляді рекомендацій, пам'яток, порад, тестів у групах в мережі Viber та на сайті закладу. Багато часу було приділено самоосвіті та методичній роботі. Також було виготовлено ряд дидактичних ігор. Посилання на всі матеріали знаходяться в плані психолога на час карантину.

Практичним психологом було проведено такі форми роботи:

І. Робота з дітьми.

«Що зайве?»

«Знайди пару»

«Хто що їсть?»

«Знайди таку ж писанку»

«Знайди тінь»

«Знайди усі літери Ж»

Зразки вправ для розвитку між кульової взаємодії.

Ігри з геометричними фігурами.

Картотека ігор з прищіпками.

Відео Н. Гуркіної «Карантиноправила для дітей».

ІІ.Робота з батьками ( у мережі Viber).

«Родина на карантині» (інформ.)

«Мамочко, ти полежиш зі мною?» (стаття)

«Абетка порад батькам» (пам'ятка)

«Дітям потрібні межі» (поради)

«Як в період загальної паніки вберегтися від стресу» (поради)

«9 фраз, які варто говорити дитині щодня» (пам'ятка)

«10 причин обіймати своїх дітей» (інформ.)

«Виховання з любов'ю: шпаргалка для мами» (інформ.)

«Виховання під час COVID – 19» (поради)

«Як заохотити тата до ігор з дитиною» (поради)

«Токсичні фрази, яких варто уникати батькам» (інформ.)

ІІІ. Робота з батьками та педагогами (на сайті закладу).

«Поради батькам на кожен день»

«Як розвинути у дитини комунікабельність» (поради)

«Про що розкаже дитячий малюнок» (інформ.)

«Створення психологічно комфортного середовища для кожної дитини в умовах ЗДО» (пам'ятка)

«11 фраз для дитини, що йде до школи» (пам'ятка)

Тест « Які ви батьки?»

Тест « Стиль сімейного виховання»

«Ідеальні батьки» (пам'ятка)

« Як розпізнати аутизм у дитини» (інформ.)

«Як підняти собі настрій, коли довкола все погано» (поради)

«Дитяча жадібність» (інформ.)

«11 фраз дитині про кордони тіла» (пам'ятка)

«Ознаки нестачі батьківської уваги у дітей» (інформ.)

« Пам'ятка для батьків, які віддають свою дитину в ЗДО»

«Якщо бити дитину…» (інформ.)

« Як розповісти дітям про війну» (інформ.)

« Виховання здорового образу життя у дітей» (пам'ятка)

Тест « Добра мати…добрий батько…»

«Умій володіти собою» (поради)

«Як впоратися з життєвою кризою» (пам'ятка)

«Рекомендації батькам майбутніх першокласників»

« Стадії емоційного вигорання» (інформ.)

«Поради для батьків дітей з ООП»

ІV. Самоосвіта.

Перегляд вебінарів на порталі «Всеосвіта»:

«Розвиток уваги в різні вікові періоди»

«Як зберегти психічне здоров'я в умовах соціальної ізоляції»

«Розвиток творчих здібностей дошкільника засобами ТРВЗ»

«Мама спокійна – спокійне дитя»

«Психологічна готовність дитини до навчання у школі»

«Як справитися з професійним вигоранням»

«Педагогічні підходи в роботі з дітьми, що мають аутичні розлади»

«Проблеми дисципліни в освітньому середовищі»

«Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення»

«Розвиток соціальних навичок у дітей :ігри та вправи»

Опрацювання фахової літератури:

Електронний журнал «Практичний психолог: дитячий садок»

Листи МОН про організацію роботи під час карантину.

Методика роботи з паличками Кюізенера.

Кінезіологія- наука про між кульову взаємодію. (стаття)

Марінушкіна О.Є. «Порадник практичного психолога»

« Інклюзія в ЗДО. Алгоритм дій». (відео)

«Роль батька у вихованні дитини» (стаття)

«Як зберегти психічне здоров'я» (стаття)

«Хто такі діти з ООП» (стаття)

«Соціалізація дітей з ООП» (стаття)

«Організаційно – методичний супровід дітей з ООП в умовах ЗДО» (посібник)

V. Методична робота.

Підбір та виготовлення розвиткових ігор:

Ігри з паличками Кюізенера.

«Зроби свою піцу».

«Крамничка».

«Тіньове доміно»

«Чарівні доріжки» (Робота з паличками Кюізенера)

«Ручки – ніжки»

«Поясни чому»

«Покупки»

«Допоможи знайти цифру»

«Пройди лабіринт»

Інше:

Підбір вправ для розвитку між кульової взаємодії.

Підбір пам'яток та консультацій для батьків.

Перегляд відео звіту Л. Мандзій.

Пошук програм для адаптації дітей до умов ЗДО.

Проходження курсів підвищення кваліфікації практичних психологів ЗДО при Житомирському ОІППО.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»