Звіт роботи мовного табору

Опис документу:
Звіт роботи мовного табору в школі під час літніх канікул. Може бути використаний заступником з навчально-виховної роботи в школі, вчителями англійської мови для планування і звіту роботи мовного літнього табору в навчальному закладі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЗВІТ РОБОТИ МОВНОГО ТАБОРУ «SUMMER RAINBOW»

ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ЗА 2017 – 2018 н. р.

Метою роботи літнього мовного табору «Summer Rainbow» є гармонійне поєднання відпочинку дітей із всебічним розвитком та вихованням,  зацікавлення учнів іноземною мовою, забезпечення якісного навчання і практичного застосування англійською  мовою учнями, удосконалення розмовної іноземної мови, подолання мовного бар’єру, отриманню мотивації для подальшого удосконалення знань з іноземної мови, створення умов для стимулювання емоційної сфери  особистості дитини.

Завдання мовного табору:

  • організувати змістовне дозвілля в літній період;

  • зацікавити  учнів англійською мовою;

  • удосконалити розмовну англійську мову;

  • створити умови для реалізації особистості кожної дитини;

  • розвиток дитячого самоврядування;

  • виявлення інтересів, захоплень дітей;

  • спортивні ігри, музичні години;

  • театральні постановки;

  • вікторини, конкурси, ігри;

  • активний відпочинок.

Згідно   режиму вчителі мали можливість індивідуально працювати у своєму загоні. Масові заходи проводилися разом. Підводилися підсумки, нагороджувалися переможці конкурсів, вікторин, спортивних заходів.

Усі виховні заходи були розроблені відповідно до рівня підготовленості учнів та спрямовувалися на удосконалення розмовної англійської мови, подолання мовного бар’єру, отриманню мотивації для подальшого удосконалення знань з іноземної мови. План роботи був тісно повязаний з роботою оздоровчого табору гімназії та з масовими заходами селища. У той же час вчителі намагалася кожне заняття поєднувати з відпочинком та грою. Діти із задоволенням грали у різні ігри, як українські, так і англійські.

     Діти із задоволенням співали англійські пісні.
Також всім сподобалися й спортивні заходи: рухливі ігри на свіжому повітрі, ранкові руханки, волейбол, а також різноманітні естафети.
     Із задоволенням вихованці грали в настільні ігри, складали пазли, розфарбовували малюнки, читали книжки та дитячі журнали, слухали англійські пісні, дивилися презентації та відео.


Плідно проходила робота в загонах, де діти виконували різноманітні завдання, займалися колективними творчими справами, виготовляли стінгазети, постери.
       Під час роботи в таборі вчителі Кот Т. П., Левкова І. П., Прищепа Т. П., Лозко Л. В., Остапчук Н. М. застосовували у своїй діяльності матеріали, які формують у дитини інтерес до англійської мови: лінгвістичні ігри, казки, прислів’я , загадки, практичні завдання, рухливі ігри,  ребуси, шаради, кросворди,  вірші та пісні, настільні ігри, які були направлені на сприяння у дітей розвиткові розумово-емоційної активності, збагачення словникового запасу, тренування пам’яті, вміння жити і працювати у колективі, розвивати ініціативу, волю дитини.

І. Інформація про табір

Цілі:
Створення літнього мовного табору «
Summer Rainbow» мало на меті забезпечення якісного навчання дітей англійською мовою. Табір створений, щоб спонукати школярів практично застосовувати знання з мови, отриманих протягом навчального року. Діти мали можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її у різних формах діяльності.
Літній мовний табір проводився під час канікул, коли школярі потребують відпочинку. Саме тому основна мета мовного табору була зацікавити учнів у вивченні і вдосконаленні володіння іноземною мовою та сприяти їх самостійній підготовці вдома.
Задачі:
• створити умови для здобуття дітьми необхідних мовних навичок;
• допомогти вихованцям непомітно подолати мовний бар'єр;
• надати можливість удосконалити свою розмовну мову;
• поєднати навчання із захоплюючим відпочинком;
• сприяти формуванню позитивної мотивації для подальшого удосконалення англійської мови.

Режим роботи:
09.00-09.05 – Відкриття табору.

09.05-09.15 – Мовна зарядка.

09.15-10.30 – Комунікативна діяльність (спілкування, ігри, тематичні заходи).

10.30-11.00 – Перерва, lunch- time, релаксація.

11.00-11.30 – Робота над проектом, ігри.

11.30-12.00 – Підсумки дня, планування.

У мовному таборі перебувало 75 дітей – учні 5-А, 5 - Б, 6 - А, 6 - Б, 7-А, 8 - А, 10-А, 10 - Б класів.

ІІ. План роботи та проведені заходи:
29. 05. 2018 - Відкриття табору - «
The Day of Acquaintance»

30. 05. 2018 – День спілкування «We are different»

31. 05. 2018 – День спорту - «Sport Day»

01. 06. 2018 – День подорожей -«Travelling Day»

02. 06. 2018 – День здоров’я – «Food and Healthy Day»

04. 06. 2018 – День захисту довкілля – « Environment Day»

05. 06. 2018 - День дружби – «Friendship Day»

06. 06. 2018 – День дозвілля «Time out»

07. 06. 2018 – День свят «Celebration»

08. 06. 2018 – День закриття «Quest»

Діти ознайомились з режимом роботи мовного табору, були проведені ігри «My name isand I like…», «Сross if you…», під час яких учні познайомились один з одним, обравши собі англійські імена, повторили англійський алфавіт, вчилися складали словосполучення та речення, а також вирішили створити проект “We- Ukrainians”.

Було проведено змагання, ігри з м’ячем – «True or False», «Confusion», «The Opposite» . Учні поділились на дві команди – дівчата та хлопці, перемогу отримали дівчата, провели чергове засідання Євроклубу «STEP BY STEP».
Учні відвідали концертну програму в РБК, присвячену Міжнародному Дню захисту дітей, взяли участь в конкурсі малюнків.

Усі виховні заходи були розроблені відповідно до рівня підготовленості учнів та спрямовувалися на удосконалення розмовної англійської мови, подолання мовного бар’єру, отриманню мотивації для подальшого удосконалення знань з іноземної мови. План роботи був тісно повязаний з роботою оздоровчого табору гімназії та з масовими заходами селища. У той же час вчителі намагалася кожне заняття поєднувати з відпочинком та грою. Діти із задоволенням грали у різні ігри, як українські, так і англійські.

Діти із задоволенням співали англійські пісні.
Також всім сподобалися й спортивні заходи: рухливі ігри на свіжому повітрі, ранкові руханки, волейбол, а також різноманітні естафети.


      Із задоволенням вихованці грали в настільні ігри, складали пазли, розфарбовували малюнки, читали книжки та дитячі журнали, слухали англійські пісні, дивилися презентації та відео.


Плідно проходила робота в загонах, де діти виконували різноманітні завдання, займалися колективними творчими справами, виготовляли стінгазети, постери.


       Під час роботи в таборі вчителі Кот Т. П., Левкова І. П., Прищепа Т. П., Лозко Л. В., Остапчук Н. М. застосовували у своїй діяльності матеріали, які формують у дитини інтерес до англійської мови: лінгвістичні ігри, казки, прислів’я , загадки, практичні завдання, рухливі ігри,  ребуси, шаради, кросворди,  вірші та пісні, настільні ігри, які були направлені на сприяння у дітей розвиткові розумово-емоційної активності, збагачення словникового запасу, тренування пам’яті, вміння жити і працювати у колективі, розвивати ініціативу, волю дитини.

Було проведено змагання, ігри з м’ячем – «True or False», «Confusion», «The Opposite» .

Учні поділились на дві команди – дівчата та хлопці, перемогу отримали дівчата, розповідали про свої улюблені види спорту та якими видами спорту займаються.


Діти готувалися заздалегідь. Кожен заздалегідь підготував список назв товарів, які вони мають знайти в супермаркеті «Наш край », на місцевому базарі купили троянди та іриси, намагаючись спілкуватися англійською мовою, повторили правила поведінки в громадських місцях.

Iз великим задоволенням учні грали в рухливі ігри на шкільному спортивному майданчику та на стадіоні «Колос».

Незабутньою була подорож до витоків річки Уборть, у ліс в урочище Кадичі, на пікніки.

Діти відвідали парк зі спортивними тренажерами, називали види спорту англійською мовою, вчилися розповідати на англійській мові про свої улюблені види спорту та якими видами спорту займаються вони.

Також з учнями була проведена бесіда про бережливе ставлення до навколишнього середовища, учні прибрали навколо джерела, повторили правила протипожежної безпеки.

III. Pезультативність.
Поставлені завдання були виконані в результаті злагодженої роботи вчителів і дітей.

Уся виховна діяльність у мовному таборі була організована відповідно до плану роботи на кожен день, учні отримали практичні навички в застосуванні англійської мови, навички роботи у команді та групах, поділились думками та планами щодо нових проектів та видів діяльності, які б вони бажали мати наступного разу.

Найбільше на закриття табору сподобався квест.

Голова методичної комісії вчителів англійської мови Т. П. Кот

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
2
міс.
0
1
дн.
2
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!