• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Психологія
  • Звіт про результати психолого – педагогічного дослідження студентів "Діагностика нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я" (шаблон)

Звіт про результати психолого – педагогічного дослідження студентів "Діагностика нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я" (шаблон)

Опис документу:
Мета діагностики: визначити рівень нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я студентів. Завдання дослідження: - проаналізувати наукову психологічну літературу з питань діагностики нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я в юнацькому віці; - обрати психодіагностичні інструменти ; - провести діагностику рівня нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я в юнацькому віці; - опрацювати результати дослідження; - скласти план та звіт про результати дослідження.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Погоджено»

Директор .....

_____________ (П.І.Б.)

Звіт про результати

психолого – педагогічного дослідження студентів

«Діагностика нікотинової і алкогольної залежності

та здоров’я».

Мета діагностики: визначити рівень нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я студентів.

Завдання дослідження:

- проаналізувати наукову психологічну літературу з питань діагностики нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я в юнацькому віці;

- обрати психодіагностичні інструменти ;

- провести діагностику рівня нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я в юнацькому віці;

- опрацювати результати дослідження;

- скласти план та звіт про результати дослідження.

Об’єкт дослідження: процес розвитку нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я у юнацькому віці.

Термін проведення дослідження: листопад - грудень 20 .. року.

Додаткові етапи діяльності:

- Провести індивідуальне консультування студентів, педагогічних працівників, батьків

( за потребою та за запитом, за результатами діагностики);

- Надати інформаційне повідомлення кураторам груп «Рівень нікотинової та алкогольної залежностей студентів» (за результатами діагностики студентів);

- Провести групове консультування студентів «Алкогольна та тютюнова залежність»;

- Провести групове консультування педагогічних працівників «Формування здорового способу життя студентської молоді у вищому навчальному закладі»;

- Провести індивідуальну корекцію зі студентами (за потребою та за запитом);

- Провести тренінг «Прояви турботу та обачливість» (ВІЛ/СНІД );

- Провести теоретичний семінар для студентів «Здоровий спосіб життя»;

- Провести акцію «Ми за здоровий спосіб життя» (виставка малюнків);

- Провести бесіду зі студентами на тему: «Міфи і факти про ВІЛ/СНІД»;

- Провести практично-освітній семінар «Репродуктивне здоров’я молоді»;

- Виготовити папку з теоретико-практичними рекомендаціями для студентів та педагогічних працівників: «Нетрадиційні методи оздоровлення»;

- Виготовити матеріали до «Психологічного куточок »:

- «Видатні особистості про здоров’я»;

- «Приказки та афоризми про здоров’я»;

- «Тобі потрібно про це знати: ВІЛ/СНІД»;

- «Як здати іспити без шкоди для здоров’я».

- Взяти участь у засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднаннях кураторів (за запитом).

Вступ:

Тютюнопаління та алкоголізм впливають на фізіологічний та психічний стан людини, руйнують її життя. Особливо згубно вони вливають на ще не сформований організм та психіку дитини. Внаслідок цього втрачається здоров’я майбутніх поколінь нації та людства. Саме тому важливо визначити рівень залежності студентів від тютюну та алкоголю, провести відповідну роботу по усуненню цих шкідливих звичок, визначити рівень здоров’я та провести заходи з метою його збереження та зміцнення.

Основна частина:

1.Програма дослідження:

Предмет дослідження: особливості нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я студентів.

Гіпотеза: студенти мають різні рівні нікотинової і алкогольної залежностей та здоров’я, що залежить від особливостей оточуючого середовища, родинного виховання, особистісних особливостей, індивідуальних особливостей механізму залежностей та життєдіяльності особистості. Існує зв'язок між рівнем здоров’я та нікотинової і алкогольної залежності.

Методи одержання потрібної інформації: анкетування, опитування, тестування.

2.Вибірка: по 1 групі студентів з 1, 2, 3, 4 курсів з кожног відділення.

3.Опис обраних психодіагностичних методик:

- Опросник «Состояние здоровья и самочувствия» Ковалёва С.В.// Ковалёв С.В. Подготовка старшеклассников к семейной жизни: тесты, опросники, ролевые игры: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1991. – 143 с.: ил. –

(Психол. Наука – школе ). – с.44-46.

- «Скрининг – анкета на определение уровня алкоголизации» Ковалёва С.В. // Ковалёв С.В. Подготовка старшеклассников к семейной жизни: тесты, опросники, ролевые игры: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1991. – 143 с.: ил. – ( Психол. Наука – школе ). – с.46-48.

- Тест «Завзятый ли Вы курильщик ?» Ковалёва С.В. // Ковалёв С.В. Подготовка старшеклассников к семейной жизни: тесты, опросники, ролевые игры: Кн. для учителя. - М.: Просвещение, 1991. – 143 с.: ил. – ( Психол. Наука – школе ). – с. 48-49.

4.Обгрунтування логіки й аналізу та інтерпретація зібраної первинної інформації:

- Досліджувані явища: нікотинова і алкогольна залежності та здоров’я.

5.Аналіз даних:

а) Опросник «Состояние здоровья и самочувствия» Ковалёва С.В.:

п/п

Загальна кількість обстежених

осіб

Відмінне самопочуття

Гарне самопочуття

Погане самопочуття

Осіб

%

Осіб

%

Осіб

%

б)«Скрининг – анкета на определение уровня алкоголизации» Ковалёва С.В.:

п/п

Загальна кількість обстежених осіб

0-2 рівні алкоголізації

3-4 рівні алкоголізації

Потребують підвищеної уваги

Осіб

%

Осіб

%

Осіб

%

в)Тест «Завзятый ли Вы курильщик ?» Ковалёва С.В:

п/п

Загальна

кількість

обстежених

Не курять

Не звикли до цигарки

Пристрасні до цигарки

Залежні від нікотину

Прикуті до цигарки

Осіб

%

Осіб

%

Осіб

%

Осіб

%

Осіб

%

6. Інтерпретація результатів:

а)Опросник «Состояние здоровья и самочувствия» Ковалёва С.В.:

- Відмінне самопочуття - .. %;

- Гарне самопочуття – .. % ;

- Погане самопочуття – .. %

б)«Скрининг – анкета на определение уровня алкоголизации» Ковалёва С.В.:

Нульовий рівень алкоголізації – це повна тверезість .

Перший рівень алкоголізації - одиничне або епізодичне вживання алкоголю.

Другий рівень алкоголізації – епізодичне вживання алкоголю з ейфорією та вже гарною перенесенням. Третій рівень алкоголізації - характерний високий ризик розвитку алкоголізму, коли і виникають ексцеси на ґрунті вживання алкоголю (2 рази на місяць і частіше), та трапляються прийоми невеликих доз вранці, щоб підняти настрій.

Четвертий рівень алкоголізації – це формування психічної залежності від алкоголю, яка супроводжується активним прагненням до випивки.

П’ятий рівень алкоголізації – це формування фізичної залежності від алкоголю з підвищеним його перенесенням., активним похмільним синдромом та прагненням пити ще і ще.

Шостий рівень алкоголізації – це алкогольний розпад особистості: запійні пияцтва, які викликають злобність та агресивність.

До третього рівня включно людина потребує соціального контролю, а з четвертого рівня людина потребує медичного впливу.

На п’ятому та шостому рівнях людина потребує тривалого та постійного лікування та контролю ззовні.

Таким чином, особам, які потребують підвищеної уваги, бажано відвідати консультацію нарколога.

- 0-2 рівень алкоголізації – .. %;

- 3-4 рівень алкоголізації – .. %;

- потребують підвищеної уваги – .. %.

в)Тест «Завзятый ли Вы курильщик ?» Ковалёва С.В:

- Не курять – .. %;

- не звикли до цигарки – .. %;

- пристрасні до цигарки – .. %;

- залежні від нікотину – .. %;

- прикуті до цигарки – .. %.

12. Висновки:

Переважна кількість обстежених має ... самопочуття. Проте, є студенти, які мають ... самопочуття.

У переважної кількості обстежених осіб наявний ... рівні алкоголізації. Проте, наявні особи із ... рівнем алкоголізації. Деяким обстеженим рекомендовано пройти консультацію нарколога.

Переважна кількість обстежених (курять чи не курять). Значна кількість обстежених ... В рівній кількості обстежені, які ... Частина обстежених ...

13.План спільних дій у вирішенні досліджуваної проблеми:

1) Практичному психологу:

- Провести індивідуальну діагностику нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я студентів ( за запитом );

- Провести індивідуальне консультування студентів, педагогічних працівників, батьків ( за потребою та за запитом, за результатами діагностики);

- Надати інформаційне повідомлення кураторам груп «Рівень нікотинової та алкогольної залежностей студентів» (за результатами діагностики студентів);

- Провести групове консультування студентів «Алкогольна та тютюнова залежність»;

- Провести групове консультування педагогічних працівників «Формування здорового способу життя студентської молоді у вищому навчальному закладі»;

- Провести індивідуальну корекцію зі студентами (за потребою та за запитом);

- Провести тренінг «Прояви турботу та обачливість» (ВІЛ/СНІД );

- Провести теоретичний семінар для студентів «Здоровий спосіб життя»;

- Провести акцію «Ми за здоровий спосіб життя» (виставка малюнків);

- Провести бесіду зі студентами на тему: «Міфи і факти про ВІЛ/СНІД»;

- Провести практично-освітній семінар «Репродуктивне здоров’я молоді»;

- Виготовити папку з теоретико-практичними рекомендаціями для студентів та педагогічних працівників: «Нетрадиційні методи оздоровлення»;

- Виготовити матеріали до «Психологічного куточок »:

- «Видатні особистості про здоров’я»;

- «Приказки та афоризми про здоров’я»;

- «Тобі потрібно про це знати: ВІЛ/СНІД»;

- «Як здати іспити без шкоди для здоров’я».

- Взяти участь у засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднаннях кураторів (за запитом).

2) Педагогічним працівникам:

- Сприяти формуванню здорового способу життя студентів;

- Систематично проводити роботу по усуненню шкідливих звичок та пропаганді здорового способу життя;

- Проводити роз’яснювальну роботу стосовно норм законодавства про відповідальність за розпивання пива, алкогольних та слабоалкогольних напоїв;

- Пояснювати, що в приміщеннях та на території навчального закладу заборонено продавати та вживати алкогольні напої та тютюнові вироби.

3) Батькам студентів:

- Сприяти веденню здорового способу життя дитиною;

- Мотивувати дитину до позбавлення від шкідливих звичок;

- Надавати власний приклад ведення здорового способу життя.

4) Студентам:

а)Вести здоровий спосіб життя:

- Дотримуватись оптимальних режимів: розпорядку дня, праці та відпочинку, водно-сольового та харчування, фізкультурно-оздоровчого та психічного навантаження, провітрювання та освітлення;

- Дотримуватись правил безпечної поведінки;

- Використовувати методи релаксації та позитивного мислення;

- Уникати виникнення шкідливих для здоров’я звичок та стресових ситуацій;

- за необхідності звертатись за психологічною та медичною допомогою.

б)0-2 рівень алкоголізації: продовжувати вести тверезий спосіб життя;

4-3 рівень алкоголізації: відвідати консультацію нарколога, особливо особам, які потребують підвищеної уваги.

в)тим, хто не курить: продовжувати вести спосіб життя без нікотину;

тим, хто ще не звик до цигарки: поступово зменшити вживання нікотину до повної його відсутності;

тим, хто вже пристрастився до цигарки: терміново кидати курити;

тим, хто залежний від нікотину та прикутий до цигарки:звернутись за допомогою до фахівців ( нарколог та психолог ).

психологом була проведена така робота:

1)Діагностика:

- групова діагностика рівня алкоголізації і нікотинової залежності та здоров’я студентів;

- індивідуальна діагностика нікотинової і алкогольної залежності та здоров’я студентів ( за запитом ).

1)Консультація:

- індивідуальне консультування студентів, педагогічних працівників, батьків ( за потребою та за запитом, за результатами діагностики );

- інформаційне повідомлення кураторам груп «Рівень нікотинової та алкогольної залежностей студентів» (за результатами діагностики студентів);

- групове консультування студентів «Алкогольна та тютюнова залежність»;

- групове консультування педагогічних працівників «Формування здорового способу життя студентської молоді у вищому навчальному закладі».

3)Корекція:

- індивідуальна корекція зі студентами (за потребою та за запитом);

4)Просвіта та профілактика:

- тренінг «Прояви турботу та обачливість» (ВІЛ/СНІД).

- теоретичний семінар для студентів «Здоровий спосіб життя»;

- бесіда зі студентами на тему: «Міфи і факти про ВІЛ/СНІД».

- папка з теоретико-практичними рекомендаціями для студентів та педагогічних працівників: «Нетрадиційні методи оздоровлення»;

- матеріали до «Психологічного куточка»:

- «Видатні особистості про здоров’я»;

- «Приказки та афоризми про здоров’я»;

- « Тобі потрібно про це знати: ВІЛ/СНІД».

5)Організаційно-методична робота:

- акція «Ми за здоровий спосіб життя» (виставка малюнків);

- участь у засіданнях педагогічних рад, методичних об’єднаннях кураторів;

- підготовка до проведення діагностики, консультації, корекції, профілактики, просвіти.

Практичний психолог ____________________________ ( Л.О.Марчук )

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00