Звіт про переддипломну практику в школі студентки-практикантки

Опис документу:
Звіт про переддипломну практику в школі на спеціальності "Фізична культура і спорт". Я студентка педагогічного коледжу проходила педагогічну зимову практику в навчально-виховному закладі освіти. В мною були проведені уроки в старшій та молодшій школі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Міністерство освіти і науки України

Комунальний вищий навчальний заклад

«Олександрійський педагогічний коледж

імені В.О. Сухомлинського»

Звіт

студентки 43 групи

відділення спеціальності «Фізична культура і спорт»

комунального вищого навчального закладу

«Олександрійський педагогічний коледж

імені В.О. Сухомлинського»

Павлюк Ганни Олександрівни,

про переддипломну (педагогічну) практику, яка проходила

у Гаївському ЗЗСО І-ІІ ступенів – філія Бережинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів.

з 20 січня 2020 року до 14 лютого 2020 року

Олександрія, 2020

1. Навчальна робота

Я, Павлюк Ганна Олександрівна, проходив переддипломну (педагогічну) практику з 20 січня 2020 року до 14 лютого 2020 року на базі Гаївського ЗЗСО І-ІІ ступенів – філія Бережинського ЗЗСО І-ІІІ ступенів у класах початкової та основної школи.

За час проходження практики виконав у повному обсязі календарний план, заплановані масові спортивні заходи та заняття, їх оцінювання відображені у таблиці:

з/п

Заняття

Кількість

занять

Кількість оцінок

5

4

3

2

Початкова школа

20

13

7

-

-

Основна школа

40

29

11

-

-

Секція

8

-

-

-

-

Спортивна година

1

5

-

-

-

Спортивне свято

1

5

-

-

-

Під час проведення уроків звертала увагу та дотримання методик проведення рухливих ігор та естафет, співпрацював з різними групами дітей, пояснював техніку виконання вправ та спортивних ігор. На уроках застосовувала спортивний інвентар (гімнастичні мати, гімнастичну колоду, гімнастичні лави, канат, гімнастичні палиці, різновисокі бруси).

2. Виховна, позакласна робота

У ході проходження практики проводила:

  • спортивне свято у формі квесту. Метою якого було розвинути інтерес до фізичної культури та спорту, розуміння і значення спорту у житті людини, виховання у дітей почуття дружби, співчувати, радіти спільним результатам;

  • спортивну годину для учнів 4 класу. Мета полягала в тому, щоб удосконалити техніку виконання загальнорозвиваючих вправ, які сприяють зміцненню здоров’я, розвитку фізичних якостей учнів.

На базі закладу освіти функціонує спортивна секція з волейболу, відвідують її учні 5-9 класів. За період практики провів 8 секційних занять, своєчасно здійснював записи до Журналу обліку роботи секції.

3. Методична робота

У період проходження практики ознайомився та опрацював літературу з фахових дисциплін:

  • Айунц В.І., Мельничук Д.Р. «Основи методики викладання гімнастики»: Навч. посібник. – Житомир: Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2010. – 76 с.;

  • Круцевич Т.Ю. Теорія і методика фізичного виховання: підручник для студентів вищих навч. закладів фіз. виховання і спорту: Том 1. Загальні основи теорії і методики фізичного виховання / Т.Ю. Круцевич. – Київ: Олімпійська література, 2012. – 392 с.;

  • Навчальна програма з фізичної культури (1-4 клас);

  • Навчальна програма з фізичної культури (5–9 клас);

  • «Рухливі ігри з методикою викладання» Навчальний посібник. Безверхня Г. В., Семенов А. А., Килимистий М. М., Маслюк Р.В.. Умань ВПЦ «Візаві» 2014 рік. – 104 с.

  • створений та поповнюється банк даних контролю фізичної підготовки учнів;

  • розроблені комплекси фізичних вправ для учнів 5-9 класів.

За час практики ознайомився з нормативною базою закладу освіти:

  • правовими документами;

  • Законами України;

  • положеннями, що регламентують роботу закладу;

  • інструктивними матеріалами;

  • іншими розпорядчими документами.

4. Висновки

За час проходження практики я не тільки змогла відчути себе у ролі вчителя, але і вдосконалити свою базу знань та зробити певні висновки у роботі з дітьми. Найбільше сподобалося працювати з учнями 4 та 6 класів, ці класи відрізнялися хорошою поведінкою і працьовитістю. Учні з'являлися на уроки фізичної культури в спортивному одязі та відповідному взутті. В кінці основної частини я завжди проводила рухливі ігри. Найбільше учням подобалися такі як: «Пол – это лава», «Дуель картоплею», «Снігова фортеця», «Сліпа Баба» та інші…Також хочу відмітити ефективність використання музичного супроводу на уроках фізичного виховання. Важливо було використовувати також і сучасні(цензурні) пісні, це не лише робило уроки цікавими, але і сучасними. Також я часто урізноманітнювала комплекси ЗРВ, проводила і комплекси з палицями гімнастичними, із обручами, скакалками. На останок скажу одне – діти це велика відповідальність, кожен з них різний, у кожного індивідуальний характер, іноді було важко працювати, але за час практики ти дуже до них звикаєш, переживаєш за кожного як за самого себе, ці емоції неможливо описати. Я хочу подякувати викладачам «Олександрійського педагогічного коледжу імені В. О. Сухомлинського» за такий досвід, сподіваюсь він мені знадобиться для реалізації себе у суспільстві.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.