Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Креативні методики читання, що мотивують та виховують
»
Взяти участь Всі події

Звіт по роботі над проєктом "Математика в дії"

STEAM

Для кого: Дорослі

29.08.2021

116

3

0

Опис документу:
Мета проекту: створення умов для формування інженерного мислення на уроках математики. Задачі: розробити і впровадити навчальну програму в позаурочну діяльність науково-технічної спрямованості;  організувати підтримку учнів і керівництво дослідницької, конструкторської, проектної діяльності учнів;  створити лабораторію інженерного мислення як центр популяризації предметів природничо-математичного циклу, конструкторського мислення, науково-технічної творчості.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Проект «Математика в дії»

Учасники – учні 5-6 класів

Мета проекту: створення умов для формування інженерного мислення на уроках математики.

Задачі:

розробити і впровадити навчальну програму в позаурочну діяльність науково-технічної спрямованості;

  • організувати підтримку учнів і керівництво дослідницької, конструкторської, проектної діяльності учнів;

  • створити лабораторію інженерного мислення як центр популяризації предметів природничо-математичного циклу, конструкторського мислення, науково-технічної творчості.

Міні- проекти

«Міст Леонардо»

При роботах в групах учні досліджують життя Леонардо да Вінчі, його праці. Вивчають мости, конструкції, яких легкі і не потребують великих зусиль. Використовуючи різні матеріали: олівці, ручки, лінійки, гілки, учні проектують свої моделі. При злагодженій командній роботі можна створити дійсно цікаві роботи.

«Флексагони». Досліджуються властивості паперу. Діти роблять для себе відкриття, що моделі з паперу можуть згинатися певним чином. Флексагон – це модель трансформер.

Цікава розумна іграшка. Моделі флексагонів різні за складністю. Обираючи для себе певну модель, учень ставить виклик. Отриманий гарний результат- найкраща нагорода: маєш іграшку, за словами учнів, антистрес, та ще зроблену власними руками. Є чим пишатися.



« Танграми». Ця головоломка має багато різновидів. Кожен може обирати за власним вподобанням. Танграм ми виготовляємо самостійно. Виміряємо за схемою розміри або користуємось шаблонами. Танграм формує в учнів вміння грати за правилами, виконувати інструкції, розвиває наочно-образне мислення, уяву, увагу, комбінаторні здібності.

« Мондріан і математика». Цей проект інтеграція математики, мистецтва, технології. Були залучені учні з 5-9 класів. Творчо, захопливо. Проект був реалізований під час дистанційного навчання. Спочатку він був запропонований учням 6 класу під час вивчення теми «Паралельні і перпендикулярні прямі». Потім до нього залучили учнів інших класів. Тут площа прямокутників, відсоткове відношення, пропорції.

«Листівка для матусі» Тема координатна площина. Завдання. За допомогою комп’ютерної програми створити листівку. Але хто не мав можливості, виконав роботу від руки. Так як наші проекти для всіх і кожного, потрібно мати індивідуальний підхід.

Учні працювали в Excel, GeoGebra/













«День числа »

Конкурс- презентацій пирогів. Спекти пиріг, презентувати рецепт, привітати зі святом. Проект був проведений дистанційно. Без підтримки батьків не вийшло б свято.

Працюючи за проектом організовуємо і проводимо тематичні тижні. Традиційними є «Інженерні тижні», STEAM-тижні, «Юні архітектори»

«Інженерний тиждень»

Були проведені:

  • уроки про історію відкриття, інженерію, великих винахідників;

  • командне змагання;

  • виклики.

STEAM-тижні відкрили світ роботів, башт, машин, пригод, цікаві досліди, змагання.

Під час тижня «Юні архітектори» учні «будували» містечка, школу майбутнього, дитячі майданчики. Використовували різний підручний матеріал.







Розвиток здібностей дитини, активності, зацікавленості, ерудиції, творчого мислення та інші особисто значущі якості.  В учнів формується впевненість, розширюється їх кругозір, діти залучаються до творчості, вчаться застосовувати знання на практиці.

https://youtu.be/upwPvYjlwH4

https://youtu.be/jLwvegck4eU

https://youtu.be/EQfM8GuUz2Q



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.