Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Звіт індивідуальної роботи вчителя української мови та літератури у режимі дистанційного навчання за період карантину (10.03.2020-29.05.2020)

Опис документу:
Упровадження дистанційної форми навчання в закладах освіти – виклик часу і перевірка на готовність її сприйняття. Звичайно ж, виявилися і її вади: відсутність активного зворотнього зв’язку через пасивність окремих учнів та неможливості співпрацювати з учителем у зв’язку з обмеженістю чи навіть відсутністю доступу до соціальних електронних мереж.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Звіт вчителя української мови та літератури у режимі дистанційного навчання за період карантину

(10.03.2020-29.05.2020)

Унгурян М.К.

Відповідно до індивідуального плану роботи, проводилася робота з учнями 5 та 8 класів з української мови та літератури. Найголовнішим, вважаю, - створення комфортних умов навчання, за яких діти будуть відчувати свою успішність та інтелектуальну самостійність.

Завдання учням відправлялись через спільноту у групі Viber, з дотримуванням календарного планування та у таких формах: презентації, матеріали з завданнями, відеоуроки, аудіоуроки, корисні YouTube -відео, уроки Всеукраїнської школи та завдання з підручника.

Предмет

Кількість

відправлених завдань

Клас

Фото\відео виконаних завдань

Напам.

к\р

Завд.

Українська мова

50

5

3

12

22

8

1

5

Українська література

26

5

4

2

10

24

8

2

2

6

Зарубіжна література

28

8

2

2

7

Самоосвіта — самостійний спосіб отримання знань в певній галузі науки, мистецтва, техніки, політичного життя, культури, ремесла. ... Самоосвіта є умовою особистого розвитку, самоствердження та самореалізації та є складовою навчання людини протягом всього життя.

«Один із секретів педагогічної творчості й полягає в тому, щоб пробудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху»
В.О.Сухомлинський

За період карантину використовувались різні форми самоосвітньої діяльності, для підвищення своєї фахової майстерності, зокрема:

з\п

Назва сертифікату

К-сть годин

Форма навчання

Назва навчальної платформи

Дата

1

Приємно познайомитись. Я сучасний учень

2

Вебінар

Всеосвіта

17.05.2020

2

Метод компаративного аналізу художніх творів на уроках літератури

2

Вебінар

Всеосвіта

24.03.2020

3

Онлайн-тести як інструмент знань в умовах дистанційного навчання

2

Вебінар

Всеосвіта

07.05.2020

4

Медіаграмотність: практичні навички

30

Курс

Prometheus

26.03.2020

5

Цифрові навички для вчителів”

6

Курс

Дія

10.05.2020

6

Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження

2

Вебінар

Всеосвіта

16.05.2020

7

Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритм подолання

2

Вебінар

Всосвіта

14.04.2020

8

З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн-сервіси та покрокова інструкція

2

Вебінар

Всеосвіта

06.04.2020

9

Дизайн-мислення в школі

30

Курс

Prometheus

27.03.2020

10

Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення. Прийоми ефективної взаємодії

2

Вебінар

Всеосвіта

14.05.2020

11

Впровадження інновацій в школах

60

Курс

Prometheus

26.03.2020

12

Лайфхаки з української літератури

30

Онлайн-курс

EdEra

17.03.2019

13

Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами

30

Онлайн-курс

EdEra

17.03.2019

14

Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу

2

Вебінар

Всеосвіта

26.03.2020

15

Дошкільна освіта як складова частина системи безперервної освіти в Україні

4

Онлайн-семінар

Всеосвіта

11.03.2020

Налагодилась робота з методичними матеріалами, поповнились папки планів-конспектів уроків та виховних заходів, систематизувались матеріали для проведення уроків, знайдено величезну кількість матеріалів з цікавими завданнями для заохочення за зацікавлення учнів.

Робота над самоосвітою продовжується.

Сьогодення можна назвати ерою інформатики та телекомунікацій. Це ера спілкування, інформації та знань. Навчання і робота, сьогодні ці два слова стали синонімами: професійні знання старіють дуже швидко, тому необхідно їхнє постійне вдосконалення.

Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто.

Упровадження дистанційної форми навчання в закладах освіти – виклик часу і перевірка на готовність її сприйняття. Звичайно ж, виявилися і її вади: відсутність активного зворотнього зв’язку через пасивність окремих учнів та неможливості співпрацювати з учителем у зв’язку з обмеженістю чи навіть відсутністю доступу до соціальних електронних мереж.
Тож ця форма освітньої діяльності ,,вимагає від усіх її учасників насамперед усвідомленого підходу до навчання, умінь працювати з інтернет-ресурсами й сучасними інтернет-технологіями”. І найважливіша роль у цьому належить учителеві: лише свідома, грамотна й відповідальна робота педагога відобразиться на результаті роботи учня.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.