Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сучасні підходи до соціалізації дошкільника
»
Взяти участь Всі події

Знайомство із SculptGL. Робота з тривимірним пензлем. Створення обличчя.

Інформатика

Для кого: 9 Клас

31.01.2021

112

2

0

Опис документу:
Практична робота до теми "Тривимірне моделювання" Якщо шкільні комп'ютери не підтримують спеціалізоване прграмне забезпеченя, то є можливість створювати тривимірні моделі на сайті https://stephaneginier.com/sculptgl/
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Знайомство із SculptGL. Робота з тривимірним пензлем.

Створення обличчя.

  1. Відкриваємо у браузері сайт https://stephaneginier.com/sculptgl/

  2. У верхньому меню «language» обираємо російську мову

  3. Змінюємо колір об'єкта.

У меню справа розділ «Візуалізація» 🡺»Шейдери» 🡺Matcap

«Матеріал» 🡺 Обрати з випадаючого списку колір текстури

  1. У меню справа розділ «Лепить и красить» працюємо з симетричним інструментом «3D кисть» Створюємо симетричні брови, перетинаємо дві червоні точку в одну і створюємо вертикальну форму носу.

  • зверніть увагу, що ви можете змінювати розмір пензлика і силу натискання

  • також, ви можете нашаровувати різну товщину пензлика для створення більш об'ємного зображення

  • для відключення симетричного малювання, прибираємо відповідну позначку наприкінці розділу

  1. Працюємо з симетричним інструментом «3D складка» Вдавлюємо місце під очі, з невеликою силою проводимо вздовж носа. Створюємо відкритий рот. Також ви можете створити ямочки на підборідді або на щічках.

  • зверніть увагу, ви можете відмінити останню дію за допомогою меню «История» 🡺»Назад» або сполученням клавіш Ctr+Z

  • аналогічним є інструмент «3D кисть» з відміткою “Негатив”

  1. Працюємо з інструментом «Тянучка» Створюємо зуби. Розмір пензля 8-15. Тягнемо у роті окремі гострі зубки.

  2. Працюємо з симетричним інструментом «2D Кисть» За допомогою цього інструмента можна створити кольорове забарвлення об'єкта.

«Краска» 🡺 »Палитра» В налаштуванні пензлика змінюємо за потреби його розмір, силу (інтенсивність кольору), жорсткість (наскільки будуть розмиті межі кольору)

  • для відключення симетричного малювання, прибираємо відповідну позначку наприкінці розділу

  • для зміни кольору всього обличчя, потрібно натиснути “краска”

  1. Збережіть створений об'єкт у форматі .sgl у класну папку для продовження роботи на наступному уроці. “Файл” 🡺 “Сохранить”

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.