• Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Інклюзивна освіта
  • "Значення диференційованого підходу під час формування умінь і навичок у дітей різного шкільного віку. Диференціація під час самопідготовки з математики.

"Значення диференційованого підходу під час формування умінь і навичок у дітей різного шкільного віку. Диференціація під час самопідготовки з математики.

Опис документу:
Що таке диференціація, що передбачає. Види, способи здійснення успішної диференціації та ступені складності при врахуванні індивідуальних особливостуй кожного учня. Що передбачає здійснення рівневої диференціації на практиці. Головна мета індивідуалізації і рівневої дифференціації - створення умов для успішного засвоєння змісту навчання для кожної дитини з врахуванням її індивідуальних особливостей. Ступінь самостійності дитини стає ознакою диференційованої роботи.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Дубенська спеціальна школа Підготувала вихователь Сень І.М. 2020 р. “Значення диференційованого підходу під час формвання умінь і навичок у дітей р...
Слайд № 1

Дубенська спеціальна школа Підготувала вихователь Сень І.М. 2020 р. “Значення диференційованого підходу під час формвання умінь і навичок у дітей різного шкільного віку. Сучасні підходи до організації самопідготовки з математики”

До кожного учня необхідно підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно запропонувати тільки йому призначене завдання. В.О.Сухомлинський
Слайд № 2

До кожного учня необхідно підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно запропонувати тільки йому призначене завдання. В.О.Сухомлинський

Диференціація (з лат. differentia) – поділ, розчленування чого-небудь на окремі різнорідні, якісно відмінні елементи .
Слайд № 3

Диференціація (з лат. differentia) – поділ, розчленування чого-небудь на окремі різнорідні, якісно відмінні елементи .

Диференціація передбачає врахування індивідуальних особливостей кожного учня в умовах групування дітей в межах одного класу за певною ознакою: ріве...
Слайд № 4

Диференціація передбачає врахування індивідуальних особливостей кожного учня в умовах групування дітей в межах одного класу за певною ознакою: рівень засвоєних предметних знань, умінь, навичок; нахили і здатність до навчання, рівень розвитку загальних розумових здібностей (научуваність); готовність до здійснення самостійної пізнавальної діяльності – наявність відповідних інтелектуальних умінь, наявність елементів мнемічної культури (увага, пам’ять, швидкість переходу від однієї логічної операції до іншої).

Слайд № 5

Здійсненням диференційованого підходу, який передбачає вивчення індивідуальних особливостей учнів і виділення на цій основі типологічних груп. Спри...
Слайд № 6

Здійсненням диференційованого підходу, який передбачає вивчення індивідуальних особливостей учнів і виділення на цій основі типологічних груп. Сприятливими умовами для навчання і розвитку школярів із різним рівнем навчальних можливостей, що створюються за допомогою таких організаційно-управлінських заходів: Рівнева диференціація навчальної діяльності учнів визначається:

- послідовність застосування (на всіх чи окремих етапах навчального процесу); - добір дидактичного матеріалу: якісний, що визначається характером з...
Слайд № 7

- послідовність застосування (на всіх чи окремих етапах навчального процесу); - добір дидактичного матеріалу: якісний, що визначається характером завдань; кількісний, що визначається додатковим матеріалом як для сильних, так і для слабких дітей; - диференціація навчальних завдань, які відрізняються за змістом, ступенем складності, - темп оволодіння програмовим матеріалом, форми організації навчальної діяльності, дози та характер допомоги, що надається учням під час виконання роботи; - варіювання методом контролю, корекції та оцінювання навчальних досягнень учнів.

Профільна диференціація Зміст профільної диференціації полягає в конкретній спеціалізації навчання в області стійких пізнавальних інтересів, схильн...
Слайд № 8

Профільна диференціація Зміст профільної диференціації полягає в конкретній спеціалізації навчання в області стійких пізнавальних інтересів, схильностей і здібностей школярів з метою створення умов для їх максимально-індивідуального розвитку .

Способи диференціювання навчальних завдань для молодших школярів: Зміст однаковий для всього класу, а для сильних учнів -зменшення часу на роботу, ...
Слайд № 9

Способи диференціювання навчальних завдань для молодших школярів: Зміст однаковий для всього класу, а для сильних учнів -зменшення часу на роботу, збільшення обсягу завдання або ускладнення способу виконання. Спільне завдання для всього класу, а для слабких дітей —допоміжний матеріал, що полегшує його виконання (зразок,таблиця, відповідь, схема тощо). Використання на одному етапі уроку завдань різного змісту і складності для сильних і слабких учнів. Самостійний вибір учнями завдання з кількох, запропонованих учителем на етапі закріплення.

Диференціація за ступенем складності – це добір різноманітних завдань, які можна класифікувати таким чином: завдання, що розраховані на різний ріве...
Слайд № 10

Диференціація за ступенем складності – це добір різноманітних завдань, які можна класифікувати таким чином: завдання, що розраховані на різний рівень знань; завдання репродуктивного і творчого характеру . Диференціація за ступенем самостійності – всім учням пропонуються завдання однакової складності, але при цьому диференціюється міра допомоги різним групам школярів, навідні питання, наочне підкріплення. Диференціація за обсягом передбачає завдання однакового змісту, але диференціюється або його обсяг, або час на його виконання.

Диференційований підхід до школярів - це найважливіший принцип виховання і навчання Диференціація має позитивний вплив на якість знань, навичок та ...
Слайд № 11

Диференційований підхід до школярів - це найважливіший принцип виховання і навчання Диференціація має позитивний вплив на якість знань, навичок та умінь учнів, сприяє активізації їхньої пізнавальної активності, формуванню позитивних мотивів навчання, оптимізує навчальний процес, дає можливість для розвитку творчих здібностей учнів.

Успішне здійснення диференційованого навчання можливе за умов, коли вихователь: уміє передбачати труднощі, що можуть виникнути в дітей під час засв...
Слайд № 12

Успішне здійснення диференційованого навчання можливе за умов, коли вихователь: уміє передбачати труднощі, що можуть виникнути в дітей під час засвоєння матеріалу; враховує загальну готовність своїх підопічних до наступної діяльності, тобто рівень сформованих знань, здатність самостійно працювати, ставлення до роботи; використовує в системі диференційовані завдання індивідуального та групового характеру; проводить перспективний аналіз; для чого плануються завдання, чому їх треба використати на цьому етапі уроку, як продовжити роботу на наступних уроках.

Для сильних учнів Для слабких учнів Розв`язання прикладів
Слайд № 13

Для сильних учнів Для слабких учнів Розв`язання прикладів

Для сильних учнів Для слабких учнів Розв`язання завдань
Слайд № 14

Для сильних учнів Для слабких учнів Розв`язання завдань

Порівняння чисел Для слабких учнів Для сильних учнів
Слайд № 15

Порівняння чисел Для слабких учнів Для сильних учнів

Розв`язання задач Для сильних учнів Для слабких учнів Для дитячого садочку купили 18 іграшкових ведмедиків, а матрьошок у 3 рази менше. Скільки куп...
Слайд № 16

Розв`язання задач Для сильних учнів Для слабких учнів Для дитячого садочку купили 18 іграшкових ведмедиків, а матрьошок у 3 рази менше. Скільки купили матрьошок?

Для сильних учнів Для слабких учнів Робота з геометричним матеріалом
Слайд № 17

Для сильних учнів Для слабких учнів Робота з геометричним матеріалом

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!
Слайд № 18

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
3
міс.
2
8
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!