Зараз в ефірі:
Семінар:
«
Досягнення та перспективи розвитку дошкільної освіти в Україні
»

Збірка дитячих творів з малюнками.

Інтерактивні методи навчання

Для кого: 1 Клас, 2 Клас

06.03.2021

161

11

0

Опис документу:
Ця збірка розрахована на дітей дошкільного віку та учнів початкових класів. В ній вміщені цікаві оповідання, казки та віршики з малюнками в середині тексту. Читаючи їх у дітей розвивається техніка читання, мислення, фантазія, уява, збільшується словниковий запас. Тексти гарно запам’ятовуються, бо в пам’яті відтворюються малюнки з творів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Анотація

Ця збірка розрахована на дітей дошкільного віку та учнів початкових класів. В ній вміщені цікаві оповідання, казки та віршики з малюнками в середині тексту. Читаючи їх у дітей розвивається техніка читання, мислення, фантазія, уява, збільшується словниковий запас. Тексти гарно запам’ятовуються, бо в пам’яті відтворюються малюнки з творів.

Використана література:

  1. Щомісячні журнали для дітей « Малятко»,ТОВ «Новий друк». Київ. 2004­—2007 роки.

  2. Журнали для дітей « Барвінок», ТОВ «Новий друк». Київ. 2006 рік

  3. Журнали для дітей « Пізнайко»,ТОВ « Новий друк».Київ.2003 рік.

  4. «Зимовий зошит» для учнів 2 класу, вид-во « Ґенеза».Київ. 2013 рік.

Пояснювальна записка

У дітей дошкільного та молодшого шкільного віку більше розвинена зорова пам’ять. Вони люблять, щоб їм читали книжечки в яких багато кольорових малюнків. Коли ж дитина вже навчилася читати, то їй також дуже важливе кольорове оздоблення творів малюнками.

В цій збірці вміщені цікаві оповідання, казки та віршики з малюнками в середині тексту. Читаючи їх у дітей розвивається не тільки техніка читання, а й мислення, фантазія, уява. Дитина замість малюнка повинна вставити слово, яке вона відшуковує в своєму словниковому запасі.

Добре таку роботу проводити в парах. Тоді діти обмінюються словами синонімами. Наприклад: собачка – песик; курка – квочка і т.п.

Такі тексти надовго запам’ятовуються, бо в пам’яті відтворюються малюнки з твору.

Деякі твори не мають заголовків і розраховані на те, щоб дитина сама придумала його. Інші – мають незафарбовані малюнки. Отже, можна дати завдання – розфарбувати малюнки.

Діти з задоволенням читають малюнкову абетку. Вона має неабияке виховне і пізнавальне значення.

Рекомендовано для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.