До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
6
міс.
1
7
дн.
1
5
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Завдання для перевірки № 3 (самоконтроль) Мистецтво американського культурного регіону

Опис документу:
Завдання для перевірки № 3 (самоконтроль). Мистецтво американського культурного регіону. Дані тести служать для самоконтролю і узагальнення знань учнями 10 класу з мистецтва північноамериканського регіону. Тести складені у двох варіантах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Завдання для перевірки № 3 (самоконтроль)

Мистецтво американського культурного регіону

І варіант

1.В основі американського суспільства, на думку істориків і філософів, лежить лібералізм Джона Локка, який у своїх працях на перше місце поставив саме...

а) незалежність духу і підприємливість (американець – не американець, якщо він не досяг успіху у своєму житті);

б) невід’ємні права людини – право на життя, на свободу, на приватну власність і рівноправність, що записані до Декларації незалежності;

в) строкатий етнічний склад країни, об’єднаний ідеями свободи й демократії;

г) в країні емігрантів, відповідно до закону, емігранти мають рівні права з корінними жителями континенту.

2.Уже на початку ХХ ст., коли США уславилась і стала країною хмарочосів і гомінких вулиць, там стало популярним гасло:

а) “Impossible is nothing!” (“Немає нічого неможливого!”)

б) «I did it!» (“Я зробив це!”)

в) «Strongs is beautiful!» («Сильні красиві!»)

г) «Make it!» («Зроби це!»)

3. Унікальний внесок США у світову культуру – твори жанру вестерн, які мають такі ознаки, крім:

а) характерні для кінематографа, телебачення, літератури, живопису тощо;

б) дія відбувається у другій половині ХІХ ст. на Дикому Заході (західні штати США,

Західна Канада і Мексика);

в) панує непідробна атмосфера Дикого Заходу: ковбої, індіанці, квести, дуелі,

перенесені в американські умови;

г) характерні швидкість темпу дії і головне – добро бореться зі злом і перемагає;

д) представники цього напряму вважають своє мистецтво наслідком “спонтанного”

або “автоматичного” творення.

4.Композитор Джон Кейдж (1912-1992) написав п’єсу для фортепіано «433» - це чотири хвилини і 33 секунди. Назвіть, як ця п’єса “характеризує” автора найточніше:

а) Джон Кейдж – “музичний винахідник”;

б) Джон Кейдж – “філософ ритму”;

в) Джон Кейдж – “майстер випадковостей”;

г) Джон Кейдж – яскравий представник музичного авангарду;

д) Джон Кейдж – “дослідник тиші” і автор “музики мовчання”.

5. Нью-Орлеан – колиска джазу і місто-батьківщина артиста, одного з найзнаменитіших джазових музикантів світу; знайдіть фото людини, якій держдепартамент США присвоїв неофіційне звання “Посол джазу”:

а) б) в) г) ґ)

а) Елвіс Преслі

б) Френк Сінатра

в) Луї Армстронг

г) Боб Ділан

ґ) Майкл Джексон

6. У середині і наприкінці ХХ століття зародилися в США такі нові види і жанри мистецтва, крім:

а) рок-н-рол, пізніше рок-музика; також кантрі-рок, кантрі-поп- і навіть кантрі-реп- музика;

б) молодіжна культура – хіп-хоп і її напрями: реп, хіп-хоп, бітбокс, також ді-джеїнг;

в) танцювальна культура: брейк-данс, хіп-хоп, крамп тощо;

г) візуальна культура: графіті, стрит-арт (постери: афіші, оголошення, плакати; трафарети, мурали);

ґ) ансамблі, клуби, фестивалі, конкурси, телепередачі: “Обрії джазу”, “Міні-Джаз-Фест”, “Тема з варіаціями”, “35 хвилин джазу”...

7. Розвиток кінематографа США в 30-х роках ХХ ст. – роки Великої депресії – не повний без імені Волта Діснея (1901 – 1966), який став для Америки:

а) символом епохи німого кіно

б) автором блискучої, оскароносної, з найбільш касових стрічок мелодрами

в) засновником американської анімації, парку атракціонів

г) засновник рекламної компанії для “розкручування” кінофільмів Голлівуда

8. Назвіть, яка із скульптур належить Леоніду Молодожанину (Лео Мол – канадський скульптор українського походження), – скульптури взяті з американського культурного регіону:

а) Статуя Свободи (“Леді Свобода”), США, у стилі неокласицизму

б) Пам’ятник Т. Шевченку, Вашингтон, стиль – реалізм

в) Національний меморіал Гора Рашмор, м. Кістоун, Південна Дакота, США

г) Гігантска дев’ятиметрова українська писанка, м. Веґревілль, Канада

а) б) в) г)

а) Статуя Свободи

б) Пам’ятник Т. Шевченку

в) Гора Рашмор

г) Писанка

9. Установіть відповідність між американськими фільмами і їх жанрами:

а) “Зоряні війни” Джорджа Лукаса

б) “Одного разу в Америці” Серджо Леоне

в) “Мис страху” Мартіна Скорсезе

г) “Танці з вовками” Кевіна Костнера

ґ) “Людина дощу” Баррі Левінсона

д) “Титаник” Джеймса Кемерона

1) психологічна драма

2) вестерн

3) фільм-катастрофа

4) фантастичне кіно

5) трилер (синтез детективу й фільму жахів)

6) гангстерський фільм

10. Установіть відповідність між іменами творців культури американського регіону і

сферою їх діяльності та плодами праці:

а) англієць Чарлі Чаплін

б) росіяни Михайло Чехов і Михайло Баришников

в) шведка Грета Гарбо

г) українці Олександр Архипенко, Олександр Кошиць, Василь Авраменко

1) – сучасний геній мистецтва, британці навіть включили його до списку “100 геніїв сучасності” у 2007 році; саме він увів в мистецтво новий метод малювання – “пльонтанізм” (від слова “пльонтати” – плести, переплітати); доробок налічує близько 5 000 творів і понад 100 персональних виставок.

2) – одна з найбільших і найзагадковіших зірок сінематографа першої половини ХХ ст., володарка премії “Оскар” (1954) за видатний вклад в розвиток кіномистецтва; одна з головних ікон стилю 30-х рр. ХХ ст. - елегантні брючні костюми, блузки з жабо і берети; найкрасивіша жінка за всіх часів (на думку книги рекордів Гіннеса).

3) – легендарний кіноактор і кінорежисер першої половини ХХ ст., один з найкращих коміків в історії світового кіно, тричі нагороджений премією “Оскар”.

4) – актор театра і кіно, театральний педагог, режисер; племінник рос. письменника; учень К. Станіславського, проте створив свою школу, написав книгу “Про техніку актора”; знімався і в фільмах, номінант премії “Оскар”;

радянський і американський артист балета, балетмейстер, актор, колекціонер і фотограф, “неповерненець” до СРСР, номінант на премії “Оскар” і “Золотий глобус”.

5) – скульптор і художник, один із основоположників кубізму в скульптурі, працював у манері конструктивізму, абстракціонізму та інших новітніх мистецьких течій; відкривав власні школи (Париж, Берлін, Нью-Йорк), влаштував 130 персональних виставок;

хоровий диригент, композитор, етнограф та письменник-мемуарист; у США і Канаді працював над вихованням нових диригентів; писав церковні твори, обробляв народні пісні; мріяв про повернення на Україну (офіційно було відмовлено у 1928), вів щоденникові записи “З піснею через світ”, написав “Спогади”;

танцівник, балетмейстер, хореограф, актор, сценарист, режисер і продюсер, педагог; один з фундаторів нового напряму, в українській діаспорі відомий як “батько українського

танцю”; разом з О. Кошицем зняв фільми-опери “Наталка Полтавка”, “Запорожець за Дунаєм”, “Маруся” та ін..

11. Установіть відповідність між мистецькими напрямами в образотворчому мистецтві, які виникли у США, і їх представниками:

а) абстрактний експресіонізм

б) поп-арт

в) гіперреалізм

г) відео-арт

1) Енді Воргол (“Мерілін Монро”, “Банка супу “Кемпбелл”)

2) Річард Естес (“Телефонні будки”),

Ральф Гоїнгз (“Американські улюбленці”),

Чак Клоуз

3) Луї Армстронг

4) Джексон Поллок (“Фреска”),

Марк Ротко (“Композиція № 16”)

5) Нам Джун Пайк (“Супершосе”)

12. Установіть відповідність між картинами американського живопису, їх назвами, напрямом та їх авторами:

а) Вінслов Гомер

б) Мері Кассатт

в) Роквелл Кент

г) Річард Естес

А “Телефонні будки”

Б “Америка, земля наших батьків”

В “Молода мати за шитвом”

Г “Пориви вітру”

1) імпресіонізм

2) реалістичний напрям

3) гіперреалізм (надреалізм) - фотореалізм

4) реалізм з романтизмом і символізмом

І ІІ ІІІ ІV V

Мистецтво американського культурного регіону

І варіант

Відповіді:

1. б

2. б

3. д

4. д

5. в

6. ґ

7. в

8. б

9. а – 4, б – 6, в – 5, г – 2, ґ – 1, д – 3

10. а – 3, б – 4, в – 2, г – 5

11. а – 4, б – 1, в – 2, г – 5

12. а – Г – 2) – ІІ; б – В – 1) – V; в – Б – 4) – І; г – А – 3) - ІІІ

Мистецтво американського культурного регіону

ІІ варіант

1. Розставте по порядку історію розвитку мистецтва американського культурного регіону:

а) мистецтво суверенних держав після здобуття ними незалежності;

б) мистецтво колоніального періоду після завоювання Північної Америки;

в) мистецтво народів доколумбової Америки (пов’язане з індіанськими цивілізаціями північного і південного континентів);

г) мистецтво колоніального періоду після завоювання Південної Америки.

2. Для кіновестернів характерна музика регіону Дикого Заходу (головні інструменти:

щипкові струнні – гітара, банджо; народна скрипка-фіддл, губна гармоніка тощо) – у

стилі...

а) джаз

б) блюз

в) кантрі

г) блюграс

3. Назвіть ім’я художника, який є творцем не лише “джазових картин”, а й автором книги “Джаз”, де висловив свої думки про це мистецтво...

а) Анрі Матіс

б) Джексон Поллок

в) Марк Ротко

г) Енді Воргол

ґ) Річард Естес

4. Засновником “революційного” напряму мистецтва 1960-1970-х рр., у якому художній образ створюється засобами відеотехніки (наприклад, увімкнених телевізорів), - відео- арту – став...

а) Ральф Гоїнгз

б) Річард Естес

в) Чак Клоуз

г) Нам Джун Пайк

ґ) Енді Воргол

5. Назвіть прекрасну “босоніжку”, засновницю так званого ”вільного танцю” і

хореографічних шкіл для дівчаток, всесвітньо відому американську танцівницю:

а) б) в) г) ґ)

а) Мерілін Монро

б) Марта Грехем

в) Елла Фіцджеральд

г) Айседора Дункан

ґ) Біллі Холідей

6. Назвіть ім’я зірки, найкращого американського актора, режисера, сценариста, продюсера (народився 1940 р.), нагороджений премією “Оскар”, знімався у фільмах:

а) “Хрещений батько” (1972)

б) “Обличчя зі шрамом” (1983)

в) “Запах жінки” (1992)

г) “Четвертак” (1995)

ґ) “Сутичка” (1995)

д) “Другий шанс” (2015)

1) Марлон Брандо

2) Стівен Бауер

3) Аль Пачіно

4) Енді Романо

5) Том Сайзмор

7. Ценр американської кіноіндустрії, в якому містяться знімальні павільйони найбільших кінокомпаній США і яка розповсюдила свій вплив на весь світ, називається:

а) Боллівуд

б) Голлівуд

в) Дісней

г) "Warner Bros"

8. Визначіть, кому з видатних художників українського походження, що проживав в американському регіоні, належать ці графічні роботи:

а) Михайло Дмитренко

б) Яків Гніздовський

в) Енді Воргол

г) Роквелл Кент

9. Установіть відповідність між спорудами північноамериканського культурного регіону і їх стилями:

а) Капітолій у Вашингтоні, США

б) Прінстонський університет, штат Нью-Джерсі

в) Крайслер-білдінг, Нью-Йорк

г) Королівський музей Онтаріо, Торонто, Канада

ґ) Арка “Врата на захід”, Сент-Луїс, Міссурі

д) Стадіон Поля Брауна, Цинциннаті, Огайо

1) модерн

2) еклектика (старий стиль + деконстуктивізм)

3) постмодерн

4) неокласицизм

5) неоготичний стиль

6) арт-деко (декоративне мистецтво) (синтез модернізму і неокласицизму)

7) структурний експресіонізм

а) б) в) г) ґ) д)

а) Капітолій у Вашингтоні

б) Прінстонський ун-т

в) Крайслер-білдінг

г) Королівський музей

ґ) Арка

д) Стадіон

10. Установіть відповідність між відомими цивілізаціями доколумбової Америки і їх

місцем розташування:

а) ольмеки

б) майя

в) ацтеки

г) інки

1) на території Мексики – від Тихоокеанського берега до Мексиканської затоки і від Північної Мексики до Гватемали; їхня автентична назва - мексика; столиця – Теночтітлан (на місці сучасного Мехіко) на острові посеред озера Тескоко.

2) на території сучасного Перу, також проживали на висоті 4,5 тисячі метрів в горах сучасних Чилі і Колумбії; поділяється на 4 провінції; міста: Куско (“місто золота”, столиця), Мачу-Пікчу (“місто в небесах”).

3) на території сучасної Мексики; назва цивілізації дослівно означає “люди з країни каучуку”; центрами культури були поселення: Ла-Вента, Трес-Сапотес, Серро-де-лас-Месас, Сан-Лоренсо (столиця).

4) на території Месоамерики: сучасні південні штати Мексики, нинішні країни Беліз і Гватемалу, західні райони Сальвадору і Гондурасу; відомі величні кам’яні міста Паленке, Чичен-Іца (столиця), Ушмаль...

11. Установіть відповідність між новоутвореними жанрами і видами музики в США (під впливом строкатого складу населення, що принесли свої традиції з Європи, Африки, пізніше Азії) і їх поняттям:

а) спіричуелс

б) блюз

в) джаз

г) регтайм

1) – пісні-скарги, пісні-протести; сольно-пісенний жанр афроамериканського фольклору; в піснях звучить самотність, плач і туга, гіркота життя, приправлена пекучою пристрастю, від якої хвилюється серце; виникли на півдні і сході США.

2) – духовні пісні афроамериканців, найважливіший жанр їх музичного фольклору; жанр виник в південних штатах США в період рабства; біблійні мотиви “знижуються”, переважають розповіді про повсякденне життя;

3) – це вірш ліричного або ліро-епічного характеру, мелодичний за своїм інтонаційним малюнком і призначений для співу; наймасовіший і найулюбленіший музичний жанр, що супроводжує нас усе життя.

4) – вид музичного мистецтва, що виник на межі ХІХ-ХХ ст. в США серед пригнобленого, безправного афроамериканського населення; виник під впливом африканських ритмів, європейської гармонії, із залученням афроамериканського фольклору; характерні риси – імпровізація, поліритмія; основний інструмент – саксофон (хоч до 20-х років його не використовували).

5) – “рваний ритм”, жанр американської музики, спочатку виник як спосіб гри на фортепіано, який імітував звучання банджо; в 90-х роках ХІХ ст. розвинувся як інструментальна форма; особливо популярний з 1900 до 1918 року; разом з блюзом є джерелом виникнення джазу.

12. Установіть відповідність між картинами образотворчого мистецтва, їх назвами,

напрямом та їх авторами:

а) Джексон Поллок

б) Марк Ротко

в) Енді Воргол

г) Ральф Гоїнгз

А) “Продукт масового вжитку”

Б) “Американські улюбленці”

В) “Фреска”

Г) Композиція № 16

1) гіперреалізм

2) абстрактний експресіонізм

3) астрактний експресіонізм

4) поп-арт

І ІІ ІІІ ІV V

Мистецтво американського культурного регіону

ІІ варіант

Відповіді:

1. в, г, б, а

2. в

3. а

4. г

5. г

6. 3)

7. б

8. б

9. а – 4, б – 5, в – 6, г – 2, ґ – 1, д - 3

10. а – 3, б – 4, в – 1, г – 2

11. а – 2, б – 1, в – 4, г – 5

12. а – В, 3, ІІІ; б – Г, 2, V; в – А, 4, ІІ; г – Б, 1, ІV

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Цифрові практики Нової української школи: створення освітнього відеопроєкту»
Ілляхова Марина Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись