! В а ж л и в о
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
7
міс.
1
3
дн.
1
1
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Засідання гуртка з фізики. (Заняття 3)

Опис документу:
До Вашої уваги Засідання гуртка з фізики. (Заняття 3) Тема: Фізичний експеримент як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики. Заняття розраховані на підтримку зацікавленності до вивчення фізики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Третє заняття

1. Організаційний момент.

2. Тема: Фізичний експеримент як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.

Хід уроку

Експеримент 5

Мета експерименту: Показати, що електричний струм утворює магнітне поле.

МАТЕРІАЛИ: метр ізольованого проводу товщиною до 1 мм, довгий залізний цвях, батарейка на 6 вольт, металеві скріпки, дорослий помічник.

ПРОЦЕС:

Туго намотайте провід навколо цвяха, залишивши у кожного кінця близько 15 см вільного дроту.

Попросіть помічника, зішкребти ізоляцію з обох кінців проводу.

Зміцніть кінець дроту в одного полюса батарейки.

Доторкнувшись вільним кінцем дроти до іншого полюсу, цвяхом торкніться купки скріпок.

Підніміть цвях, не забираючи кінців проводів з полюсів батарейки.

Коли цвях почне нагріватися, від'єднайте дріт від батарейки.

ПІДСУМКИ: Скріпки прилипають до цвяха.

ЧОМУ? Навколо всіх проводів є магнітне поле, яке містить електричний струм. У прямих проводів магнітне поле дуже слабке. У нашому досліді його сила збільшилася завдяки тому, що ми обмотали провід навколо цвяха і пропустили по дроту електричний струм з батарейки. Залізний цвях намагнітився і притягнув до себе скріпки.

Експеримент 6

Мета експерименту: Дізнатися, як метали впливають на магнітне поле.

МАТЕРІАЛИ: чотири маленькі металеві скріпки, алюмінієва фольга, прямокутний магніт, сталевий шпатель.

ПРОЦЕС:

Покладіть скріпки на стіл і накрийте їх листом фольги, а зверху покладіть магніт.

Підніміть магніт і подивіться, зрушилися чи з місця скріпки.

Покладіть скріпки під шпатель.

Помістіть на шпатель магніт.

Підніміть шпатель з магнітом і подивіться, зрушилися чи скріпки.

ПІДСУМКИ: Магніт притягує скріпки через фольгу, а через шпатель - ні.

ЧОМУ? Магнітне поле може проникати крізь алюміній, але сталеве лезо обмежує його дію. Лезо шпателя притягається до магніту, а метал, з якого лезо зроблено, як би вбирає магнітне поле в себе. В результаті сталеве лезо стає бар'єром, що обмежує поширення магнітного поля.

3. Висновки заняття, закріплення знань.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Стрес і стрес-менеджмент учасників освітнього процесу»
Левченко Вікторія Володимирівна
30 годин
590 грн
590 грн