! В а ж л и в о
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
0
7
міс.
1
3
дн.
1
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Засідання гуртка з фізики. (Заняття 2)

Опис документу:
До Вашої уваги Засідання гуртка з фізики. (Заняття 2) Тема: Фізичний експеримент як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики. Заняття розраховані на підтримку зацікавленності до вивчення фізики.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Друге заняття

1. Організаційний момент.

2. Тема: Фізичний експеримент як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.

Хід уроку

Експеримент 3

Мета експерименту: Зарядити предмет статичною електрикою.

МАТЕРІАЛИ: ножиці, серветка, лінійка, гребінець.

ПРОЦЕС:

Відміряйте і відріжте від серветки смужку паперу (7см х 25 см).

Наріжте на папері довгі тонкі смужки, залишаючи край недоторканим (по малюнку).

Швидко розчешіть ваше волосся, воно повинне бути чистими і сухими. Приблизьте гребінець до паперових смужок, але не торкайтеся їх.

ПІДСУМКИ: Паперові смужки тягнуться до гребінця.

ЧОМУ? «Статичний» - значить нерухомий. Статична електрика - це негативні частки під назвою електрони, що зібралися разом. Речовина складається з атомів, де навколо позитивного центру - ядра - обертаються електрони. Коли ми зачісуємося, електрони як би стираються з волосся і попадають на гребінець. Та половина гребінця, яка торкнулася вашого волосся, отримала! негативний заряд. Паперова смужка складається з атомів. Ми підносимо до них гребінець, в результаті чого позитивна частина атомів притягається до гребінця. Цього тяжіння між позитивними і негативними частками достатньо щоб підняти паперові смужки вгору.

Експеримент 4

Мета експерименту: Продемонструвати, який візерунок утворюють магнітні поля навколо магнітів різної форми.

МАТЕРІАЛИ: різні магніти - прямокутний, круглий і у формі підкови, залізні ошурки, паперовий стаканчик, листок паперу.

ПРОЦЕС:

Засипте залізні тирсу в паперовий стаканчик

Покладіть магніти на стіл

Накрийте магніти листком паперу

Насип на папір тонкий шар залізних тирси

Розгляньте отримані візерунки

ПІДСУМКИ: Тирса утворюють навколо магнітів лінії. З обох сторін довгого магніту утворилися купки тирси.

ЧОМУ? Магнітне поле - простір навколо магніту, в якому магнітне тяжіння впливає на рух металевих предметів. Потрапляючи туди залізні ошурки притягаються до магніту - чим ближче, тим сильніше. У круглого магніту поле однаково з усіх сторін, а на кінцях прямокутних магнітів воно завжди сильніше, ніж посередині.

4. Висновки заняття, закріплення знань.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методична діяльність в умовах децентралізації освіти в Україні»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн