Мета: закріпити дітям поняття про час, як невід’ємну складову життя на планеті, формувати навички раціонального використання часу в щоденному житті дитини; вправляти в уміння користуватися годинником, визначати час за ним, визначати час за сонцем, станом природи (ранок, день, вечір), за віком людини; спонукати користуватися календарем в повсякденному житті, визначати та встановлювати короткотривалі та довготривалі проміжки часу за «лінією часу» . Розвивати пізнавальну активність, інтелект, абстрактне мислення, пам'ять. Виховувати ціннісне ставлення до часу, розуміння його неминучості та швидкоплинності.
Викликати у дітей бажання створювати колективну композицію, прикрашаючи дерева елементами, які б дали змогу прослідкувати циклічність часових проміжків, використовуючи знайомі прийоми роботи з ножицями та папером. Розвивати почуття кольору та композиції. Виховувати акуратність в роботі.