Заняття "Зустріч із зоряним мудрецем".

Опис документу:
Заняття гуртка образотворчого мистецтва. Знайомство дітей з пропорціями обличчя людей, з портретним живописом. Розвивати у них зображувальні навички, фантазію, уяву. Виховувати у дітей інтерес до мистецтва.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема уроку: Зустріч із зоряним мудрецем.

Мета уроку: продовжити знайомити дітей з пропорціями обличчя людей, з портретним живописом, розвивати зображувальні навички, фантазію, уяву, виховувати інтерес до мистецтва.

Обладнання: зразки зображень портретів, альбом, підручник.

Хід уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Завершити речення

Повітряна перспектива — (показує вплив повітря на зміну чіткості та кольору віддалених предметів.)

Тло — (задній план у композиції, на якому виразно сприймається основне зображення переднього плану.)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Космічні мандрівники звикли до зоряних краєвидів в ілюмінаторах корабля. І ось нарешті — зустріч із космічною цивілізацією. Землян радо зустрічають мешканці фантастичного міста. Незабутня подія відбулася на фантастичній планеті — зустріч із зоряним мудрецем. Яким ти його уявляєш: сповненим багатовіковим досвідом старцем чи добрим учителем — розумним порадником в усіх справах?

IV. Вивчення нового матеріалу.

Розповідь вчителя.

Скарбничка мистецької мудрості

Портрети виникли в мистецтві дуже давно. Поки не було фотографії, художники зображували людей наполотні або папері, намагаючись передати їхню зовнішню схожість. І нині портрети не втратили своєї популярності. Станкові портрети виставляються в художніх гаперях і музеях. А монументальні, наприклад мозаїчні панно чи великі розписи, прикрашають стіни та інтер'єри архітектурних будівель.

Композиція портретів визначних осіб зазвичай статична. Це може бути зображення людини в повний зріст чи погрудая. Часто поруч із видатним вченим» відомим полководцем намальовані предмети» що вказують на їхню діяльність.

Робота в парах: Роздивись портрети: люди якої професії на них зображені?

Художники виконують портрети в різних техніках живопису. Для того щоб крапде передати всі відтінки кольору обличчя, і в акварелі, і в олійному живописі, застосовують техніку лесуваппл. Вона передбачає нанесення тонкого напівпрозорого шару фарби на висохлий попередній шар.

Роздивися твори, виконані в техніці лесування.

Мозковий штурм які основні пропорції обличчя людини

Лесування — нанесення тонкого напівпрозорого шару фарби на просохлі фарби з метою підсилення або зміни забарвлення.

Статика — стан спокою і рівноваги в образотворчому мистецтві.

Космічні фантазії

Роздивися зображення казкових героїв. Які з них і чому схожі саме на мудреців?

V. Виконання практичного завдання

Практичне завдання

Створи живописний портрет «Зустріч із зоряним мудрецем» (акварель).

 

Поради

Залежно ВІД задуму намалюй мудреця (на повний зріст чи погруддя). Доцільною, можливо, буде статична композиція. Продумай предметне оточення портретованого та відповідне тло композиції.

Добери необхідний колір обличчя, одягу, зоряного тла.

Застосуй техніку лесування: поступово прозорими фарбами добирай колір обличчя; спочатку зафарбуй великі площі'іни, потім деталізуй зображення.

  1. Показ зразка роботи на дошці.

  2. Індивідуальна робота з кожним учнем

VI. Підсумок і аналіз практичної роботи.

VIІ. Повторення вивченого на уроці.

Запитання і завдання

  • Чим відрізняються портрети у станковому та монументальному живописі?

  • Які фарби і техніки застосуються в портретному живописі? Л

  • Легко чи важко писати портрет?

  • Чи цікаво було вам відчути себе у ролі портретиста?

  • Чи поглянули ви сьогодні на свого товариша новими очима?

  • Чи довідались ви про щось нове?

  • Що особливо вразило вас на уроці?

  • Чи подобається вам ваша робота?

  • Чи подобається вам те, як вас намалювали?

  • Прошу вас оцінити роботу своїх товаришів. Пам’ятайте, що ви повинні обґрунтувати свою думку.

Учитель організовує галерею портретів під назвою «Рада старійшин галактики», аналізує кращі виконання.

VIІІ. Підсумок уроку.

Д/З Самостійна пошукова робота.

Віднайти фотографії відомих людей та їхні портрети; порівняй особливості зображень.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ХІМІЇ залишилося:
0
4
міс.
1
7
дн.
0
2
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!