Заняття - знайомство "Перший раз у 5 клас"

Опис документу:
Перші тижні вересня – найважчі для п’ятикласників і їх класних керівників. Діти і вчителі вивчають один одного. Тому часто класні керівники звертаються до мене, як до психолога, з проханням допомогти краще пізнати дітей, визначити актив класу, міжособові взаємини, рівень згуртованості учнів, щоб мати змогу краще організувати виховну роботу в класі

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Заняття –знайомство

Мета: визначення інтересів учнів, міжособистісних взаємин в класі, формування позитивного психологічного клімату .

Обладнання: стікери, ручки, маркер, заготовки: «Будиночки», «Книга корисних справ класу», «Класне містечко», кольоровий папір.

Хід заняття

1. Привітання.

- Добрий день. Тема нашого заняття називається «У колі друзів». Ви провчились разом чотири роки. У вас в класі є багато друзів, які добре знають вас, тому давайте привітаємось таким чином: «Мене звати ….Мій друг сказав би про мене….»

2 Вправа «Будиночки»

- Я вам роздаю будиночки, на яких ви маєте написати своє прізвище. Ваше завдання – вписати трьох сусідів, з якими ви хотіли б жити разом.

- Чому саме ці учні? (Бажаючі висловлюються).

- А тепер давайте об’єднаємо будинки в одне «Класне містечко».

(Учні по-черзі приклеюють будиночки на ватман).

3.Вправа «Бінго»

-А зараз ми пограємо дуже гарну гру. Кожен з вас отримає аркуші, які ви зігнете навпіл. А тепер уявіть собі контур людини, складеної навпіл, і по цьому уявленому контуру виріжте пальцями людину. У кожного з вас є мрії, бажання , певні інтереси. Напишіть на голові фігурки улюблене заняття. На руках – те, що хотіли б змінити у стосунках між вами у класі.

- Тепер пошукайте, у кого ті ж інтереси, що й у вас. (Кожна група по-черзі зачитує свої пропозиції і наклеює на ватман).

- Для чого ми робили цю гру? Щоб зрозуміти, що ми створюємо групи, коли наші інтереси збігаються. Ви - єдиний колектив, і хоча ви всі різні - у вас є своя мета – зробити клас дружнім.

4.Вправа «Книга корисних справ класу».

- Члени будь-якої сім’ї мають свої обов’язки. А оскільки в нас шкільна сім’я, то кожен з вас напише, яку корисну для класу роботу він зможе виконувати.(Учні на стікерах пишуть своє прізвище, вид роботи , зачитують і приклеюють на ватман).

5. Вправа «Бджілки»

- Станьте в коло і закрийте очі. Уявіть собі сонячний ранок. Ви – бджоли. Вилітаєте на галявину і дзижчите. По моїй команді «Бджоли у вулик» ви із заплющеними очима повинні стати в рівне коло.(Вправа повторюється кілька разів).

6. Вправа «Електричний струм».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Технологія розвитку критичного мислення у сучасному освітньому середовищі»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.