Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Плітки. Конфлікти
»
Взяти участь Всі події

Заняття з елементами тренінгу «Шляхи до свого щастя» для вчителів

Психологія

Для кого: Дорослі

06.03.2020

350

15

0

Опис документу:
Шляхи до свого щастя - це заняття з елементами тренінгу, направлене на пошук себе, своїх захоплень, що може допомогти в боротьбі з професійним вигоранням педагогів. Адже що, як не щастя мотивує нас до роботи найліпше.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття з елементами тренінгу «Шляхи до свого щастя»

для вчителів

Як відомо багато людей цікавиться питанням, як же бути щасливим, але відчувають себе по справжньому щасливим досить не багато людей. Що ж є запорукою щастя? Що приносить нам задоволення та надихає? Існує безліч питань і повторюючи слова видатної людини, вченого, винахідника Леонардо да Вінчі «все наше пізнання починається з відчуття» ми спробуємо відчути і зрозуміти, що ж таке щастя для кожного з нас.

Завдання 1. «Асоціації з моїм ім’я та прізвищем»

Пропоную вам зараз відволіктись і хоча ви всі уже давно знайомі, а хтось мабуть недавно познайомився познайомитися знову. Ми познайомимося дуже не звичайним способом . Пропоную вам зараз придумати асоціацію з вашим ім’ям та прізвищем, це має бути 2 слова. Наприклад: Олена Олександрівна – шоколадка та воїн. А потім спробувати пояснити отриману комбінацію.

Після того як усі закінчуть розповідь про себе провести рефлексію: Як воно познайомитися із собою по новому? Що було складно? Можливо у когось було декілька асоціацій і він або вона довго вагалися яку саме обрати?

Завдання 2. «Малюнок щастя»

Тож тепер я пропоную використовуючи свою уяву намалювали, візуалізувати, що для Вас означає слова Щастя. При цьому вам треба пам’ятати, що всі ми різні і можемо розуміти і відчувати по своєму, тож дайте вихід своїй уяві, відволічіться від тут і зараз, спробуйте відчути те, що можливо до цього залишалося за межами вашої уяви.

Після того як усі намалюють необхідно провести рефлексію завдання: Що ви відчували під час малювання? Чи було складно? Які ваші враження від завдання?

Завдання 3. «Компліменти»

Пропоную придумати компліменти для кожного учасникам заняття, перший говорить комплімент і кидає м'яча учаснику, якому цей комплімент призначений. Цей учасник кидає м'яча іншому, якому хоче сказати свій комплімент, і так далі. Якщо вам усе зрозуміло можна починати.

Після цього завдання проводиться рефлексія : Чи подобається вам робити компліменти та отримувати їх?

Притча про секрет щастя

А зараз я пропоную послухати притчу про секрет щастя.

Якось журналіст брав інтерв’ю у одного діда:

Кажуть, Ви сама життєрадісна людина на селі?

Так, кажуть. Але у мене не більше щастя, ніж у когось з моїх сусідів.

Шановний! Але по вам не видно, щоб Ви колись сумували.  На Вашому обличчі не видно слідів суму! Поділіться секретом щастя!

Секрет простий. Я не можу знайти щось, про що слід сумувати. Навіть, якщо і знаходжу, задаю собі питання, а чи допоможе в цьому сум?

Журналіст вигукнув:

Яка велика мудрість! Адже дійсно, сум нічого корисного не приносить. Так чому ж Ви не розкажете про цей секрет вашим односельчанам?

Як же? Розказував, – посміхнувся дід– От я і Вам розказав. А чи зможете Ви скористатись цим секретом?

Тож і дійсно багато в нашому житті залежить від нас самих і нашого відношення до тієї чи іншої події і якщо ми будемо витрачати свою енергію на сум, на інші справи не залишиться часу.

Завдання 4. Аутогенне тренування

Спробуйте уявити собі щастя. Яке воно? Проговорить: Я щаслива людина. Я є центр щастя. Я випромінюю щастя та вмію його отримувати.

Тренуватися слід щодня. При цьому треба утримувати увагу (до 60 хв.) на абстрактних поняттях і тих конкретних зорових уявленнях, які виникли асоціативно. Дана вправа освоюється протягом 1–1,5 міс

А зараз у вас є можливість сказати всім перед відходом то чого не встигли. Можливо, вам би хотілося комусь подякувати за розуміння й підтримку або самому когось підтримати слова підтримки?

Автор укладач Бутко О.О.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Схожі матеріали