Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Побудова дисципліни у ЗДО: профілактика проблемної поведінки
»
Взяти участь Всі події

Заняття з елементами казкотерапії на тему : "Подорож у світ казки" .

Інклюзивна освіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

07.10.2021

86

19

0

Опис документу:

Конспект заняття з лементами казкотерапії на тему : "Подорож у світ казки" для дітей старшого дошкільного віку з особливими освітніми потребами ( легкою розумовою відсталістю ).

Казкотерапія - це метод, що використовує казкову форму для інтеграції особистості, розвитку творчих здібностей, розширення свідомості, вдосконалення взаємодії з навколишнім світом. Діти черпають із казок багато пізнання, перші явлення про час і простір, про взаємозвязок людини з природою, з предметним світом, казки дозволяють дитині побачити добро і зло.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект заняття Подорож в світ казки

Мета:

  • закріпити знання дітьми змісту казки Курочка Ряба : правильно називати та виділяти персонажів казки і головного героя, звуконаслідування, дотримуватись послідовності при розповіданні;

  • вчити відгадувати загадки про персонажів казки, спираючись на їх характерні ознаки, правильно називати персонажі-відгадки на картинках та обємних іграшках-ляльках;

  • вчити розуміти емоційний стан героїв зображених на картинках, правильно їх показувати та називати;

  • вчити розповідати казку. Використовуючи ляльковий театр;

  • закріпити поняття великий-маленький;

  • розвиток пасивного та активного словника;

  • розвиток памяті;

  • корекція емоційної сфери;

  • розвиток дрібної моторики;

  • виховання вміння працювати в колективі;

  • виховання доброзичливого ставлення дітей один до одного.

Устаткування: фланелеграф з пласкими фігурами, дидактичні ігри:’ Вгадай, з якої я казки’ , ‘Казкове лото’,’ Веселий-сумний’,’ Розповімо казку разом’, ляльки з лялькового театру, будинок з фанери (теремок), музичний супровід.

Хід заняття

  1. Організаційний момент .

Діти заходять до групи.

2. Сюрпризний момент

Діти чують стукіт в двері і звукоімітацію кар-кар. Зявляється ворона (іграшка, одягнена на руку), яка по черзі вітається з дітьми. Ворона каже дітям, що хоче погратися разом з ними і питає дозволу.

3.Ворона грається з дітьми.

Ворона загадує дітям загадки, а відгадки-ляльки зявляються в віконці теремка якщо відповідь правильна. При цьому кожен герой надає свою характерну ознаку (голос або звукоімітація, спосіб пересування). Ворона продовжує загадувати загадки, але відгадки – це предметні картинки, які перевернуті (якщо відповідь правильна – картинку перевертає вчитель-дефектолог і діти іще раз показують , те що зображено на картинці ). В кінці гри ворона хвалить дітей.

4.Ворона слухає казку Курочка ряба.

Вчитель-дефектолог розповідає казку про Курочку Рябу (використовуючи плоскі фігури фланелеграфа). Вчитель-дефектолог задає питання дітям:

  • Хто був у баби та діда?

  • Яке яйце знесла курочка?

  • Хто розбив яйце?

(Діти підбирають правильну картинку).

5.Фізкультхвилинка

Мова з рухами.

6. Гра Лото

Вчитель-дефектолог запитує дітей, кого зображено на картинках. Діти підбирають таку ж картинку. Підбирають героїв за величиною (курочка велика-маленька).

7. Гра Хто в якій казці живе ?

Ворона пропонує дітям вибрати з картинок, героїв казки Курочка Ряба ( на столі є зайві картинки , які не відносяться до цієї казки).

8. Прощання з Вороною.

Ворона дякує дітям за казку та гру. Хвалить їх за вірне виконання завдань. Діти разом з педагогом прощаються з Вороною.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.