Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»

Заняття з дітьми раннього віку з ліплення з використанням природного матеріалу "Ялинкова прикраса"

Образотворче мистецтво

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

23.03.2019

1094

12

0

Опис документу:
Вчити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети простої форми (кульки) за допомогою різних прийомів ліплення: відривання та скочування між долонями круговими рухами рук. Розвивати вміння створювати найпростіші композиції (з використанням природного матеріалу). Виховувати увагу, акуратність в роботі; почуття задоволення від виробів, створених власноруч.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема: Ялинкова прикраса

Мета: Вчити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети простої форми (кульки) за допомогою різних прийомів ліплення: відривання та скочування між долонями круговими рухами рук.

Розвивати вміння створювати найпростіші композиції (з використанням природного матеріалу).

Виховувати увагу, акуратність в роботі; почуття задоволення від виробів, створених власноруч.

І. Організаційний момент

  • Психогімнастика

Доброго ранку, сонце привітнє

Доброго ранку, небо блакитне

Доброго ранку, в небі пташки

Доброго ранку, тобі і мені.

-Діти,сьогодні вранці я зустріла зайчика. Він був дуже засмучений,тому що побачив у лісі ялину. Вона була дуже гарна,але сумна. Давайте з вами поїдемо на потязі до лісу і з ясуємо, чому сумує ялинка.

Вихователь пропонує дітям подорожувати на веселому ‘’потязі’’ до зимового лісу. Діти шикуються одне за одним ‘’вагончики’’, вихователь - ‘’паровоз’’ стає попереду. ‘’Потяг’’ іде до лісу.

Паровозик наш біжить

Паровозик наш пихтить

Вирушає потяг точно

І везе собі садочком

Всю веселу дітвору

Ту-ту-ту!

ІІ. Мотивація:

-Наш потяг прибув до зимового лісу.

-Як багато дерев та ялинок. Якого кольору дерева?ялинки?

-Хто сидить під ялинкою? (зайчик)

-Чому ялинка сумна? (Скоро Новий рік, а вона не прикрашена)

А що це у зайчика в лапках?Яка чудова іграшка!Її зробив Зайчик для ялинки. Давайте ми з вами теж зробимо такі іграшки. Дивиться ,як гарно можна прикрасити шишки!Кожен з вас візьме по одній шишці та «поїдемо» на свої місця,щоб зробити подарунки для ялинки.

Діти сідають за робочі столи.

- Діти, для роботи з пластиліном нам слід знати правила:

- підкотити рукава;

- працювати на дошці;

- не розкидати шматочки пластиліну;

- витирати руки серветкою;

- мити руки після ліплення.

  • Підготуємо наші пальчики до роботи

Пальчикова вправа.

Один, два, три,чотири, п’ять

Вийшли пальчики гуляти

Погуляли, погуляли, іще трішки пострибали

Тут став дощик накрапати

Стали пальчики тікати.

II Продуктивна діяльність

  • У кожного з вас, на дощечці лежать різнокольорові шматочки пластиліну з яких ми зробимо кульки і потім прикрасимо ними шишку.

  • Візьміть спочатку шматочок пластиліну червоного кольору.

  • Від великого шматочка слід відщипувати маленькі шматочки і скачувати маленькі кульки ( і прикрашати ними шишку), так робимо зі шматочками пластиліну іншого кольору.

Вихователь заохочує дітей до самостійних дій, підбадьорює їх, стимулює мовленеве спілкування під час роботи називанням кольорів кульок.

Діти ліплять під спокійний музичний супровід.

ІV. Підсумок

А зараз підемо до нашої ялинки та прикрасимо її. Підходять до ялинки,прикрашають.

  • Діти,дивіться,наша ялинка посміхається. Їй дуже сподобалися ваш подарунки.Молодці!(Вихователь хвалить кожну дитину).

Вихователь читає вірш:

Ой струнка ялинка в нас!

Скільки сяє тут прикрас!

Зайчик білий тут стрибає,

Зараз з нами він пограє.

Рухлива гра «Зайченятко біле сіло»

Хід гри.

Діти – «зайченята» сидять навприсядки в колі, посередині якого знаходиться вихователь.

Вихователь промовляє:

Ось біленькі зайченята сидять,

Вони вушками ворушать.

(Діти піднімають долоні до голови.)

Ось та, ось так

Вони вушками рухають.

(Діти рухають пальцями.)

м холодно сидіти,

Треба лапоньки погріти.

(Діти піднімаються і, стоячи, плещуть у долоні.)

Вже набридло їм стояти.

Треба трохи пострибати.

Стриб, стриб, стриб, стриб,

Треба трохи пострибати.

(Діти стрибають на місці на обох ногах.)

Зайченята так втомились,

Що навприсядки усілись.

(Гра повторюється 2 рази)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.