Заняття в молодшій групі « Чарівна галявина»(ознайомлення з природою+образотворча діяльність)

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

17.05.2020

863

13

0

Опис документу:
Мета:продовжувати формувати уявлення дітей про красу рослинного світу природи; уточнити та збагатити знання дітей про комах (спосіб життя, будову тіла тощо);збагачувати враження від образотворчої діяльності шляхом використання нетрадиційної техніки малювання виделкою;закріплювати знання кольорів, навички користування фарбами; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення; виховувати любов до краси рідної природи, задоволення від власної творчості.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття в молодшій групі « Чарівна галявина»(ознайомлення з природою+образотворча діяльність)

Мета:продовжувати формувати уявлення дітей про красу рослинного світу природи; уточнити та збагатити знання дітей про комах (спосіб життя, будову тіла тощо);збагачувати враження від образотворчої діяльності шляхом використання нетрадиційної техніки малювання виделкою;закріплювати знання кольорів, навички користування фарбами; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, мислення; виховувати любов до краси рідної природи, задоволення від власної творчості.

Малята , послухайте загадку і відгадайте,хто сьогодні завітав до нас у гості!

Що це за трудівничка?

Вона така невеличка,

По квітках собі літає

Та смачний медок збирає.

Любить працю, хоч мала.

Знаєте, хто це така?

Трудівниця ця... (бджола).

(Бджілка невеличка. У неї тіло сіро-коричневе, смугасте. Голівка чорна. Крильця прозорі. Вона літає по квітках та збирає медок.) Яку пісеньку співає бджілка? Що вона робить? (Дзижчить)

Бджілка прокинулась після зими і вирішила пошукати квіточок, щоб поїсти смачного нектару. І заблукала. « Я так довго літала , що потрапила до вас. Допоможіть мені , будь ласка, потрапити на квіткову галявину ,там у мене багато друзів і там я зможу поїсти».

Ну що, малята, допоможемо? Для цього нам потрібно відгадати загадки про друзів бджілки!

Малята, ви відгадали всі загадки!

Як одним словом назвати бджілку, метелика, жука? (Це комахи.) Яких комах ви ще знаєте? (Комар, муха, джміль, мурашки) Яку пісеньку співає комар? (З-з-з! Він гуде.) А яку пісеньку співає джміль? (Дж-дж-дж!)

Ось так весело ми дійшли до квітучої галявини.

Весняний луг. Погляньте, діти!
Яка краса на нім живе!
Летять метелики на квіти
І ніжна музика пливе.

Прокинулось усе, радіє,
Живе, сміється і росте.
А сонечко промінням сіє
І від тепла Земля цвіте...

На цій галявині живуть комахи,друзі бджілки.

Назвіть комах,яких ви бачите,опишіть їх.Що ви про них знаєте?

Погляньте як тут гарно,скільки квітів!Якого кольору квіти ви бачите?

  • Послухайте загадку і скажіть про яку квітку йдеться?

Сонечко в траві зійшло,

Усміхнулось, розцвіло.

Потім стало біле-біле,

І за вітром полетіло! (кульбабка)

  • Знайдіть її серед квітів і покажіть.

  • На що схожа кульбабка?

  • Якого вона кольору?

  • Якої форми кульбабка?

  • Що ще є у кульбабки?

  • Якого кольору стебло і листочки?

Бджілка сказала що найсмачніший нектар у кульбабок,і щоб цих квітів було найбільше,я пропоную намалювати кульбабку.

Але замість пензлика ми візьмемо виделку(нетрадиційна техніка малювання). Нею ми будемо малювати кульбабки.

Що нам потрібно: виделка одноразова, гуаш, аркуш паперу і фантазія!

Виделку занурюємо в жовту фарбу і прикладаємо виделкою по колу, зеленою фарбою домальовуємо стебло і листя.

Не бійтеся використовувати нетрадиційні техніки малювання! Це послужить поштовхом до розвитку уяви, самостійності та образного мислення.

Вилку занурюємо в жовту фарбу і прикладаємо виделкою по колу, зеленою фарбою домальовуємо стебло і листя.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.