Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Підвищення кваліфікації та атестація педагогічних працівників ЗДО і ЗЗСО за новим профстандартом
»
Взяти участь Всі події

Заняття «Світ Емоцій. Агресія"

Психологія

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

08.04.2020

289

8

0

Опис документу:
Мета: розвивати емоційну, когнітивну та невербально-комунікативну сферу, дрібну моторику рук. Сприяти зниженню агресивності, тривожності, страху; Ознайомити з поняттям емоції, настрій та їх різновидами. Стимулювати вміння розпізнавати емоційний стан за мімікою, настрій інших.Виховувати доброзичливе ставлення дітей одне до одного. Обладнання: сюжетні малюнки і зображеннями людей з різними емоційними реакціями на ситуацію, сонечко настрою, аудіо записи для релаксації, фарби (фломастери)
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Світ Емоцій»

Мета: розвивати емоційну, когнітивну та невербально-комунікативну сферу,

дрібну моторику рук.

Сприяти зниженню агресивності, тривожності, страху;

Ознайомити з поняттям емоції, настрій та їх різновидами.

Стимулювати вміння розпізнавати емоційний стан за мімікою, настрій інших.

Виховувати доброзичливе ставлення дітей одне до одного.

Обладнання: сюжетні малюнки і зображеннями людей з різними емоційними реакціями на ситуацію, сонечко настрою, аудіо записи для релаксації, фарби (фломастери), контури зображень тварин, стаканчики паперові.

Хід заняття

І. Вступна частина

1. Вступна бесіда. Ознайомлення з темою.

- Привіт усім. Гляньте на моє обличчя, а особливо на мій рот. Що я зараз роблю? (Посміхаюсь) Чому люди посміхаються?(Бо їм весело, добре, приємно) Вірно! Гаразд. А тепер знову уважно гляньте на моє обличчя. Зверніть увагу на мої очі та брови. Що я роблю (Злюсь) Так? Чому люди бувають злими? ( Тому що їм боляче, бо їх щось дратує) Правильно!

Так от, радість, злість, сум, плач – все це називається одним словом – емоції. Які бувають позитивними і негативними. А від них залежить наш настрій. Настрій буває хорошим і поганим.

Як зрозуміти який ж у нас усіх настрій? Що я тримаю в руці (Жовтий круг) Це сонечко. Але зараз сонечко без настрою і емоцій. У інші руці я тримаю промінчики з емоціями. Ці промінчики втекли від сонечка. Виберіть собі кожен по промінчику із малюнком який вам найбільше подобається і покладіть біля сонечка.

Зараза ми подивимось, якій ж настрій у нашого сонечка. Хороший. А як видумаєте, чому? (Бо у нього промінчики посміхаються, радіють. Так! Молодці дітки.

ІІ. Основна частина

2. «Емоційні стаканчики»

- Кожен із вас в руках тримає стаканчик. Прикладіть його щільно до губ відкритою стороною і покричіть. Так як вам хочеться. Добре. Ми залишили наші негативні емоції. Які це емоції?

3. «Що за тваринка?»

- У кожного з вас є аркуш на якому вже щось зображено. Домалюйте на ньому те, що забажаєте і побачимо, що у вас вийде. А потім я вам покажу, чий це силует?

4. Релаксація

- Лягайте на килимок як вам зручно і заплющте очі. Слухаючи мелодію думайте про те, що вам найбільше зараз хочеться.

А тепер по черзі. Скажіть одним словом, про що ви думали?

5. Люди та емоції.

Гляньте зображення. Як ви думаєте, що на ньому відбувається, чому? Яка емоція у людини на зображенні? Позитивна чи негативна?

6. Вправа «Дзеркало»

- Станьте у дві лінії. Так щоб ви дивились один одному в обличчя. Лінія у котрій стою я показує якийсь рух або емоцію, а ті хто стоять навпроти, намагаються повторити точно так само. Ніби вони дзеркало. Тепер роль дзеркала виконує інша лінія.

ІІІ. Заключна частина

7. Підсумок заняття

- Про що ми сьогодні з вами говорили?

- Я буду говорити, що ми сьогодні робили на заняття, але я можу помилятись. Якщо такого не було то ви тупаєте ніжками. А якщо було то плескаєте в долоні.

Дякую за гарний настрій. До зустрічі!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.