Заняття «Складні та складені»

Психологія

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

08.04.2020

307

2

0

Опис документу:
Мета: розвивати уяву, логічне мислення, увагу, контроль над емоціями засобом танцю. Тренувати пам'ять за допомогою послідовного викладання кольорів, фігур. Розширювати просторові уявлення, розрізняти величини. Формувати вміння складати картину з деталей, працювати самостійно. Виховувати посидючість та кмітливість. Обладнання: фігури різних кольорів, складні картинки, нісенітниці, смайли, фломастери, розмальовка, лабіринт.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«Складні та складені»

Мета: розвивати уяву, логічне мислення, увагу, контроль над емоціями засобом танцю. Тренувати пам'ять за допомогою послідовного викладання кольорів, фігур.

Розширювати просторові уявлення, розрізняти величини.

Формувати вміння складати картину з деталей, працювати самостійно.

Виховувати посидючість та кмітливість.

Обладнання: фігури різних кольорів, складні картинки, нісенітниці, смайли, фломастери, розмальовка, лабіринт.

Хід заняття

1. Привітання. Бесіда.

- Привіт. Як ти сьогодні почуваєшся, покажи смайл який найбільше відповідає твоєму настрою. Чому так? (2 хв)

2. Розминка «Знак – фігура»

Мета: формувати вміння працювати самостійно.

- Розпочнемо наше заняття чимось легким, перед тобою бланк з фігурами. Кожна фігура має свій знак. Простав знаки у відповідній фігурі підряд. (5 хв)

3. Вправа «Будинок»

Мета: формувати вміння складати картину з деталей

- Перед тобою фігурки. З яких можна щось скласти, спробуй склади їх так, щоб вийшло зображення. Що це?(3 хв)

4. Вправа «Лабіринт»

Мета: виховувати посидючість та кмітливість

- Ти розумничок. Наступне завдання потребує посидючості та спокою. Спробуй акуратно провести лінію від одного кінця лабіринту до іншого. Це не складно. (2 хв)

5. Фізкультурна хвилинка. Демонстрація відео «Банси».

Дитина дивиться і повторює рухи під музику.(5 хв)

6. Гра «Один за одним»

Мета: розвивати увагу

- Ми знову повертаємось до фігур. Зараз у нас їх дуже багато. У кожного з нас їх порівно. Я буду викладати тобі їх у певній послідовності, а ти повинен викласти точно так само. Спробуємо? (8 хв)

7. «Нісенітниці»

Мета: розвивати логічне мислення

- Ти справжній молодець. Так тримати. Я маю таке дивне зображення. Художник багато у чому помилився. Покажи що тут не так. (5 хв)

8. «Розмалюй по-порядку»

Мета: розширювати просторові уявлення, розрізняти величини.

- Тепер у тебе є час щоб показати який ти творчий. Розмалюй малюнок. Поміть, кожна деталь позначена цифрою. Саме у такому порядку тобі потрібно розмальовувати. (7 хв)

9. Підсумок заняття

- пригадай, що тобі сподобалось найбільше робити? (5 хв)

- завдання додому – обведи малюнок, а потім розфарбуй.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.