Заняття. Розвиток мовлення. Молодша група. Тема: Зимуючи та перелітні птахи.

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

13.04.2020

2443

1

115

Опис документу:
Мета: продовжувати знайомити малят з птахами, закріплювати поняття “зимуючи птахи”, “перелітні птахи”; продовжувати вчити дітей відповідати на питання, відгадувати загадки; виховувати бережливе ставлення до птахів; розвивати логічне мислення, пам`ять, увагу, зв`язне мовлення.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заняття. Розвиток мовлення. Молодша група.

Тема: Зимуючи та перелітні птахи.

Мета: продовжувати знайомити малят з птахами, закріплювати поняття “зимуючи птахи”, “перелітні птахи”; продовжувати вчити дітей відповідати на питання, відгадувати загадки; виховувати бережливе ставлення до птахів; розвивати логічне мислення, пам`ять, увагу, зв`язне мовлення.

Матеріали: зображення пташок, індивідуальні картки із зображенням птахів.

Хід заняття:

Сюрпризний момент: хтось стукає у віконечко.

-Діти, подивіться хто до нас завітав? (Ластівка.)

-Я прилетіла до вас попрощатися, бо відлітаю у теплі краї. Я усе літо жила у вас в садочку, і весь час спостерігала за дітлахами, і буду дуже сумувати. Але на весні я знову повернусь, а ви знаєте чому? (Відповіді дітей.)

-Так бо ми ластівки перелітні птахи, і взимку можемо замерзнути і загинути, тому відлітаємо на південь. Але не всі пташки всі відлітають, багато залишаються, як вони називаються? (Зимуючи.)

-Відгадайте, які птахи відлітають? (Вихователь показує картки.)

Загадки:

-Довгі ноги — довгий ніс.

Прилетів обід приніс.

Смачних жабеняток

Для своїх маляток. (Лелека.)

-Зранку пташечка співає,

Сад й гайочок звеселяє.

У дуплі живе цей птах.

Підкажу тобі...Це-...(Шпак.)

-Молодці, малята, гарно відгадуєте, так це перелітні птаха. А тепер такі загадки:

-Сіра шубка і пір`я,

На морозі жвавий він.

Не орел цей стрибунець

Хто це, діти?...(Горобець.)

-Цілий день працюю в гаї,

Діловито дзьобом б`ю.

Я не цвяхи забиваю,

Я комашок дістаю. (Дятел.)

-Так це зимуючи птахи.

-Скажіть мені будь ласка, а чи легко пташкам взимку? (Відповіді.)

-А чим ми можемо допомагати їм? (Відповіді.)

Вивчення чистомовки:

Ги- ги — ги- ой як гарно навкруги.

Узі — узі — узі - птахи наші гарні друзі.

Ді — ді — ді -допоможемо в біді.

Ди — ди — ди -в осінні та зимні холоди.

-Молодці, малята, а тепер давайте пограємо.

Рухлива гра “Пташки в гніздечку”.

На килим розкладаються обручі — це гніздечко, в середину стає по декілька дітей . На слова “День” — діти імітують пташок, літають по колу, на слова “Ніч” — повертаються в гніздечка. А вихователь забирає по одному обручу.

-Ой як же у вас весело, а давай те ще пограємо.

Дидактична гра “Зимуючі -перелітні.”

Дітям роздаються індивідуальні картки із зображенням пташки. Вихователь пропонує розглянути пташок та назвати їх. Діти називають пташок, розмірковують, перелітна чи зимуюча.

Підсумок.

-Дітки, мені з вами було дуже цікаво гратися, але час відлітати. Я буду сумувати, але навесні я обов`язково повернусь. До побачення.

-До побачення, ластівка. Ми будемо тебе чекати.

-Дітки, про що ми сьогодні дізналися? (Відповіді.)

-Що найбільше сподобалось? (Відповіді.)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця