Заняття "На вітрині в магазині" конспект

Опис документу:
Формувати початкові уявлення про дизайн як виду творчої діяльності, його призначення, особливості та видах (дизайн одягу, посуду, книги, інтер'єру, дизайн предметів), познайомити з професією дизайнера, сферами його діяльності. Підводити дітей до розуміння того, що продукти дизайну красиві та привабливі. Формувати вміння і навички, необхідні для дизайн-діяльності. Познайомити з технікою «декупаж»

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Конспект заняття з зображувальної дільності та дитячого дизайну

«На вітрині в магазині»

(старша група)

Мета: Формувати початкові уявлення про дизайн як виду творчої діяльності, його призначення, особливості та видах (дизайн одягу, посуду, книги, інтер'єру, дизайн предметів), познайомити з професією дизайнера, сферами його діяльності. Підводити дітей до розуміння того, що продукти дизайну красиві та привабливі.

Формувати вміння і навички, необхідні для дизайн-діяльності. Познайомити з технікою «декупаж»; закріпити вміння підбирати матеріал, наносити клей переривчастими мазками.

Розвивати творчу уяву, здібності до образотворчої діяльності. Стимулювати прояви творчості, самостійність і ініціативу. Виховувати самостійність. .

Попередня робота: Бесіда про професії дизайнера. Розгляд дизайнерських робіт (комодів, рамки, полички, валізи, одяг) в книгах, журналах. Розгляд посуду, бесіда по посуд, читання художньої літератури («Федорине горе», загадки), дидактичні ігри «Що для чого», «Тарілка дерев’яна, пластикова, керамічна, металева», вирізання зображень з серветок, індивідуальне навчання дітей техніці декупаж у вільний час. Підбір серветок з малюнком для декорування, вирізання мотивів з серветок.

Активізація словника: дизайнер, декупаж

Матеріал: посуд, серветки тришарові, клей, підставки під пензлика, пензлики, ножиці, магнітофон, флеш-накопичувач, ілюстрації.

Хід заняття

Вихователь: «Одного разу посуд, який стояв на вітрині магазину, завів розмову:

- Ми найкрасивіші, всім потрібні, нами всі милуються і скоро нас куплять, - говорили чашки.

- Але і ми теж гарні і тішимо очі, - відповіли тарілки.

- Подивіться на нас, ми завжди в центрі уваги, - запротестували чашки.

У магазині галас, і весь «посуд» шумів, сперечався. Полки не витримала напруги, і весь посуд впав і розбився ».

Вихователь: «Що ж робити? Є посуд, клей, але хто ж зможе все виправити, який чарівник відновить «посуд» і зробить кожен з них неповторним?» (Відповіді дітей).

- Люди, які розписують посуд, придумують незвичайні будинки, прикрашають вітрини магазинів, оформляють фонтани, одяг, посуд, книг, предметів - майстри з оформлення, називаються дизайнерами. Вони створюють нові предмети не тільки красивими, але і міцними, надійними і зручними.

Слайд презентація (Дизайн. Різновиди)

Вихователь: А я знаю, що діти у вашій групі такі фантазери, просто чарівники- дизайнери!

- Ну, що допоможемо? (Відповіді дітей).

А що нам потрібно для декорування? Загадки мої відгадаєте, відразу у вас все вийде.

1. Ріжемо усе, що треба:

Ми поріжемо для тебе

І тканину, і папір.

Як не віриш — перевір. (Ножиці)

4. Волохатий хвостик маю.

Я для клею — кращий друг!

По паперу погуляю —

І приклею все навкруг! (Пензлик)

5. Вам помогут, детки,

Разные…. Салфетки

6. Якщо щось відірветься

Або де-небудь порветься,

Є помічник у дітей.

Ну, звичайно, це .... клей!

- Предмети можна прикрасити по різному. Сьогодні ми познайомимося з технікою «декупаж». Це прикрашання предмета малюнком. Сьогодні ми в цій техніці оформимо предмети, що знаходилися на вітрині, за допомогою серветки, які це предмети? (Слайд презентація (Посуд. Різновиди)

Вихователь розповідає:

- Для роботи нам знадобиться: серветки тришарові, клей, пензлики, предмети, що використовуються на кухні, ножиці. Вибираємо малюнок на серветці, відокремлюємо перший шар, шляхом обривання або ножицями, вирізаємо малюнок, прикладаємо його до тарілки і пензликом з клеєм акуратно від середини намазуємо. Коли тарілка добре висохне, її можна для міцності покрити лаком.

Робота дітей. Фонова музика. Діти оформляють вітрину.

- У нас вийшла дуже гарна вітрина, тому що ви самі вмілі і добрі дизайнери. Я хочу взяти у вас інтерв'ю:

- Ким ми сьогодні були? Хто такі дизайнери?

- Що таке дизайн і які його види ви знаєте?

- А вам сподобалося бути дизайнерами? Чому?

- В якій техніці ми сьогодні працювали? Що таке декупаж?

- Розкажіть, що ми робили.

- Що ще можна розписати технікою «декупаж»?

- Як можна назвати нашу виставку?

- Кому б ви хотіли подарувати свою тарілочку, чашку?

Ви всі молодці, добре попрацювали! А зараз давайте запросимо наших гостей відвідати наш магазин та побачити, які ми талановиті.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.