Заняття для учнів початкових класів"Наш настрій"

Опис документу:
Заняття "Наш настрій " для учнів початкових класів. Метою заняття є, щоб вчити дітей керувати емоційним станом, своїми емоціями, а також вчити дітей аналізувати свій внутрішній стан, свій настрій, вчити керувати своїми емоціями.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Заняття

« Наш настрій»

Підготувала: соціальний педагог Попик О.С

Мета: вчити дітей аналізувати свій внутрішній стан, свій настрій, вчити керувати своїми емоціями.

Обладнання: Папір А4, олівці, фломастери, гуаш, вода, стакан.

Вік: учні початкових класів.

Хід заняття:

Соціальний педагог: Добрий день, дітки! Я рада усіх бачити на нашому занятті. Сьогодні наше заняття буде проходити під назвою « Наш настрій».

Скажіть, будь ласка, в кого який зараз настрій?( діти відповідають)

Вправа на знайомство «Павутинка» .

Мета : познайомитися з учасниками тренінгу ; дізнатися про улюблені заняття своїх однокласників

Соціальний педагог: У мене є чарівний клубочок,ми будемо його передавати один одному по колу,кожен із вас,отримавши клубочок , називатиме своє ім’я та розповість (1 речення) чим любить займатися зі своїми друзями.

(ниточку потрібно обмотати навколо свого пальчика)

Соціальний педагог: Ось ми познайомилися,дізналися про улюблені заняття своїх товаришів і сплели ось таку павутинку. Це павутинка нашого класу ,вона міцна,красива й така ж неповторна ,як і наш клас.

Вправа «Посмішка»

Соціальний педагог: Діти, подивіться, що у мене в руках (кулька). Що вона робить? (Посміхається). Давайте зараз посміхнемося її у відповідь. А тепер поверніться до сусіда по парті і посміхніться йому. Молодці.

Вправа «Відзеркалювання»

Мета : вчитися інтуїтивно розуміти оточуючих,відчувати і вгадувати їх настрій,поведінку.

  • Складає книжки в портфель

  • Фотографує

  • Їсть морозиво

  • Стрибає на скакалці

  • Зриває яблука

  • Заплітає косу

  • Замітає підлогу

  • Пише на дошці

  • Плаває в морі

  • Зав’язує шнурки

Соціальний педагог:Що допомагало вам відгадати і відтворити дії своїх товаришів?

( уважність,терплячість,стриманість)

Інформаційне повідомлення

Соціальний педагог: Настрій —це загальний емоційний стан, який забарвлює на певний час діяльність людини, характеризує її життєвий тонус. Розрізняють позитивні настрої, які виявляються у бадьорості, та негативні, які пригнічують, демобілізують, викликають пасивність.

Діти, а які можуть бути причини хорошого настрою?

А причинами поганого настрою?

Настрій завжди має причину. Нею можуть бути:

- Навколишня природа;

- Події;

- Люди (окремі або група);

- Діяльність або її результат;

- Стан здоров'я і т п.

Гра «Дружба починається з посмішки»

Мета: сприяти єднанню групи.

Діти сидять у колі, тримаються за руки, по черзі, дивлячись сусідові в очі, дарують йому мовчки найдобрішу усмішку.

Вправа «Мої позитивні риси»

Мета: поліпшення настрою в дітей. Корекція ставлення до себе.

Діти сідають на килим, їм пропонують подумати, які позитивні риси характеру у них є.

Соціальний педагог: Що в тобі найбільше подобається оточуючим?Про який вчинок ти згадуєш із задоволенням? Чому?Яким би ти хотів бути?

Вправа на завершення « Намалюй настрій»

Соціальний педагог: Пропоную вашій увазі дуже цікаву вправу. Потрібно намалювати свій настрій ( як тільки забажаєте) це можуть бути різноманітні квіти, метелики, сонечка і колір теж обирайте самостійно. Тобто я даю вам волю у виконанні цієї вправи. Виражайте свої почуття на папері.

Рефлексія.

Діти стають у коло і розповідають, що вони робили на занятті і що їм сподобалося. Прощаються з найкращими побажаннями на день.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Сучасні проблеми адаптації та соціалізації особистості»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.