Заняття для дітей старшої групи грамота з елементами англійської мови " Навчаємо Буратіно"

Опис документу:
Заняття навчає та закріплює знання дітей грамоти згідно Базового компонента про дошкільну освіту та Базової програми занять з іноземної мови в період дошкільного дитинства. Розробка допомагає розширити кругозір дітей, поповнити мовний запас першими лексичними одиницями англійської мови, розвинути творчі здібності та фантазію, виховувати активність та спостережливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Москаленківський НВК

Конспект заняття з мовленнєвого розвитку з елементами англійської мови «Навчаємо Буратіно»

з дітьми старшої групи

Підготувала:

Литвиненко Тетяна Миколаївна

2018 р.

Тема: Навчаємо Буратіно

Мета: формувати уявлення дітей про школу, навчати вести діалог, монолог, ознайомити з методикою ведення інтерв'ю, навчати веденню описових розповідей за схемами Білан, Крутій; вміти бачити проблемну ситуацію за сюжетними ілюстраціями (освіта сталого розвитку); спонукати говорити повними реченнями, поєднуючи вивчення найпростіших речень англійською; поповнити словниковий запас дітей згідно теми; закріплювати уміння робити звуковий аналіз слів та добирати речення за схемою; продовжувати вивчення віршів методом мнемотехніки; розвивати артикуляційний апарат дітей, увагу, уяву, логічне мислення; виховувати бажання навчатися в школі.

Обладнання: ляльки (Буратіно, лялька Порівнялочка), ілюстрації (освіта сталого розвитку); схемами Білан, Крутій; мнемосхеми; звукові картки та фішки; картки зі схемами речень; монети, прості олівці, аркуші паперу.

Хід заняття

  1. Психогімнастика. Дружно в коло ми візьмемся

Один одному всіхнемся.

Покружляли, покрутились,

На слухняних діток перетворились.

А голівки в нас, як скриньки,

Ми їх зараз відкриваєм

І знання туди вкладаєм.

Потім скриньки закриваєм

І усе це пам'ятаєм.

  1. Сюрпризний момент. Під музику з'являються казкові герої - ляльки (Буратіно, Порівнялочка). Вони сперечаються, чи треба йти до школи.

Висновок: у школі дуже цікаво, там вивчають цифри, букви. Та легко буде тим діткам, які уміють гарно говорити, пояснювати, переказувати, швидко вивчають віршики.

  1. Д/г – репортаж «У світі тварин»

Мета: уміти вести монолог, переказувати попередньо почуте.

Діти по черзі ведуть репортаж про улюблену тварину, розміщуючись за іграшковим телевізором. Інші розміщуються на стільчиках, імітуючи ігровий кінозал.

  1. Вправа для Буратіно «Скажи повним реченням»

Мета: спонукати уважно та чітко відповідати на запитання.

  • Яка зараз пора року?

  • У якій країні ми живемо?

  • Як називається наша мова?

  • На якій мові розмовляє Порівнялочка?

  • У якій країні вона живе?

  1. Фізкультхвилинка від Порівнялочки

«Не лінуйтесь, любі друзі!»

Діти повторюють слова вірша та рухи за вихователем.

Don’t be lazy, dear friends!

Move your arms

And move your hands!

Hands on your shoulders,

Hands on your neck,

Hands on your hips

And hands on your back!

Hands on your stomach

And hands on your chest!

Are you tired? Let’s rest!

  1. Рухлива гра «Hello! What’s your name»

Діти по колу повертаються одне до одного і вітають по черзі ланцюжком наступного товариша пісенькою (джазовим наспівом):

- Hello! Hello!

How are you?

- I’m fine, thank you!

And how are you?

- Привіт! Привіт!

Як почуваєшся?

  • Я чудово, дякую!

А ти як почуваєшся?

Порівнялочка пропонує познайомитись пісенькою:

- Hello! What’s your name? (Привіт! Як тебе звати?)

- Hello! What’s your name? (Привіт! Яктебезвати?)

- My name is… (ім’я дитини). (Моє ім’я…)

Лялька розповідає, що вітатися можна ще й так: «Hi!», «Good morning!», «How do you do».

  1. Логічна вправа від Порівнялочки «З'ясуй проблему»

Діти отримують сюжетні картинки та вирішують яке ввічливе слово підходить до них. Порівнялочка називає англійські еквіваленти цих слів: доброго ранку – good morning, дякую – thank you, до побачення – good buy, будь ласка - please, пробачте – I am sorry, прошу – are you welcome.

  1. Д/г «Схема речення»

Мета: закріплювати добирання речень до схем за картками. Лялька просить навчити робити це на англійській мові. Практикують речення:

I am glad. I am sad. I play. We play with you.

  1. Артикуляційна гімнастика «Язичок розвеселився»

  2. Чистомовки на звук /Р/

РА-РА _ розумна дітвора;

РО-РО – із квітами відро;

РІ-РІ – ми граємось у дворі;

РУ-РУ –придумаємо гру;

РЕ-РЕ – мене мама забере.

Вихователь повідомляє, що в англійській мові звук / R / вимовляється приглушено, демонструє: ROSE, RIGHT, RUN, READ.

  1. Вправа «Звуковий аналіз слів»

Мета: складання звукових моделей до слів РАК, РУКА, РІК, РОТ, РИСЬ.

  1. Вправа «Описова скринька»

Мета: закріплювати вміння описувати предмети за схемами Білан, Крутій.

  1. Вивчаємо вірш О. Блажевич «Наш Іванко в дитсадку»

Мета: вивчення віршів за мнемосхемами.

  1. Підсумок заняття. Діти, яке завдання вам сподобалося більше всього? Чи цікаво вивчати англійську мову? Які ввічливі слова англійською ви знаєте?

Відзнака дітей наліпками.

  1. Творча робота з підготовки руки дитини до письма «Чарівна копірка».

Вихователь розсипає на килимку коробку з українським та англійським алфавітом та запрошує порівняти літери на картинках. Виділені букви дошкільнята перемальовують під копірку та дарують роботи казковим героям.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
2
міс.
0
2
дн.
0
4
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!