Закріплення знань про "письмо" вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема. Закріплення знань про "письмо" вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

Мета. Закріпити в учнів навички написання вивчених букв; удосконалювати звуко-буквений аналіз слів, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати у них увагу при списуванні з друкованого тексту.

Обладнання. Каса букв; зразки писаних і друкованих букв; предметні малюнки.

Зміст уроку

I. Повторення та закріплення вивченого.

/. Мовна зарядка.

Чистомовка-потішка

Фет-фет-фет ми ходили у ... (буфет);

фір-фір-фір ми пили ... (кефір);

фор-фор-фор говорить ... (світлофор);

фон-фон-фон дзвонить ... (телефон).

2. Звуко-буквений аналіз слів "флокси", "жираф", "фікус".

II. Письмо під диктовку.

/. Письмо складів і слів під диктовку.

ва фа ве фе фо оф іф ві

фара, фото, фарба, форма, фокус, фікус, фургон, жираф, флокси, фонтан, фіалка

2. Гра "Впіймай звук /ф/, [ф'/".

Жирафа, телефон, шафа, рафінад, Марфа, Федір, фіранка, портфель, фабрика, фрукти, цифра, фанера, фільм, форма, верф, флюгер, фургон.

Словникова робота.

Рафінад цукор шматочками.

Верф завод для ремонту кораблів.

Флюгер пристрій у формі прапорця, стрілки, що обертається на стержні і служить для визначення напрямку вітру.

Загадки: Лицар дивну звичку має:

Не говорить, не співає,

Прапорець лиш поверта,

Звідки вітер наліта! (Флюгер.) або:

Подивіться-но до птиці

На даху сидить на спиці.

День сидить і два сидить,

В синє небо все глядить. (Флюгер.)

III. Фізкультхвилинка.

Фарбувала Фрося вікна,

Федір їй допомагав.

А як не ставало фарби,

Федір миттю наливав.

IV. Написання речень під диктовку.

Федір і Фросина друзі.

Федір виростив фікус.

А Фросина фіалку.

V. Творча робота.

І. Продовзки речення.

Шарф, сарафан, кофта це ...

Туфлі, чобітки, черевички це ...

Фіалка, флокси це ...

Фотограф, шофер це ...

Форель, кефаль це ...

2. Розгадування кросворду.

1. Гру цю люблять всі на світі:

І дорослі, і їх діти.

М'яч. Удар. І крики: "Го-о-л!"

Пречудова гра ... (футбол).

2. Є у мене вірний друг.

Має він чудовий слух,

І говорить голосами

Моїх друзів, тата й мами.

Як же звати мого друга?

Всім відомо це папуга!

Помиляється Антон.

Зветься друг мій ... (телефон).

1

2

VI. Списування з друкованого тексту (вірш Т.Г.Шевченка "...Світає, край неба палає...", "Буквар", с 135).

VII. Підсумок уроку

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
6
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!