Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Коментоване письмо. Списування речення, подано¬го друкованим шрифтом.

Опис документу:
Урок української мови (письмо) в 1 класі (НУШ) за підручником Буквар Пономарьової на тему "Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Коментоване письмо. Списування речення, подано¬го друкованим шрифтом." (с.104) з використанням новітніх технологій, а саме технології шести цеглинок

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ТЕМА: Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення з ними. Коментоване письмо. Списування речення, подано­го друкованим шрифтом.

МЕТА: закріпити написання вивчених букв, складів, слів із ними, з’єднання із вивченими буквами; вдосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; формувати вміння писати під диктовку та списувати з друкованого тексту; розвивати зв’язне мовлення, граматичну пильність, виховувати старанність у роботі.

ОБЛАДНАННЯ: плакат «Пиши правильно», малюнок Незнайки, звукові моделі слів, картки складів.

ТИП УРОКУ: урок закріплення знань.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

Всі за парти ми сідаємо.

До роботи приступаємо.

Щоб помилок уникати,

Треба пильність розвивати.

Повторення правил сидіння за партою під час письма.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Сьогодні, як і завжди букви пропонують нам випробування, закликають бути уважними і старанними.

Я Незнайка щойно стріла.

Про урок наш розповіла.

Ну, а він вітання нам передав

Без  помилок завдання зробити прохав.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

1.Словниковий диктант

  • А ще Незнайко нам загадки приготував. Треба їх відгадати, а слова – відгадки записати.

Який же це майстер на вікна наніс

Такі візерунки й щипнув нас за ніс?                 ( Мороз)

Невеличкі дві хатинки,

В них м’які і теплі стінки.

По п’ять братиків малих

Прожива в хатинках тих.                                   ( Рукавички)

На голову тітка біла

Казанок, погляньте, вділа.

І з мітлою в ранню пору

Стоїть собі серед двору.                                       ( Сніговик)

Завдання:

  • Подані слова – відгадки поділіть на склади ( з коментуванням)

  • Голосні букви підкресліть однією рискою, а приголосні – двома.

  1. Фізкультхвилинка

  1. Гра «Дід Буквоїд» 

Ось завдання вам , малята,

Букву правильно вписати.

  • БУРУЛ.КА СА.КИ          КОВЗ.НИ

  1. Розвиток зв’язного мовлення

  • У якій порі року живуть ці слова?

  • Які слова ти ще можеш придумати?

  • Як ти любиш відпочивати взимку?

6.Вправа «Незакінчене реченя»

Ти вивчаєш рідну мову,

Допиши потрібне слово.

( Робота за варіантами).

У лісі ______________.         У саду ____________.

На сосні ___________ .          У полі ____________ .

( Діти зачитують свої речення) 

7.Розминка для очей

8. Списування з друкованого шрифту

«Буквар» ( с.104) , списати віршик.

9.Гра «Слово в слові »

Чи зумієш, друже, ти

В слові ще слова знайти?

( Із букв слова рукавичка скласти інші слова: рука, рукав,кава,качка,ручка,кара.)

V. Підсумок уроку

  • Ось і закінчився наш урок. Незнайко з нами теж гарно вчився. Він дякує вам за гарну роботу і старанність. Обіцяє, що ще прийде до нас із цікавими завданнями.

  • Що вам сподобалося найбільше?

  • Де відчували труднощі?

  • Хто задоволений своєю роботою?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»