і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Закріплення знань про часові форми дієслова. Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу

Закріплення знань про часові форми дієслова. Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Закріплення знань про часові форми дієслова. Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу

Конспект уроку. 3клас

Розробила вчитель початкових класів

СЗШ №33 м. Львова Прус І.І.

Тема. Закріплення знань про часові форми дієслова. Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу.

Мета. Удосконалювати вміння розрізняти дієслова теперішнього, минулого і майбутнього часу; добирати до одних часових форм інші; розвивати мовлення учнів; виховувати любов до природи.

Зміст уроку

  1. Організація класу

Сьогодні в нас урок звичайний,

Та вчить багато нас чому.

Хай буде він для нас повчальний,

За це подякуєм йому.

  1. Перевірка домашнього завдання

  • Прочитайте свою розповідь « Моя мрія».

  • Які дієслова ви вжили у своїй розповіді?

  1. Закріплення вивченого матеріалу.

Фронтальне опитування

  • Що називається дієсловом?

  • З якою частиною мови повязане дієслово в реченні? Чим виступає в реченні?

  • За чим змінюються дієслова?

  • Наведіть приклади дієслів різних часових форм.

Робота в зошитах

Каліграфічна хвилинка

В в Вв вв ве ес сн веснонька

Весняний день рік годує.

  • Як ви розумієте зміст прислівя?

  • Які слова у прислівї можна перенести з рядка в рядок?

  • Які – ні? Чому?

  • Складіть звукову модель слова « весняний»

  • Назвіть дієслово та визначте час.

  1. Повідомлення теми і мети уроку

  • Сьогодні ми закріпимо знання про часові форми дієслова та дізнаємося багато нового і цікавого.

  1. Самостійна робота в групах

Зі слів кожного рядка скласти речення, записати їх так, щоб вийшла звязна розповідь. Підкреслити дієслова та визначити час.

1 – а група

повернулися, вирію, з, ластівки;

дахом, гнізда, під, вони, ліплять;

грудочки, з, носять, річки, глини, ластівки;

пташенятам, мяко, у, буде, гнізді.

2 – а група

гніздо, весела, звила, пташка, дахом, під;

випало, з, якось, гнізда, пташеня;

побачив, його, Василько;

у, він, поклав, гніздо, пташеня.

3 – а група

кумедне, подарували, щеня, мені;

у, великі, нього, вуха;

з, подружилися, швидко, ми, ним;

дзвінким, зустрічає, гавкотом, щеня, мене, школи, зі.

  1. Добір різних часових форм ( за картками)

Теперішній час минулий час майбутній час

Пише сиділа писатиме

Грають задивились заграє

Читаєте написав буде сидіти

Кличе грав дивитиметься

Сидить прочитала буде читати

Дивиться кликало закличе

  • Що цікавого зауважили порівнявши слова з кожного стовбчика?

  • Давайте подібні слова із трьох стовбчиків поєднаємо стрілочками.

Висновок ( роблять діти) : Отже, з дієслова будь – якої часової форми можна утворити інші часові форми.

  1. Закріплення вивченого ( робота на дошці)

а) вправа 164

- прочитайте вірш. Випишіть дієслова і визначте їх час. Доберіть форми минулого і теперішнього часу.

Пригріє – гріло, гріє.

Потечуть – потекло, тече.

Зазеленіє – зазеленіло, зеленіє.

Зацвітуть – зацвіло, цвіте.

  1. Розвиток звязного мовлення

а) вправа 166

Відгадайте загадку

Зелена, а не гай;

Біла, а не сніг;

Кучерява, та без волосся. ( береза)

б) Розповідь учня про березу

Береза – гнучка і шляхетна, легка і приваблива. Вона випромінює красу, але сама по собі скромна. Приваблює до себе кожного, але боляче переносить грубе ставлення: у неї ніжні гілки і ламкий стовбур, хоча станом вона гнучка.

Береза невибаглива до життєвих умов, але любить спокій і затишок. Може рости цілими гаями, або й самотою: коли поруч інші дерева – витягується вгору, аби не заважати їм рости; коли ж вона самотня – то набирає поважності, нарощує стовбур, крислатою стає її крона, аби легше було вистояти перед надоброзичливимит вітрами.

  • Що нового ви дізнались про це дерево?

  • До якої природи належить природа?

  • Як ми повинні ставитись до живої природи?

в) вправа 167

- Ми познайомимось із художньою розповіддю про берізку, яку написав Семен Журахович. ( Читання вголос)

- З ким і про що могла розмовляти берізка?

- Продовжіть цю розповідь?

9. Творче завдання

( кожна група отримує картку з дієсловами та складає розповідь у зошитах)

1 – а група

Вирішив, пішов, ходив, втомився, зупинився, відпочив, повернувся.

2 – а група

Приготувала, зварила, спекла, прибрала, підмела, вимила, підлила, відпочила.

3 – а група

Прокинулась, поснідала, вмилась, пішла, вчилась, прийшла, відпочила.

  • Виберіть найкращу розповідь для зачитування.

  1. Підсумок уроку

  • Чи сподобався вам урок?

  • Що найбільше запамяталось?

Давайте подякуємо йому за це! ( Діти дякують оплесками)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Удосконалення вміннь розрізняти дієслова теперішнього, минулого і майбутнього часу; добирати до одних часових форм інші; розвиток мовлення учнів; виховання любов до природи
  • Додано
    26.02.2018
  • Розділ
    Математика
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    905
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер материала
    OT719903
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання