Забезпечення можливості дітям робити власний вибір

Опис документу:
Забезпечення можливості дітям робити власний вибір, можливості для розвитку нових та удосконалення наявних практичних навичок, отримання нових знань, розвитку свого позитивного ставлення до інших. (доповідь+презентація)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Щур Г.Д. Щур Г.Д.
Слайд № 2

Щур Г.Д. Щур Г.Д.

Психологічна складова освітнього середовища - це, насамперед, характер спілкування суб’єктів освітнього процесу. Цей компонент несе на собі основне...
Слайд № 3

Психологічна складова освітнього середовища - це, насамперед, характер спілкування суб’єктів освітнього процесу. Цей компонент несе на собі основне навантаження щодо забезпечення можливостей задоволення і розвитку потреб суб’єктів освітнього процесу у відчутті безпеки, у збереженні і покращенні самооцінки, у формуванні позитивної «Я-концепції», у визнанні зі сторони інших, в самоактуалізації

Обов’язок вчителів: • Поважати кожну дитину • Вірити в успішність кожної дитини • Бути чесними і визнавати власні помилки • Вміти слухати й дотриму...
Слайд № 4

Обов’язок вчителів: • Поважати кожну дитину • Вірити в успішність кожної дитини • Бути чесними і визнавати власні помилки • Вміти слухати й дотримуватися конфіденційності • Бути послідовними й справедливими • Мати високі очікування щодо кожного учня, у тому числі учнів з особливими освітніми потребами • Цінувати особисті зусилля дітей •Організовувати стимулююче навчальне середовище • Постійно поновлювати свої знання про дитячий розвиток

Забезпечення права вибору:
Слайд № 5

Забезпечення права вибору:

«Кожен вибір – нехай і невеличкий – посилює відчуття контролю й самоефективності. Коли люди вірять, що вони керують, вони наполегливіше й напружені...
Слайд № 6

«Кожен вибір – нехай і невеличкий – посилює відчуття контролю й самоефективності. Коли люди вірять, що вони керують, вони наполегливіше й напруженіше працюють. Назагал, вони більш упевнені і швидше долають невдачі.» Чарлз Дахіґґ — відомий журналіст, випускник Гарвардської школи бізнесу та Єльського коледжу, лауреат Пулітцерівської премії, премії Національної академії наук США. «Тварини і люди віддають перевагу вибору перед не вибором, навіть , якщо з того вибору немає ніякої вигоди» Хосе Мануель Родригес Дельгадо (іспанський нейрофізіолог)

«НІЧОГО ДЛЯ НАС БЕЗ НАС» місця джерела інформаціі способу матеріалів …
Слайд № 7

«НІЧОГО ДЛЯ НАС БЕЗ НАС» місця джерела інформаціі способу матеріалів …

Деякі можливі педагогічні прийоми в ситуаціях реального вибору учня: вибір навчальних завдань різного рівня (репродуктивних, продуктивних, проблемн...
Слайд № 8

Деякі можливі педагогічні прийоми в ситуаціях реального вибору учня: вибір навчальних завдань різного рівня (репродуктивних, продуктивних, проблемних); вибір із двох завдань, де в одному варіанті треба знайти кілька способів рішення задачі, а в іншому варіанті - швидко одержати результат; вибір у ситуації з обмеженими умовами (наприклад, менше часу - і суб'єктивного дефіциту, коли часу стільки ж, але говориться, що менше); вибір із вирішених задач різної складності деяких, що найбільш сподобались; вибір ситуації конфлікту між пізнавальним і соціальним мотивами; ситуації морального вибору.

Дитиноцентризм – ключовий принцип сучасної школи Місія нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості на...
Слайд № 9

Дитиноцентризм – ключовий принцип сучасної школи Місія нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості на основі партнерства усіх учасників навчально-виховного процесу: учителів, учнів і батьків.

Переваги освітнього простору Нової української школи здатна вчитися протягом життя комунікативна конкурентно- спроможна творчо та критично мислить ...
Слайд № 10

Переваги освітнього простору Нової української школи здатна вчитися протягом життя комунікативна конкурентно- спроможна творчо та критично мислить не боїться виходити за межі набутих знань Дитина –особистісь:

Імена цих людей пов’язані з ідеєю свободи у навчанні та вихованні Селестен Френе Жан Декроли Адольф Ферьер Джон Дьюї Карл Роджерс Абрахам Маслоу
Слайд № 11

Імена цих людей пов’язані з ідеєю свободи у навчанні та вихованні Селестен Френе Жан Декроли Адольф Ферьер Джон Дьюї Карл Роджерс Абрахам Маслоу

Принципи педагогіки партнерства повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах, стосунках; діалог – взаємодія – ...
Слайд № 12

Принципи педагогіки партнерства повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах, стосунках; діалог – взаємодія – взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

Сучасні тенденції розвитку освіти в світі гуманістичній спрямованості освіти (її індивідуалізація, врахування можливостей кожної конкретної людини,...
Слайд № 13

Сучасні тенденції розвитку освіти в світі гуманістичній спрямованості освіти (її індивідуалізація, врахування можливостей кожної конкретної людини, сприяння її самореалізації та розвитку); діалогічність навчання; затребуваність нових професійних орієнтирів у роботі учителя (не фахівця в предметній області, а професіонала, який вміє працювати з процесами утворення і розвитку, організовувати навчальну роботу з вирішення творчих завдань, проявлення ініціативи, самостійності).

І. Оновлення системи взаємостосунків між учнем та вчителем діалог, взаємодовіра, підтримка, приймання, активна співпраця з батьками дітей ІІ. Оновл...
Слайд № 14

І. Оновлення системи взаємостосунків між учнем та вчителем діалог, взаємодовіра, підтримка, приймання, активна співпраця з батьками дітей ІІ. Оновлення методичного інструментарію вчителя застосування методів навчання, заснованих на співпраці, активній участі дитини у навчанні: - інтерактивні технології, - організація дослідної роботи, - стимулювання самоосвітньої діяльності учнів, - використанні методу проектів, - діалогічні методи, - стимулювання висловлювання власних думок, - створення проблемних ситуацій;  - впровадженні методів самооцінки і взаємоперевірки

5 навичок, які знадобляться кожному вчителю в майбутньому Розвинені суспільні навички Аналіз даних Глибоке знання предмета Зовнішній фокус Вміння б...
Слайд № 15

5 навичок, які знадобляться кожному вчителю в майбутньому Розвинені суспільні навички Аналіз даних Глибоке знання предмета Зовнішній фокус Вміння бути посередником

Нові ролі педагога роль фасилітатора (від англ. facilitate – полегшувати, сприяти), той, хто підтримує дитину в її навчальній діяльності через педа...
Слайд № 16

Нові ролі педагога роль фасилітатора (від англ. facilitate – полегшувати, сприяти), той, хто підтримує дитину в її навчальній діяльності через педагогічну взаємодію, допомагає, надихає; роль тьютора (від англ.  tutor — учитель), той, хто індивідуально працює з інтересом дитини – виявляє освітні запити, проектує освітню діяльність, організує рефлексію, проектує наступні кроки в освіті

«Дозволяти людям приймати рішення стосовно себе – природніше, ніж контролювати їх. Це більше відповідає основним цінностям, що більшість з нас декл...
Слайд № 17

«Дозволяти людям приймати рішення стосовно себе – природніше, ніж контролювати їх. Це більше відповідає основним цінностям, що більшість з нас декларативно підтримує. Крім навичок, які будуть корисними для учнів у майбутньому, вони повинні мати змогу мати можливість вибору вже сьогодні. Зрештою, діти – це лише дорослі установленні. Вони є людьми, чиї нагальні потреби, права і досвід вимагають серйозного ставлення. Скажімо так: учнів потрібно не лише навчати жити у демократії, вони повинні мати цю можливість вже сьогодні». Алфі Кон (американський дослідник)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.