З казки в казку

Самоосвіта

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

27.04.2020

286

3

0

Опис документу:
«З казки в казку» заняття для дiтей вi 3-4 роки. Мета: створити позитивний емоційний настрій; виховувати доброзичливе ставлення один до одного; підтримувати позитивні емоції дітей під час бесіди. уточнити та розширити знання дітей про казки; удосконалювати увагу, пам’ять, вміння запам’ятовувати віршовані рядки; розвивати прагнення до пізнавальної діяльності; формувати вміння розуміння казкових дій з дійсністю, що певні дії можуть відбуватися тільки в казках. розвив
Перегляд
матеріалу
Отримати код

«З казки в казку»

Мета:

створити позитивний емоційний настрій; виховувати доброзичливе ставлення один до одного; підтримувати позитивні емоції дітей під час бесіди. уточнити та розширити знання дітей про казки; удосконалювати увагу, пам’ять, вміння запам’ятовувати віршовані рядки; розвивати прагнення до пізнавальної діяльності; формувати вміння розуміння казкових дій з дійсністю, що певні дії можуть відбуватися тільки в казках. розвивати активність, вміння спостерігати аналізувати, робити та озвучувати свої власні висновки; виховувати любов до природи; вчити передавати словом свої враження від завдань вихователя; розвивати розповідне мовлення; удосконалювати вміння дітей, будувати поширені речення. виховувати інтерес та любов до казок; збагачувати внутрiшнiй свiт дитини позитивними емоцiями; заохочувати ініціативу дітей; вчити дітей творчо мислити, фантазувати;

Обладнання: iлюстрацiї до українських народних казок: «Рiпка», «Коза-дереза», «Котик i пiвник», «Рукавичка»;

Д/iгри: «Виправ помелку», «Хто у кого», «Збери весняну квiточку», «Розплутай казку»

В.:Добрий день, мої малята, незабудьмо і гостей привітати. Слухайте мене, будь ласка. Надіслала нам лист казка. І дорослі і діточки дуже люблять казочки. Так чи ні? Діти, я наш лист роздрукувала і зараз вам його прочитаю.

«Добрий день,дорослі й діти! Від усіх казок – вам великий привіт. Я - мудра казка. Кожен рік у казковій країні проходить свято «Знатоки казок» . Ви можете прийняти участь в цьому конкурсі. Відправляйтеся зі мною в чудову країну де здійснюються усі мрії. «Ваша казка».

В. : Діти,ви чули казка запрошує нас до своєї Чарівної країни. Але перш ніж відправитись у подорож, пропоную пригадати: -яка зараз пора року? (весна) -А весна яка? (гарна, весела, радісна, привiтна, тепла) –А як одягатися навеснi?(одяг повинен бути облекшений, взувають черевички) -А що вiдбуваеться навеснi? (прилiтають птахи, прокидаються звiрi вiд зимiвлi, розквiтають квiти, на деревах зявляються листочки, зеленiє травичка). А може хтось i вiршики про весну пам’ятає?

Дитина. Надійшла весна прекрасна, многоцвітна, тепла, ясна, ніби дівчинка в вінку. Зацвіли луги, діброви, повно гомону, розмови і пісень в чагарнику.

Дитина.Ось іде весна ланами, перелогами, лісами. Де не ступить - з-під землі лізуть паростки малі. Все навколо зеленіє, річка ллється і шумить. Тихо, тихо вітер віє i з травою гомонить.

Дитина.Ми любимо весну, зелену, чудесну, І луки широкі, i ріки глибокі, І поле веселе, I рідні оселі, i цвіт у маю - всю землю свою.

Дитина. Розквітло поле веселково, сміється барвами весни. А на душі так світанково! І казка йде до мене в сни!

В.: Молодцi. Ну що, готовi вирушати у подорож? А допоможе нам подорожувати ось цей чарівний клубочок. Давайте промовимо такі чарівні слова і відправимось у подорож за клубочком:

«Ти котись, котись клубочок, Попереду у лісочок. Покажи малятам нашим як у казочку потрапити»

В.: Діти,ми потрапили до країни казок. Погляньте, як тут гарно! Ось,погляньте куди це наш клубочок докотився. До чарівної скриньки. Але щоб вiдкрити її треба доповнити прислiв’я.

1. Весна ледачого….. не любить.

2. Весна багата на квіти, а хліба…. в осені позичає.

3. Сій вчасно,…. вродить рясно.

4. Весняний день….. рік годує.

Починаємо конкурс. Ось і перше завдання. У цiй скриньцi зібрані чарiвнi картки, виконавши завдання на них, ми зможемо продовжити нашу подорож. Нам треба казку з’єднати з вiдповiдним елементом.

Робота з картками Д/гра «Виправ помелку»

В:Молодці! Тепер ми можемо продовжувати нашу подорож.

Ти котись,котись клубочок. По переду у лісочок,покажи малятам нашим як у казочку потрапити?

В.: Подивiться,а куди ми з вами потрапили? (на лiсову галявину), скільки тут всього цiкавого.

(звуко-запис шум лiсу) Послухайте, тут хтось плаче, хто це? Так це ж зайчик!

- Кажуть всі, що я лякливий, шороху боюся, а на справді я хотів би знайти собі друзів!

В. Ти таке гарненьке зайчинятко, ми з малятами будемо твоїми друзями.

-Зайченятко? Мене ще так нiхто не називав, менi дуже приємно це чути.

В. Я тобi пропоную пограти з нами в дуже цiкаву гру. Я буду називати тварину, а ви її дитинчат. Адже всi люблять ласку i щоб до них добре ставилися.

Д/вправа «Хто у кого»

У ведмедицi ….(ведмежата)

У зайчихи ….(зайченята)

У вовчихи ….(вовченята)

У лисицi ….(лисенята)

У бiлочки ….(бiльченята)

У їжачихи ….(їжаченята)

I всi цi тварини живуть де? (у лiсi) i називають їх як? (дикими тваринами).

Ф/хв.

Час уже вiдпочивати, разом будемо ми грати: Всi як зайчики стрибаєм, вовка з лiсу виглядаєм. (стрибки на обох ногах)

Дружно руки пiднiмаєм, як гриби, ми виростаєм. (пiднiмання рук угору)

Повертаємось у боки, наче подружки-сороки,(повороти в сторони)

Бiжимо, як Буратiно, (бiг на мiсцi, високо пiднiмаючи ноги)

Поклонились, як Мальвiна.(нахили тулуба вперед)

Ось тепер ви вiдпочили, i тихесенько всi сiли.

В.: Молодці, малята, ну що зайчику, пiдеш з нами?

-Звичайно!

В.: Погляньте малята, яка тут гарна галявинка з квiтами, але тут хтось бешкетував i всi квiточки позривав, давайте це виправимо.Це наше друге завдання. У кожного з вас маленька галявинка, викладiть квiточки до вiдповiдних їм листочкiв.

Д/гра «Збери весняну квiточку» (килимок),(картки)

Розкажiть про свою квiтку вiршик.:

Дитина.Квітки кращої немає від тюльпана:

Мов вогонь палають дивні квіти.

От я бджілкою малою стану

І лише в тюльпані буду жити.

Дитина. У конвалії листки

Заховали квіточки:

Білосніжні намистинки,

Як маленькі горошинки.

Дитина. Ось нарциси стали в ряд.

Певно, вийшли на парад

Напарфумлені, біленькі,

У листочках зелененьких.

Дитина. Кульбабки, кульбабки на ніжках тонких!

Пошив би я шапку з кульбабок м'яких.

І буде ця шапка тепленька, легка,

Мов заяча лапка, біленька, пухка!

Дитина. Дуже квiти бережiть.

I нiколи їх не рвiть

Бо чарiвної краси

Не побачим я i ти.

Хай вони ростуть у лузi

Бо всi квiти нашi друзi.

В.: Молодцi! Погляньте, Мудра казка вирішила перевiрити на своєму магiчному екранi, якi ви уважнi i як добре знаєте казочки. Це наше третє випробування. Потрiбно вiдгадати загадки, якщо вiдповiдь буде вiрною на екранi з’явиться ця казочка.

Загадки:

1.Ви її напевно знаєте, якщо казочки читаєте… Танцювала вона в хатцi, працювала у палацi, є у неї така звичка – десь губити черевички. (Попелюшка)

2. Старенька бабуся у лісі жила, гостинці для неї онука несла. Хто дівчинку цю по дорозі зустрів? Як казка ця зветься? Хто б відповів? (Червона Шапочка)

3.Де усi сховались звiрi? У якiй такiй квартирi? Дуже тiсна-невеличка ця чудова… (Рукавичка)

А наша подорож продовжується.

4. На городі виростала, сили набирала, непомітно, дуже швидко, великою стала. Став тут дід усіх гукати та красуню рвати. А цю казку, діти, ви встигли відгадати? (Ріпка)

5. Підробив він голосок, став малим співати. Здогадалися вони: вовк — не наша мати. (Вовк і семеро козенят)

В.: Молодцi! Вид уже уважнi. Ну що, вирушаємо далi.

  • Ти котись,котись клубочок. По переду у лісочок,покажи малятам нашим як у казочку потрапити?

В.: Малята подивіться, яка гарна пташка сидить на дереві. Всі її впізнали? (так, це сорока)

Сорока білобока постійно приносить новини. І сьогодні у її дзьобику теж якийсь конверт. (беру конверт у руки розглядаю) . Це вiдео-запис від Казкарки. Цiкаво, що там?

- Одного разу у лісі сталося лихо. Налетів сильний вітер – ураган і так лютував, що деякі герої переплутали свої казки. Допоможіть малята розплутати їх.

Дидактична гра«Розплутай казку»

•Бігла мишка, хвостиком зачепила, колобок впав і розбився.

В. - Що невірного в цій казочці? Що мало розбитися?Як називається казочка? («Курочка Ряба»).

•Схопив ведмідь півника і поніс його. А півнику кричить : Мій котику , мій братику, несе мене ведмідь за темні ліси, за високі гори.

В. - Діти, а ви знаєте цю казочку? Чи Ведмідь вкрав півника? - Як називається ця казочка?

•Якось лисичка підмітала двір і знайшла колосок.

В. - Що невірного в цій казочці? Хто знайшов колосок? (Колосок знайшов Півник)

В.-Молодці малята допомогли Казкаркi розплутати казочки.

В.: Любi мої малята, менi здається ми з вами потрапили до якогось театру казок. А давайте i ми з вами покажемо казочку, наприклад «Колобок», запишимо на вiдео i залишимо для лiсових звiрят.

Звучить запис: Шановні дітки!. Дуже добре, що ви взяли участь у конкурсі «Знатоки – казок». Всі добре справились із завданням і клубочок вам покаже де знайти подарунок від мене – Мудрої Казки.

В.-А ось вам і нагорода медалі - «Найкращі знатоки казок!» від самої Казки.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Вітаємо зі святом працівникі́в осві́ти

та даруємо 100 грн

кешбеку!

Кешбеком можна оплатити 50% вартості будь-яких цифрових товарів та послуг на порталі «Всеосвіта»

Отримати кешбек можна з 1 до 14 жовтня 24 жовтня та використати протягом всього місяця.